Egbimi volgens het voedingscentrum mogen ze 'maar' 300 cc. Het lopen gaat hier goed, ze loopt bijna de hele tijd los. Ze loopt echt van meubel tot meubel...Op het kdv schijnt ze dus de hele dag te lopen, Inge wat vervelend dat Nils midden in de nacht wakker wordt! Gaat hij daarna nog wel slapen? en wat een tanden heeft Sanne al . Volgens buienradar gaat het eind van de ochtend regenen hier . OK iets minder warm is goed maar ik hoef geen regen hahahahaha.
@MamavanKirsten o ik heb begrepen van CB dat het tot 500 cc mag wat leuk dat ze al zo stapt zeg ,heerlijk he morgen word Mitchell geholpen ,vind het best spannend nu en mijn vriend ook wel maar ja het moet gebeuren he
is het morgen al dat hij geopereerd wordt?? oh wat spannend zeg.. hoelaat moet hij geholpen worden? Ja het lopen gaat hier heel goed, ze wil nu op sommige stukken geen hand meer vast hihihi want ze kan het wel alleen Kirsten is vandaag nog lelijk gevallen , ze stapte naar buiten (is een hoge afstapje maar daar heeft ze nooit problemen mee gehad) en ineens blijft ze met een knietje achter dat opstapje haken en valt ze zo met haar snufferd op de tegels, dus lelijke bloedende schaafwond op haar voorhoofd (bij de haargrens) en een op haar neus en 1 knie. Ze was wel snel getroost maar oh oh mijn moederhart brak hoor blegh...
Egbimi nogmaals heel veel succes vandaag! Ocherm die Kirsten, ze is goed lelijk gevallen dan ja. Ze kunnen ooit zo ongelukkig terechtkomen hè? Wij zaten gisteren bij de friettent op onze frietjes te wachten en Senne zat op de tafel. Ze wou de krant pakken die daar lag dus Henrij wil die weg pakken en Senne duikt er zo achteraan. Met haar gezichtje plat op de tafel. Dus weer 2 tanden door de lip. Hier een hele kleine kans op een bui vandaag, hoeft van mij ook niet hoor, is het daarna weer zo benauwd! Nou ik ga even strijken en voor de rest hoef ik niet veel te doen vandaag, heb gisteravond nog alles gepoetst beneden.
O met Nils gaat trouwens wel weer 2 nachten goed. Heeft weer lekker doorgeslapen. We hebben wel zijn deur open gelaten, dus misschien dat dat scheelt. Als hij 's nachts komt merken we het vaak pas als hij al langs ons ligt te slapen, dus dan kunnen we hem wel terug leggen. Maar als we het merken op het moment dat hij aan komt lopen, is het moeilijk om hem terug te leggen, want dan wordt het al licht buiten.
Hoi Inge, Och arme Senne door haar lip heen was die helemaal door de lip heen? Ik heb dat vroeger gehad gewoon een gat in mijn onderlip en ze deden er niets aan heb er een lelijke litteken aan overgehouden. Ja het was echt sneu, ik was meer geschrokken dan zij zelf hoor Gisteravond wilde ze niet slapen, ze ging pas om 23 uur slapen. Wij zelf denken doordat ze een slaapje eind van de middag doet dat ze niet moe genoeg is. hebben dat een paar dagen geleden ook gehad en toen sliep ze ook pas tegen 23 uur. Op de dagen dat ze om 16 uur uit bed was ging ze wel om 20 uur gewoon slapen. Ze is vandaag dus erg moe, Ze ligt alweer bijna 45 minuten te slapen. Hier is het wel benauwd! Het heeft vanmorgen goed geregend, kwam met bakken uit de lucht 1,5 uur lang. Dus Kirsten ligt op de voorkamer want haar eigen kamertje is nu heel klef warm. Ik ga zo ff wat strijken want ik heb me toch een berg oh oh oh... Egbimi sterkte vandaag met Mitchell..
