oh zijn we alweer zo ver.... Maja en leuke dag gehad zie ik... leuk leuk.. voelt vast ook weer goed... Joma wat een heerlijke fotos heb ik gezien op hyves oa.. helemaal leuk en voor de rest ben ik het een beetje kwijt.. knuffels dan maar voor jullie allemaal
wat gaat het toch snel zeg alweer een nieuwe zo ik heb ff 3 uurtjes gewerkt, heb een 3uurs gezin dat betekend maar 3 uurtjes per dag dus ben benieuwd of het druk genoeg is om er nog iets bij te krijgen
zo heb net de nieuwe dekbedovertrekken gewassen en gestreken dus dat ligt al klaar nog ff wat foto,s van me moppie\ Bekijk bijlage 64965
Hoi Hoi! Heb steeds stukjes bijgelezen vandaag, maar we zijn veel buiten geweest en dus is er niet veel blijven hangen... Debora die misschien een meevaller heeft van de belastingdienst, vivi die alsnog moest gaan werken, met de pa van Ichtus leek het iets beter te gaan toch? Mag hij van de ic af? Meiske die leuke dingen gaat doen met de kids en haar zoon die een dure olijfboom als stoel wil gebruiken... Heb ik dwaasje ook voorbij zien komen? Ja, die had een zere bil... Hoe is het nu? Debie, hoe was je weekend? Was je pom nog gelukt? SM, jij kreeg logeés geloof ik. Alles weer rustig inmiddels? En jij uitgerust? Maja had een leuke 1e werkdag gehad. Heb je er iig voor niks zo slecht om geslapen Hoe is het met Wen en Fenne? Al een tijdje niet gezien geloof ik. En is naatje nog langs geweest afgelopen week? En suus? En dees? Heb ik nou iedereen gehad? Ik hoop het. Het was uit m'n blote hoofd... Ik moet straks nog even 2 uurtjes gaan werken. Zal wennen zijn na zo'n heerlijke vakantie. Peter was vandaag ook nog thuis en dus hebben we een heerlijk laatste vakantie dag gehad met z'n 3jes. Morgen moet hij weer gaan werken en Tessa naar het kdv. Ik ben vrij en heb dus een heerlijke dag voor mezelf. Wil wat plantjes en spulletjes halen voor in de tuin. Als ik nog zin heb ook even om een zandbak voor Tessa. Wilden we eerst niet doen, maar ze vind het zand nu in de tuin zo geweldig en is niet bij de emmer met zand weg te slaan. Ik ga denk ik maar zo'n schelp halen. Kan in de andere helft water. Nu even koffie maken. Moet over een half uur de fiets op. Fijne avond allemaal.
OOh alweer een nieuwe geopend! Mooie foto´s van Gwen. Ik vind haar er iets ´ronder´ uit zien, hoewel je natuurlijk niet echt van ronder kan spreken hihihi maar haar gezichtje ziet er voller uit.
Hoi! Hoe is het hier? Hier gaat alles goed! Lekker druk, Noah is gelukkig weer helemaal beter en rolt de kamer door. En Rosalie is het ene moment een engeltje en het andere moment een duiveltje, maar tis nog steeds een schat. Verder zijn de oppaskindjes nu hier inplaats van dat ik daar ging oppassen dus vandaag en morgen de hele dag 4 kids hier! Lekker druk dus!