Ehh.. ja dat is een goede. Ik denk haar zwemluier aan Nee, ik weet het eigenlijk nog niet. Lekker uitgeslapen zeg! Wij waren vorige week met z'n 2-tjes uit eten en daarna nog even de kroeg in geweest maar ondanks dat we er om 3 uur pas inlagen was ik om 8 uur wakker! Hier is er weer eentje ziek, ze was tenslotte alweer een week gezond. Dat is, volgens mij, echt het nadeel van het kdv. Nu heeft ze vandaag 3x gespuugd en niet zo'n beetje, vanuit haar tenen. Al het eten wat er in is gegaan is er met dezelfde vaart weer uit gekomen. Net maar wat limonade gegeven, ik hoop dat ze in ieder geval wat vocht binnen houdt. Ze ligt nu te zingen in bed... misschien kan ze niet slapen omdat ze honger heeft...pfff
@Inge ja mijn ventje krijgt idd al gewone melk of optimelk en hij vind het heerlijk en hier op het KDV zeiden de leidsters al normaal kregen de kindjes het rond de 10 maanden al en nu mag het pas vanaf 1 jaar,maar als wij ons mannetje een gewone fles erbij geven wil hij geen groente dus vandaar dat wij het nu zo doen en het gaat goed en je hebt Senne en Nils leuk verkleed zo te lezen en idd het was wel erg koud he en dus gewerkt zaterdag niks aan he als je mannetje thuis is ? en lekker weg geweest dus en zo te lezen heerlijk genoten fijn is dat he en ook nog heerlijk uitgeslapen @Kipkip leuk dat ze bij jullie ook verkleed mogen komen hier niks van gehoord,maar goed hier doen ze ook niks aan carnaval en ach gos wat sneu dat ze ziek is zeg ik hoop dat ze snel beter is hier gaat het goed weer een heerlijk weekend gehad eerst op kraamvisite bij mijn broer en schoonzus die zijn vorige week dinsdag bevallen,maar het meisje is zo klein (net 5 pond)en ze drinkt nog niet alles zelf op dus die moest in het ZKH blijven wat een klein popje is het zeg jeetje zo n klein hoofdje en handjes echt superlief en s middags bij vrienden geweest die een jongentje hebben gekregen ook een heel mooi mannetje verder niet zoveel gedaan heerlijk thuis op de bank tv kijken lekker burgelijk ons mannetje heeft alleen weer/nog last van zijn tandjes smeren met dentinox en het gaat gelukkig goed hij slaapt dan wel goed gelukkig tot later
Chyara, wat een babyboom in jouw omgeving. Begint het alweer te kriebelen? Ze heeft net een flinke fles pap gedronken en ligt nu weer te slapen. Ik hoop dat ze het binnen houdt anders ga ik de fysio wel afbellen. Als ze nu ook nog moet gymen weet ik zeker dat het eruit komt...
@Kipkip ja er zijn weer een aantal baby s geboren bij ons maar nee het kriebelt hier nog niet hoor haha ik vind het juist wel lekker dat hij steeds meer gaat doen en zelf kan/wil dat kleine is wel leuk,maar het kost je best veel tijd en je moet wer helemaal een ritme vinden en nu is er echt een ritme ontstaan en dat bevalt me heel goed nee ik zou de fysio dan ook afbellen is niks als ze net een volle fles opheeft (gelukkig) gaat het verder ook beter met haar dan ??
Haha, hier ook geen kriebels hoor. Ik denk juist vaak als ik zo'n kleintje zie dat ik blij ben dat wij al zover verder zijn. We zijn wel naar de fysio geweest en wat handige tips gekregen om haar meer te stimuleren. Ze constateerden wel een lichamelijke achterstand. Ik hoop dat dit wat helpt. We moeten goed met haar oefenen en iedere week komen.
Haha kipkip een zwemluier. Je kunt haar ook een skipak aandoen ,wat zal ze het warm hebben dan haha. Gelukkig was ze beter dan met de fysio. Ik hoop idd ook voor jullie dat met genoeg oefenen ze toch haar dingetjes gaat doen, maar dat zal vast en zeker. Een vriendin van mij heeft ook fysio, omdat haar dochter ook minder beweegt en zij heeft er echt baat bij, ze vindt het zelfs leuk haha. Haha hier ook geen babykriebels hoor, die zullen er ook niet meer komen. Of ja de kriebeks eigenlijk wel, maar we houden toch maar bij 2. Een jongen en een meid, allebei gezond, ik heb niks meer te wensen. Maar als ik iemand met een dikke buik zie lopen, wil ik nog steeds er naar toe lopen om ff te vertellen dat ik ook 2 kindjes heb hahaha. Doe ik niet hoor maar de drang is er wel hahaha. O Senne heeft vandaag een aantal pogingen gedaan om te gaan staan! Ze zit dan in de box en ze kan zich nu op haar knietjes trekken en dan redt ze het niet verder haha. Maar als we haar handjes vasthouden gaat ze zo van zit naar staan. Zal wel niet meer lang duren denk ik, en dan is het gedaan met de rust hahaha. Werken jullie eigenlijk nog? Ik werk nog 25 uur in de week. Ja iets minder, maar heb een contract van 25. nou fijne avond allemaal
Een gezonde jongen en een meid, idd wat een rijkdom! Ik heb toevallig vandaag een 2e-hands skipakje gekocht dus dat is ook nog een idee! We gaan nml in maart nog een weekendje naar Winterberg, en bovendien met dit weer komt het ook van pas. Ik werk 4 dagen dus 32 uur. Ik vind het prima zo, ze gaat 2 dagen naar het kdv en 1 dag opa en oma en 1 dag mijn man. Schelen jouw kindjes dik 2 jaar? Dus even rekenend was je na ongeveer 1 jaar wel weer aan een 2e toe?
ja klopt, nils was 1,5 toen ik zwanger werd van Senne. Vindt het echt een leuk leeftijdsverschil moet ik zeggen. En Nils heeft er totaal geen moeite mee gehad. Werd een paar maanden later zindelijk en na 2 maanden wou hij 's middags niet meer slapen, dat was wel minder, maarja, hij is helemaal niet vervelend of jaloers geweest.