hahaha strijkdag vandaag. Nee de tanden waren er niet helemaal door. Is nou niks meer van te zien. Strijk ze!
hier ben ik ook weer even met Mitchell is alles goed gegaan de ingreep viel me echt mee,maar na die tijd hij kwam huilend uit de narcose en wilde niks drinken en dat moet die lui ook maar pushen (kind was nog niet eens wakker) alle andere kindjes ook allemaal huilen/kijsen en daardoor werd Mitchell niet rustig en bleef hij maar overstuur uiteindelijk hebben wij gevraagd of we weg mochten we wisten zelf al dat hij niet rustig zou worden daar met al die huilende/krijsende kindjes en dat hij daar nooit geen slapen of drinken nou uiteindelijk zag de zuster wel in dat het idd niet goed was voor Mitchell we mochten al gaan ,Mitchell moest eigenlijk zijn tuitbeker leeg hebben,maar ze vroeg of wij zeker wisten dat het zo niet ging en thuis wel ja dat weten we dus wij daar weg en op de gang werd hij gelijk rustig dronk zijn tuitbeker leeg in de auto en we reden de parkeergarage nog niet uit of hij sliep al thuis gekomen een broodje gegeten en een tuitbeker leeg gemaakt en het gaat goed ,hij eet,slaapt nu wel beter en je merkt echt aan hem dat het hem goed heeft gedaan hij is heel anders in doen en laten nu maar hopen dat de oorpijnen en ziek zijn minder/over is
wow dat klinkt iig beter Egbimi... Ik hoop dat het goed blijft gaan met hem wat zie je aan verschil aan hem? Hier gaat alles goed, Kirsten is erg ondeugend op het moment Als je nee zegt gaat ze lachen grrrrrrrrrrrrrrr Ze heeft vandaag raar geslapen, vanmorgen 2uurtjes en vanmiddag 45 minuten en eind van de middag in de box in slaap gevallen voor dik een uur. Het koelt hier iig goed af, het heeft goed geregend hier.
hoi dames ,bij jullie ook zo warm,pfff hier gaat het goed ,alleen Mitchell is ziek,griepje denk ik maar verder gaat het goed @Mamavan Kirsten nou je merkt wel dat hij de geluiden beter oppakt eerder als we de deur dicht deden met een klap keek hij niet op of om en nu kijkt hij gelijkt,hij maakt meer geluidjes en is zich van steeds meer geluidjes bewust en hij eet en slaapt goed (behalve de laatste paar dagendan ) echt fijn dat het geholpen heeft hoe is het met Kirsten? heeft ze ook last van de warmte? @Inge hoe is het met Senne en haar tandjes? en met Nils ,slaapt hij nog steeds goed ?
Hallo meiden Egbimi, wat fijn dat het zo goed gaat met Mitchell. Een heel ander kindje aan het worden dus. Gelukkig maar! Bij Senne komen er volgens mij nog een paar hoektanden aan. Ze heeft de hele tijd dunnere ontlasting, nog net geen diarree, maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen. En Nils. . . . .pfffff die is ons zo aan het uittesten!!! Als ik heel rustig blijf dan geeft hij wel op en doet hij uiteindelijk wat er van hem gevraagd wordt, maar als ik ook maar iets van iiritatie laat merken heeft hij gewonnen. En met dit weer is dat dus best vaak. Best wel frustrerend eigenlijk. Ik kom hgier gewoon nergens aan toe. Het huis is heel de dag een grote puinzooi, omdat meneer dus niet wil opruimen. Ik zit vandaag ook echt niet lekker in mijn vel. Stoor me aan de rotzooi, maar krijg niks gedaan. Ben echt lui en een beetje depri. En dan nog zo'n peuterige peuter erbij, is geen goede combinatie haha. Aanstaande dinsdag ben ik waarschijnlijk vrij en dan gaan de kids gewoon naar het kdv en kan ik hier eens als een wervelwind door het huis gaan. We zijn aan het kijken voor een nieuwe slaapkamer bij Ikea. Maar als ik ergens mijn zinnen op gezet heb, wil ik het ook meteen hebben. Vanavond gaan we in ieder geval even kijken. Misschien hebben jullie wat interieuradvies haha. . . . Wij hebben op onze kamer tegen de lange muur waar ons bed tegen staat, een paars behang met een donkerder paars motief erin. Alle andere muren zijn donkerpaars geverfd. de kamer is dus best donker. De plinten en de sierlijsten tegen het plafond zijn wit. De kast is aluminium kleur met getint glas. Ik zit te denken aan een wit bed, met witte nachtkastjes en een witte ladekast. We willen de MALM serie van Ikea. Maar die heb je ook in een houtkleur. Wat zouden jullie doen? O en Senne is echt een scheetje eigenlijk. Maar die mist nu dus een hoop aandacht doordat Nils zo vervelend is. Hè bah, ik hoop dat ik morgen een beter dagje heb haha.
