middag meiden hoe gaat het hier? Lekker genieten van het mooie weer? Vanmorgen ben ik al een stuk wezen fietsen met Kirsten, ben gebroken haha. Van het weekend begon Kirsten ineens los te staan, ze had het zelf niet door . Van het weekend was ze ook niet lekker, 2,5 dag hoge koorts (38.5-39.3) en toen in eens weg en toen kwamen er vlekjes. Toch maar ff bij de huisarts langs geweest en die zei dat het de 6e kinderziekte is. Ze is nu gewoon weer haar zelf gelukkig, heeft vannacht ook weer heerlijk doorgeslapen . En haar 2 bovenste tandjes zijn gisteren doorgekomen .
hoi hoi @Kipkip wat een schatje zeg @Inge hoe is het met Senne en NIls ?? @MamavanKirsten wat fijn dat hetw eer goed gaat en Kirsten weer lekker slaapt en de tandjes door zijn heelrijk weer he om te fietsen hier gaat het redelijk Mitchell heeft weer oorontsteking maandag zijnw e naar de HA geweest voor de reflux en we hoeven geen medicijnen meer te gebruiken over 3 maanden nog even ter controle terug komen en dan is het klaar wel even gevraagd of de KA Mitchell zijn oortjes even na wil kijken en idd weer ontstoken en zijn amndelen vergroot nu een doorverwijzing naar de KNO arts ben benieuwd wat die zegt we hopendat ze er nu iets aan /tegen gaan doen,want het begon bij 7/8 maanden en hij heeft nu al 4 x gehad dus elke maand wel een x hij heeft er echt last van en word elke nacht wel een x of 2 wakker en overdagslaapt hij slecht/weinig en eet heel slecht en hij huilt snel ik hoop dat wij snel oonze Mitchell terug hebben het liefst voor zaterdag want dan word hij 1
egbimi wat vervelend zeg dat hij het weer heeft! Kirsten heeft het ook 3x gehad, de laatste keer was met de kerst. Hoop dat er wat aan gedaan wordt, en al bijna 1... spannend he! Ik vind het zo spannend, ik denk dat ik die bewust echt de bevalling herleef ofzo.. ik heb nu al zoiets van oh vorig deed ik dit of was er dit..
@egbimi: Och wat erg zeg dat hij het weer heeft. En dat voor zijn verjaardag. Niet leuk, dat kan ik me voorstellen. Nou hopelijk knapt hij nog op voor zaterdag! Tjonge ik vind wel dat het lang duurt voordat ze er iets aan doen. Bij een collega en een vriendin van mij kregen de kindjes allebei na 3 keer buisjes. @mamavankirsten: En nog meer gaan fietsen?? lekker hè? Ik vind het ook echt genieten dan hihi. En weer 2 tandjes erbij, gaat goed haha. Oh gelukkig is ze weer zichzelf na die zesde ziekte. Hier gaat alles gelukkig goed met de kindjes. Vanmorgen hebben we papa weggebracht, die is een nachtje in duitsland voor zijn werk en komt morgenavond thuis. Op de terugweg is Nils volgens mij wagenziek geworden. Hij riep maar dat ik moest stoppen, maar dat ging toen niet. Heb gezegd dat hij maar even zijn ogen dicht moest doen en toen ging het wel, hij heeftw el de rest van de rit met zijn ogen dicht gezeten haha. Thuis ging het wel weer en gaf ik hem een banaan. Die kwam er toen die op was samen met de boeterham van vanmorgen uit. En toen ging het weer helemaal goed met hem. O en nog geen waterpok te bekennen bij Nils haha.
Inge wagenziekte is erg vervelend. Ik heb het vroeger ook altijd gehad. Ik kon in mijn zwangerschap niet achterin zitten en nog steeds wordt ik niet altijd lekker als ik achterin zit. gelukkig dat Nils nog geen waterpokken heeft.. en ja het fietsen is heerlijk!! Misschien vanmiddag weer ff. Hoe was het de nacht alleen met de kids? Ben je het gewend? In het begin vond ik het eng dat mijn vriend nachtdienst had toen kirsten was geboren.
haha ik moet zeggen dat ik heerlijk geslapen heb haha. Ik ben eigenlijk nooit alleen 's nachts. Ik denk dan ook dat ik vanalles hoor in huis hahaha. Schijterd ben ik hè? Ik heb net de kinderen naar het kdv gebracht en even boodschappen gedaan. Dalijk even beneden poetsen, heb gisteren boven alles gehad. Vanmiddag komt mijn schoonzus op visite, gezellig! Nils is eigenlijk nog mooit wagenziek geweest, maar was vantevoren en erna niet meer ziek, dus ik denk dat het wagenziekte was. Hopelijk blijft het maar bij 1 keer. Pfff wat een somber weer zeg, na een paar mooie dagen.
