April mama's 2009 deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door inge1983, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ik word soms wel een beetje moe van mezelf. Sinds 2 dagen slaapt ze als een roos , d.w.z. van 7-7 en overdag ook nog 4 uur. Na een wat een onrustige week omdat ze niet lekker was, zou je denken, heerlijk toch. Maar dan zit ik me toch weer af te vragen of het wel goed met haar gaat omdat ze zoveel slaapt!

Dat vind ik, geloof ik, wel het moeilijkste aan het moeder zijn...die zorgen of het allemaal wel goed gaat. Ik hou dan ook mijn hart vast als ze zeggen kleine kinderen kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen. Wat staat me dan nog allemaal te wachten?! Ik had niet verwacht dat die verantwoordelijkheid zo'n impact zou hebben.

Zo ik ben even mijn ei kwijt, ik ga nu maar lekker in bad ofzo. ik heb tenslotte vandaag 4 uur voor mezelf, haha.

2. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    @inge nathan wordt zondag 15 jaar.
    mitchell is 7 jaar.
    dévana is 2½ jaar.
    en dan bastiaan natuurlijk van 9 maanden hihi.

@kipkip jij zit dus ook op het volgende virus te wachten.

hier nog 1.

vertrouw het nog steeds niet helemaal met bastiaan.
    hoop dat het snel wat warmer buiten wordt.

wel lekker dat je meissie nog zo goed slaapt.
    bastiaan slaapt smiddags hoog uit 45 min.
    soms zit er een dag bij dat hij een uurtje slaapt.

snap wel dat je je zorgen maakt.
    misschien moet je meissie nog een beetje op krachten komen.

3. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Tammy: Nog gefeliciteerd met de verjaardag van!!

@Kipkip: Dat vind ik ook het moeilijke aam mama zijn. Altijd de zorg of je het wel goed doet. Maarja als je die zorg niet hebt en je het je verder niet uitmaakt, dan klopt het vogens mij ook niet, als je begrijpt wat ik bedoel haha. Ik denk dat het je juist een goeie mama maakt, als je je daar zorgen over maakt.

Hoe gaat het hier met de kindjes en de virusjes? Hebben jullie de virussen nog buiten weten te houden?

Hier gaat alles goed. Alleen is Senne volgens mij een beetje haar slaapschema aan het omgooien. Normaal slaapt ze 2 keer ongeveer 2 uur.
    Vanmorgen dus om 10:30 naar bed gedaan, ze sliep uiteindelijk rond 11 :00 en om 11:45 was ze weer wakker. Om 14:30 weer naar bed gedaan en nu ligt ze al weer een half uur wakker in bedje. Laat haar nog heel even liggen, dan heeft ze wel nog een beetje rust, ben bang dat ze het anders niet trekt tot 19:00.
    Pfff zou ze nu al over gaan naar alleen 's middags slapen? Hoop het eigenlijk niet, want zo had ik 2 momenten op een dag mijn handen vrij. Maarja, als het nu niet is dan is het over een aantal weken, dus dat maakt dan ook niet uit hè? haha.

4. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nou, ze was twee dagen diarree-vrij, 1 dag naar het kdv en nu is ze sinds zaterdag alweer aan het spugen en diarree. Ze wil niks, geen melk of eten. Alleen een beetje limonade. Heb net ORS gekocht maar ja, dat wil ze natuurlijk ook niet. Vannacht nog maar even aankijken en anders morgen maar weer de dokter bellen.

5. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Oei kipkip dat is niet goed nee.

Morgen inderdaad maar ff de huisarts bellen.

Heel veel beterschap met je meisje!!

6. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Ik wist niet dat er nieuw topic is opengemaakt....

Ik ga straks een op mijn gemak terug lezen!!!

Morgen word Julian 1 jaar!!!! OEf wat is dit allemaal snel gegaan!

7. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Oeh 1 jaar al weer, Lynn, wat gaat het snel hè?

Ik ben nu bezig met de uitnodiging voor Senne's verjaardag. Komt allemaal heel dichtbij nu haha.

Veel plezier morgen Lynn en probeer er vooral van te genieten, die dag vliegt voorbij. En alvast gefeliciteerd!

8. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Dit is hem geworden, de uitnodiging. Moet alleen nog 1 foto bij van deze maand en dan is die klaar.

9. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    Hij is super mooi!!!

10. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Haha Dank je!

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Lynn, alvast gefeliciteerd! Wordt het een groot feest?

Inge, wat een onwijs leuk kaartje, zeg.

12. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Inge
    nou je hebt gelijk hoor 2 gezonde kindjes en dan nog een jongen en een meisje heerlijk toch
    en hoe gaat het met het staan van Senne ??
    ik werk 18/19 uur per week
    dinsdag van 8 tot 5
    woensdag van 8 tot 12, donderdag van half 9 tot 12 en zaterdag ochtend van 8 tot half 11
    en het bevalt me goed moet ik zeggen
    ik heb jou ook op hyves zie ik :D
    hoe gaat het nu met het slaapschema van senne ??
    en wat een mooi kaartje heb je gemaakt
    wij hebben net geboren,3 maanden,6 maanden,9 maanden en hoera ik word 1 (foto van 11 maanden)op het kaartje gezet erg mooi geworden
    en ik heb ze al op de bus gedaan nog maar 3 weekjes en dan is on smannetje alweer 1
    @Tammy
    jeetje meis wat rot dat Bastiaan weer die ventolin er ook weer bij had
    hoe gata het nu met hem ??
    en ook exzeem dus wat sneu voor het kleine mannetje hij krijgt wel alles tegelijk he
    geef hem maar een dikke knuff
    en wat leuk mijn zoontje heet net zoals die van jou Mitchell
    mooie stoere naam :D
    en wat een mooi mannetje is Bastiaan
    @Kipkip
    haha je was dus vergeten dat ze op donderdag niet gaat
    en zo te horen idd een lenig meisje
    ik kan je foto s niet zien en ik zie mezelf wel staan als vriend Egbimi dat ben ik ook,maar weet mijn ww niet meer dom he
    zal je even uitnodigen
    en wat het slapen betreft hier ook een mannetje wat zoeveel slaapt nog,maar wij lopen bij de KA ivm reflux en heb het ook gevraagd en hij zei al is alleen maar goed voor ze en het ene kindje heeft het meer nodig als het andere
    hoe is het nu met je meisje is ze nog ziek ??
    @Lynn
    Gefeliciteerd met Julian

13. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    zo heb even bij gelezen
    sorry was druk en ben daardoor even niet geweest

hier gaat het verder allemala goed alleen Mitchell is ziek
    al een paar dagen op en af koorts veel slapen en weinig eten
    wat het is dat is het ,maar ik vind het wel sneu hoor

hij gaat nu sinds 2 weken staan ,optrekken en aan de tafel stapjes zetten
    vorige week ging hij achter de loopstoel lopen zo leuk om te zien
    nog maar 3 weekjes en dan is hij alweer 1 jaar de tijd gaat hard hoor
    ik zal kijken of ik een foto kan plaatsen van mijn mannetje
    fijn weekend allemaal

14. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ohhh Chyara jij bent Egbimi!!! Hahaha Ik zag dat Mitchel al loopt op hyves, wat goed zeg!!!

Och ook wat ziekerig. Heel veel beterschap voor Mitchell. Misschien tandjes?

Nou het staan gaat nog niet van harte hoor haha. Ze probeert het wel, maar het lukt nog niet. We hebben een box die op 3 standen kan staan zeg maar, en hij staat nu op de middelste. We gaan hem morgen helemaal omlaag zetten, misschien dat het haar dan beter lukt. Nu moet ze haar handjes verzetten zeg maar om zich aan de rand van de box vast te kunnen houden en dat is natuurlijk lastiger dan je gewoon aan de spijlen vasthouden. Maar van de andere kant, het hoeft voor mij ook nog niet hoor. Want volgems mij kom ik bij haar ogen te kort als ze eenmaal loopt hahaha.

15. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Inge
    ja klopt ik was eerst Tup en heb toen Mitchell is geboren mijn naam veranderd in egbimi(dat is ook mijn hyvesnaam idd ),maar ik kan er met die niet meer op komen hier :x
    maar goed dan maar met een andere naam
    o ja dan zou ik hem ook wat lager zetten misschien is dat wel makelijker leren voor haar
    en idd ik denk ook dat je straks ogen tekort komt :D

ja Mitchell stapt achter zijn loopstoel en hij wil aan de handen mee stappen zo leuk,maar liever niet de hele dag heel vermoeiend nl :D

het kunnen idd best de tandjes zijn zijn hoektanden zie ik al zitten dus die drukken ook

hier vannacht een redelijke nacht Mitchell werd tegen 22.00 uur wakker voor de fles(hij was om 17.00 uur naar bed gegaan en geen groente gehad)en toen weer naar bed en om half 2 huilend/krijsend wakker hij gloeide helemaal
    even bij ons gelegd en na een paar min weer naar bed en geslapen tot half 7 en weer huilen /krijsen dus toch maar een PCM gegeven en toen weer geslapen tot half 9
    hij wilde geen papfles dus een klein flesje biscuitpapje gemaakt en dat dronk hij wel op
    maar hopen dat hij vandaag wel wat beter gaat eten

16. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Chyara: gaat het al wat beter met Mitchell?