@Inge hoe is het vandaag met je ?? o ja naar is dat he ,hier komen er weer 2 kiesjes door dunne broeken en veel bijten en de puntjes zitten er al dat lijkt mij ook best wel lastig zeg zo n peutertje die precies weet wat hij moet doen om mama te jennen (krijgen we hier vast ook nog ) en idd dan maar proberen om geen ergenis te laten zien /merken wel fijn dat je dinsdag vrij bent en je dan even kan opruimen/schoonmaken en over je slaapkamer,ik zou voor wit gaan ik vind houtkleur best een beetje oudbollig en wit en paars vind ik een mooie combi en wit breekt het dan ook mooi en het past goed bij je plinten enz ik ben benieuwd wat je gaat doen
Haha vandaag gaat weer beter Egbimi. Ben wle heel moe maar dat komt omdat we pas om half 2 in bed lagen. . . . In ons nieuwe bed haha. We hebben het dus gisteren gehaald en opgezet, ging best goed tot we bij de lattenboden kwamen. Poeh dat duurde lang. En last van nijn rug daarna auwauwauw. Maar het is geen wit geworden en ook geen oudbollige houtkleur. . . Het is wit gelazuurd eiken. een beetje blank eiken zeg maar. Het ziet er op de foto wel iets anders uit dan in het echt, maar dan heb jee een beetje een idee. Henrij wou absoluut geen wit, dus dan houdt het op haha. Vanavond moeten we nog de nachtkastjes en een ladekast in elkaar zetten en dan is het klaar. Nils is vandaag superlief!!! En Senne is heel moe, ligt al vanaf 15:30 in bed en vanmorgen heeft ze ook nog 2,5 uur geslapen. Ach ja heeft mama het lekker rustig hè?
@Inge ik hoop dat je vandaag wat meer uitgerust bent in jullie nieuwe bed en idd zo te zien is het geen oudbollige houtkleur hihi wel een mooi bed en idd je moet het toch samen mooi vinden en fijn te lezen dat senne zo lekker slaapt en NIls weer lief is hier gaat het goed ,Mitchell is weer beter alleen het eten is weer wat minder ,maar goed daar hebben meer kindjes schijnen daar nu last van te hebben
hoi meiden hier een kort berichtje, ben net terug van een vermoeiende vakantie. Kirsten was van slag, ze sliep gelukkig wel goed maar eten deed ze niet. Onderweg in de auto wilde ze ook niet echt slapen en ze zat steeds te jengelen dat ik naast haar moest zitten. Dus ik liep continu heen en weer in de bus. (soort camper)... ze ligt nu gelukkig te slapen, en ik ga zo ff wat boodschappen doen voor het avondeten. We gaan lekker vroeg naar bed
Hoi dames, Alles ok hier? Met ons prima, mijn kleine meid loopt ondertussen al heel erg goed. Ze begint ook al goed te praten, dan bedoel ik, echte woordjes na te zeggen. Zalig die leeftijd nu! Grtjs!