Ik heb net 3 nachten alleen geslapen.. heerlijk hoor Kirsten sliep ook door tot 08.00 . Nou het lijkt wel of Kirsten een sprongetje heeft gemaakt, geloof dat er rond 11 maanden een is. Ze kletst de oren van me hoofd af, ze 'praat' nu met andere nieuwe klanken. Lijkt wel of ze dingen meer begrijpt. En ze heeft gisteren zelfs 2 uur geslapen op het kdv. Voor haar is dat veel! Het weer is hier ook somber hoor - wilde eigenlijk gaan fietsen maar we moeten maar ff kijken wat het doet vandaag. Ik ga iig zo boodschappen doen met Kirsten.
hellow dames! Ik kom hier weer eens kijken nu de verjaardagen in de buurt komen. wat leuk he? wat kopen jullie voor de kindjes? wij hebben een loopfietsje van een koe uitgekozen. Dochter loopt als sinds 10! maanden, maar sinds deze week kruipt ze helemaal niet meer. Zo schattig, zo'n kleine meid met wijde beentjes. vandaag liep ze opeens de readshop in Ik lees dat jullie met dit weer ook lekker veel gefietst hebben, heerlijk he!? Dochter kan het niet lang volhouden (net als ini de maxicosy) maar meestal vind ze het wel erg leuk!
Kirsten krijgt een schommel, althans ze heeft hem al gekregen. Ze krijgt zoveel van familie al dat wij haar niet wilde overdonderen met allerlei kado's.
Inderdaad weer leuke en spannende tijd nu ze bijna 1 worden. Pff wat gaat het snel zeg en zeker de tweede. Senne krijgt de loopauto van Hello Kitty. En verder nog wat kleertjes. Speelgoed hebben we hier al genoeg van Nils, dat gaat nu natuurlijk allemaal door naar Senne. Als kado vragen we nog haarspeldjes, kadobonnen van kledingzaken en zo. Maar please geen speelgoed meer hahaha. Het jarig zijn snapt ze toch nog niet. Bij Nils was dat pas dit jaar toen hij 3 werd, dat hij echt in de gaten had dat hij jarig was. En nu heeft hij door dat Senne bijna jarig is. En dan zegt hij regelmatig tegen haar: 'Senne je bent al bijna 1 popje/meisje/prulleke (haha hij praat ons na met bijnamen). En dan krijg je heel veel kadootjes. Dan doet ik jou wel helpen openmaken'. Zo schattig die 2 samen, maar dat zal niet altijd zo blijven ben ik bang hahaha. Senne krijst nu al af en toe afkeurend naar Nils hahaha, de heks. Ja nu lach ik nog als ik erover nadenk, maar over een paar jaar. . . . . . . . . . . . .
O Egbimi ook vanuit hier nog een keer van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mitchell!!!!!!! Hebben jullie een leuke dag gehad? En is hij lekker verwend?
Inge, met een 2e is dat helemaal zo natuurlijk met het speelgoed. Kirsten is onze eerste en wij hebben dus niks aan speelgoed zeg maar. Dus wij hebben het volgende gevraagd: duplo blokken aanvulling op duplo blokken bal voor buiten spulletjes voor in de zandbak puzzeltjes my little people eerste kleurpotloden en kleurboek
Duplo is hier bij allebei favoriet. Er gaat geen dag voorbij zonder dat Nils met de duplo gespeeld heeft. En Senne vindt het erg leuk om de duplo blokken uit de bak te gooien en ze er vervolgens weer allemaal 1 voor 1 erin te doen haha. Misschien ook nog een idee. . . . Voorleesboekjes of zo. De Bobbi-boekjes zijn erg leuk, voor als je straks gaat voorlezen, maar dat duurt nog wel even. Maar is een leuk idee voor de kleinere kado's zeg maar.
ze heeft al een aantal boekjes, maar het is idd wel een leuk idee want my little people is prijzig ..