O hier gaan ze trouwens in de ene week 1 dag naar het kdv en 1dag is papa thuis en de andere week (om en om dus) gaan ze nog een halve dag extra (dus 1,5 dag) en dan haalt oma ze 's middags op. Ik ben dus 3 dagen thuis. Maar werk dan wel een avond en om de week de zaterdagochtend.
bastiaan moet sowieso de hele winterperiode nog de Qvar gebruiken. gister bij de kinderarts op controle geweest. hij heeft nu de ventolin er ook weer bij gehad,omdat hij weer meer ging hoesten,en omdat hij nog steeds aan het piepen was op zijn longentjes(nog steeds niet schoon dus) dit moet hij 4 maal daags gebruiken,tot het beter gaat. dan afbouwen naar 2 maal daags. begin nu wel moe te worden,van die gebroken nachten. heb zijn voeding al dikker gemaakt met pap,maar ook dat helpt niet. heb nu ook weer een andere zalf voor bas zijn eczeem. dit is erger geworden,sinds hij het rs en diaree heeft gehad. het zit nu over heel zijn lichaampje,maar zijn rug en buik,en rechterarm zijn wel heel erg.
Bekijk bijlage 52282 hier zie je heel goed aan bastiaan zijn oogjes dat hij ziek is. deze met 1ste kerst gemaakt,toen hij een longontsteking had.
Zijn ze alle 3 jouw kinderen Tammy? Leuke fotoos! Bastiaan kijkt wl erg ondeugend op de eerste foto haha, alsof hij betrapt is hahaha. Ik kan me wel voorstellen de nachten wel erg gaan opbreken ja. Poeh poeh. En wat zielig die eczeem. Misschien kun je de kindjes een nachtje uit logeren doen? Of wil je dat niet? Kan ik me ok wel voorstellen hoor dat je er liever zelf voor zorgt, ik zou ze ook niet snel voor mijn eigen rust wegbrengen. Maar als je het echt op begint te breken. . . Nils en Senne lijken inderdaad erg veel op elkaar ja. Alleen was Nil een veel dikkere baby haha. Nils was met 9 maanden ruim 2 kilo zwaarder dan Senne met 9 maanden. @kipkip: Was ze donderdag nog verklees gegaan? En wat heb je haar uiteindelijk aangedaan? Ik heb op mijn hyves nog foto's geplaatst van Senne, nog een paar lenige voorbeelden hahaha. Nee ik had haar van de week aan tafel gezet en dan blijft ze wel staan. Toen ik haar weer liet zitten legde ze haar handjes op de rnd van de tafel om te proberen zelf te gaan staan maar dat lukte niet. Toen dacht ze volgens bij zichzelf: "Als ik er niet òp kan, dan maar eronder". En toen schoof ze zittend onder de tafel hahaha, met de benen helemaal gespreid haha. Dit is mijn hyves Inge Profiel - hyves.nl Als je de foto's niet kunt zien en wel hyves hebt, dan voeg me maar toe als vriend. Of hebben jullie allemaal geen hyves?
@inge ja ze zijn alle drie van mij,heb 4 kids. alleen de oudste staat niet op de foto. heb net ff op je hyves gekeken,en meteen een uitnodiging verstuurd naar je. senne is echt lenig.jeetje zeg. mooie meid hoor. gr tamara(tammy77)
@tammy: haha jij was er nog laat/al vroeg bij vannacht. Ik heb je toegevoegd op hyves en heb ook meteen even tussen je fotoos gekeken haha. Zo je oudste heeft mooie krullen zeg! Hoe oud zijn ze? Doeidoei
Leuke foto's Tammy! Ze hoefde niet verkleed naar het kdv, want ik was even vergeten dat ze donderdags helemaal niet het kdv gaat maar bij mijn schoonouders is, duuhh. Eindelijk is ze weer een beetje beter, op naar het volgende virus. Ze eet, drinkt en slaapt weer goed. Wat een verademing. Ik sta niet op hyves, maar hier nog een lenige baby. De fysio noemde het hypermobiliteit. Ze kan ook helemaal dubbel en ook met haar tenen tegen haar scheenbeen. Het is waarschijnlijk dat deze kindjes ook wat later gaan lopen.
In mijn album een foto op het fietsje. Ik ga vandaag ook even het fietstoeltje monteren, is kijken wat ze daarvan vindt. Nemen jullie die kleintjes al mee op de fiets?
@kipkip: Ik heb je even uitgenodigd als vrien hier, want anders kan ik volgens mij je foto's niet zien. Haha hoefde ze op donderdag niet naar de opvang hahaha. Fijn dat ze weer beter is trouwens. Senne is 1 keertje mee geweest opd e fiets, toen ik met haar naar cb moest en geen auto hier had. Voor de rest nog niet want toen was het te koud. Waarschijnlijk overmorgen weer, want dan moet ik met Nils naar cb. Even afwachten wat het weer doet.