Hier vandaag voor het eerst gefietst met haar, ze vond het helemaal leuk! Verder slaapt ze al 3 dagen maar 1 keer per dag maar we zijn nog een beetje zoekende naar de goede tijd.

17. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    zo ben weer als egbimi hier
    ik heb even een mailtje gestuurd en nu hebben ze egbimi en chyara samengevoegd en nu is het weer egbimi :D

Mitchell heeft weer eens oorontsteking en zijn longetjes zitten vol
    hij heeft een AB kuur en nu maar hopen dat hij snel weer opknapt

@Kipkip
    o heerlijk zeg even lekker gefietst leuk is dat he
    en ja die kleintjes regelen dat allemaal zelf wel he knap is dat he
    dus ze gaat naar 1 slaapje overdag

18. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ohh leuk hè kipkip op de fiets.
    En over op 1 slaapje per dag, goh goed zeg. Van hoe laat tot hoe laat slaapt ze dan?
    Senne slaapt weer gewoon 2 keer 2 uur (gelukkig haha). Dat hou ik ook nog geween even zo. Heb ik 2 keer per dag mijn handen vrij hihi. Nee grapje als ze er aan toe is gaat ze ook gewoon over hoor.

Egbimi nogmaals heel veel sterkte met Mitchell. Begreep ik op hyves nou goed dat hij al vaker oorontsteking heeft gehad?

Nou hier hebben we een heftig weekendje achter de rug.
    Zaterdag op zondagnacht met Nils op de hap gezeten. Hij was helemaal benauwd en had koorts en hoestte al een zeehond. Bij het ademen maakte hij echt zo'n gierend geluid zeg maar, heel eng. Nu heeft hij dus pseudokroep. Hier heeft hij een puffer voor gekregen. Maar deze mag hij alleen maar als hij zo benauwd is en dan meteen 5 à 6 pufjes achter elkaar, flinke dosis dus. Gisteravond heeft hij weer 2 aanvallen gehad en bij de tweede hebben we hem het pufje gegeven. Daarna heeft hij heel de nacht lekker geslapen gelukkig. Nu ligt hij weer wat te hoesten in bed. Aanvallen van pseudokroep zijn altijd 's avonds of 's nachts dus weer even afwachten.

19. aapje 2009

aapje 2009 Fanatiek lid

7 mrt 2008
    1.583
    0
    36
    @Inge
    ja klopt hij heeft veel eerder al een x oorontsteking gehad en een ppos terug heeft hij middenoorontsteking gehad (heeft hij denk ik van zijn moeder meegekregen ik had ook altijd veel last van mijn oren als kind)dus misschien buisjes (?)
    is echt zo sneu

jeetje een heftig weekend idd wat ro zeg (ik dacht al wel zoiets gelezen te hebben vluchtig)
    Nils dus pseudokroep wat rot zeg
    maar wel fijn dat hij pufjes heeft gekregen en helemaal fijn dat het dan ook wel helpt en Nils wel goed geslapen heeft als ze ook nog eens niet goed slapen schiet het ook niet op heb
    ik zou me ook rot schrikken zeg als ze zo benauwd zijn
    hoe is het vannacht gegaan??
    ik hoop dat Nils snel beter is

hier lijkt het weer langzaam de goede kant op te gaan
    Mitchell heeft goed geslapen van 19.00 tot 6.30
    en hij heeft weer een papfles op en de koorts was vanmorgen weg
    alleen begint hiju nu weer iets meer te hoesten
    waarcshijnlijk komt het los door de AB kuur
    nou ja we blijven vandaag nog maar een lekker dagje thuis en nu maar hopen dat hij snel helemaal beter is

20. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    @Lynn: En hoe was de eerste verjaardag van Julian?

@Egbimi: Hoe gaat het nu met Mitchell?? Leuk kaartje trouwens zag ik op hyves;)

Hier gaat alles z'n gangetje met Senne. Afgelopen weekend heeft ze van mijn moeder 2 setjes kleren gekregen en haar zomerjasje. Ze is dus weer lekker verwend.

Met Nils gaat het wel met de pseudokroep, heeft gisteren en eergisteren geen aanvallen meer gehad. Hij is nu alleen grieperig. Heeft koorts en wil de hele tijd op schoot. Net heeft hij even met Senne gespeeld en nu ligt hij weer opd ebank tv te kijken. Ach ja, ik laat hem maar ff.

Ik ga eens even proberen of ik de uitnodiging van Senne hier kan plaatsen, want van de week lukte het niet, kreeg steeds foutmelding. Ik heb hem nu helemaal af, jippie!!

Deel Deze Pagina