hoi hoi @Inge thanks voor je felicitatie hier en op hyves ja het was echt een super dag Mitchell heeft erg genoten van alle aandacht en kado s die hij heeft gekregen het was een superdag gisteren Mitchell heeft erg genoten van zijn dag hij was heel goed te pas hij had s morgens weer 3 uurtjes geslapen (niet zo gek als je s nachts 2 uur lang wakker bent)en om half 11 kwam eerst die oude man waar ik werk en daar kreeg hij een envelop met inhoud van toen die weg ging hebben we gegeten en Mitchell weer naar bed om 2 uur kwam de eerste visite en zo langzaam aan kwam iedereen binnen druppelen we hadden zo n 30 man met de kinderen erbij dus was erg druk,maar super gezellig en gelukkig hadden we mooi weer dus de kinderen waren meer buiten dan binnen we hebben gewacht tot de meeste visite er was en toen hebben we het kaarsje aan gestoken en die heeft Mitchell toen met papa uitgeblazen en iedereen een heerlijk stuk taart gehad en Mitchell ook,maar die vond het niet lekker (hij is geen zoetekauw)maar hij heeft wel even lekker gesmeerd toen heeft hij ook nog even buiten gespeeld met de kinderen en dat vond hij maar wat mooi we hadden soep gemaakt en mijn vader had een groot slaatje gemaakt en iedereen is blijven eten dus het was een zeer geslaagd dag de laatste visite ging om kwart over 7 weg en om kwart voor 8 kwamen nog een stel vrienden van ons en die zijn om kwart over 11 weg gegaan(en van hun heeft hij zon gaaf setje kleren gehad van NAME IT) en vandaag komt er nog 1 stel en dan hebben wij iedereen gehad Mitchell is heel goed verwend hij heeft gekregen kiekeboe speeldorp quad ballenbaan playskool blokkendoos een auto van wonderteam een baby keyboard van mega blocks ark van noach stapelautootjes van fisher price een badboekje houten trein voorleesboekje en een setje kleren en geld en een kadobon van intertoys en een kiepauto met harkje,schepje enz en een boot voor in bad van little people het was een geweldige dag
@mamavan kirsten ja je denkt op die dag wel veel terug aan de bevalling en de 1e uurtjes zo leuk en ik hoop ook echt dat ze er wat aan gaan doen en Kirsten dus weer uit haar sprong fijn is dat he en hier ook een mannetje dat weinig tot niet op het kdv slaapt @Inge ja echt sneu hoor dat hij weer zo n pijn had ja vind ook wel dat ze er zo laat wat aan doen en ach Nils wagenziek sneu is dat he,maar gelukkig voelde hij zich later beter en wat leuk dat Nils en Senne samen zo goed kunnen is zeker te hopen dat dat zo blijft @Rachel leuk dat je ook weer even komt kijken jou meisje is ook een snelle tante zeg jeetje en leuk he dat de verjaardagen er aan komen Mitchell heeft van ons een quad en het kiekeboe speeldorp gekregen
egbimi wat heb jij het druk gehad zeg! Wij doen het echt alleen de middag (14.00-18.00), kunnen mensen niet dan komen ze niet.. Hij is heel goed verwend
Egbimi: gefeliciteerd nog met zijn verjaardag! Hier ook vandaag de kaartjes verstuurd. Wij vieren het van 14-17 uur en we hebben net al heel veel little people op marktplaats gekocht. Ze heeft al met een kleine selectie gespeeld en ze vind het helemaal leuk. Morgen weer naar het cb voor de 11 maanden prikjes. Ik hoop dat er niet ziek van wordt, ze is nml net weer een dag koortsvrij.
Nou, ze was maar 200 gram aangekomen, ze weegt nu 8,4 kg en is 74 cm. Nog steeds op de -1 lijn dus terwijl ze altijd op de =1 lijn zat. We moeten over 2 weken nogmaals wegen. Maar ja, ze eet ook echt weinig overdag, ze wil nog niks met stukjes, brood ging 1 dag goed en daarna at ze het weer niet. Alleen stukjes mandarijn gaan erin. Koekjes heeft ze ook weinig interesse in. Hoeveel wegen jullie kindjes nu?
Hoi KipKip, Kirsten weegt nu waarschijnlijk iets meer dan 10 kg. Ze eet alles hahaha... haar brood, avondeten, stukken fruit, koekjes, toetjes, melk, pap etc etc 200 gram in hoeveel weken/maanden? Ze komen niet heel veel aan meer aan het einde van het 1e jaar. Ze eet dus ook helemaal geen brood? cracker? warm eten?