ab zijn "vrienden"zijn niet eens op kraambezoek geweest alleen een kaartje bij de 2de heb ik geen eens een geboortekaartje gestuurd ze bekieken het maar
och lieve schat, wat een verhaal, kan me voorstellen dat je het niet meer ziet zitten maar zoals je zelf eerder al aan gaf is het lastig omdat het familie is, maar wat en lage k*tstreek zeg :x normaal zou ik volledig klaar zijn met zo iemand maar dat gaat nu natuurlijk lastig omdat het fam is... kan me ook goed voorstellen dat je er blij om bent om het er even uit te gooien!!! soms kan dat je heeeeel goed doen om hier te spuien.. heel veel sterkte meis dit is niet makkelijk, maar heb ook zo'n K familie en sleep me erdoorheen das het enige wat ik kan doen en ik kom zo min mogelijk bij ze langs als ik niet hoef ga ik niet...maar ja blijven wel opa oma en tante en ooms van alyss dus het is idd lastig!!!!
@ TM, hij staat ook inmiddels wel achter mij. Maar hij vind het moeilijk zijn ouders los te laten. En daar kan ik dan weer boos om worden, zij doen er ook aan mee! @ 'vrienden', hier zelfs schoonfamilie die niet eens op kraambezoek zijn geweest :S en vrienden trouwens ook niet, zijn nu ook geen vrienden meer!
ben ook!!! hij weet niet beter sinds een maand of 5 overdag alyss in de avond ZP en na half 11 op bed is het bennie tijd hahahahaha...
ja ach wij doen al zo veel !! dit is MIJN tijd zeg ik dan ik heb nu voor de goede orde de laptop nu op tafel gezet zodat ik overdag niet boos kan worden als noa of thobias de stekker er weer is uit trekt als de laptop aan staat(batterij is dood en doet het dus niet zonder stroom ) en dat ik dus niet constant achter de laptop zit
dit is een hele lastige situatie! heb hier hetzelfde manlief staat achter me maar het blijven wel zijn ouders!!! is niet makkelijk om zo'n keus te maken voor je geliefde.. kijk bijv naar jezelf als hij jou zo vragen om je ouders uit beeld te laten omdat hij het niet goed met ze kan vinden... snap je wel hoor maar ik snap hem ook omdat ben en ik hetzelfde hebben hierzo... en schoonfamilie die niet op kraambezoek komt hoeft voor mij nooit meer te komen...
@ Nonnie, precies, het blijft familie, mijn sm was vorige week jarig, ze vierde het zaterdag, maar toen konden wij niet. Dus zijn we maandag gegaan, en komen ze 'toevallig' binnen. Vind het alleen wel jammer voor hun kindje, die kan er niets aan doen dat zezo'n k*t ouders heeft! PS, heb mijn man nog nooit zo snel zien worden om weg te gaan, dus hij staat echt achter me!
kan wel begrijpen dat het moeilijk is, het blijven zijn ouders, begrijp me niet verkeerd hoor! ze zouden dit absoluut niet mogen doen en er boven moeten staan maar geef het tijd! hij gaat het van zelf inzien !
ik stond trouwens met mijn bek vol tanden vanavond, voor de fam uitnodigingen hoort uiteraard ook ben zijn zus dat kreng ( TM jij kent haar wel uit verhalen denk ik degene met een eigen zaak en alles gaat om haar ) zegt ie als ze niet komt op alyssa haar 1e verjaardag dan komt ze er hier NOOIT meer in wowie wat een lef van mijn vent maar eerst maar eens afwachten of ie voet bij stuk houd want weet nu al dat ze niet komen want het is op zatermiddag tot 18.00 en ja als je een restaurant hebt moet je werken
en so die niet op kraambezoek komen schandaliG ik herken het absoluut niet op de avond van mijn weeen van me dochter belde schoonvader op hoe het met me was toen het ze duidelijk werd dat ik last had van voorweeen hebben ze hun auto buiten de slagbomen van de camping gezet(ze waren op vakantie) en toen we belden om half 3 snachts dat we naar het ziekenhuis gingen toen zijn ze een uurtje daarna in de auto gevlogen en terug gekomen en meteen naar het ziekenhuis gegaan en is mijn schoonmoeder bij de bevalling geweest
1e verjaardag niet komen vind ik ook zooooooo not done!! ben benieuwd hahaha die ben eerst zien dat geloven
@ Nonnie, WOW! wou dat mijn man ook zo'n lef had! @ TM, wat gaaf! fijn dat je zo'n goede band hebt! Had trouwens niet verwacht dat ik die ooit zou krijgen met mijn so, zijn echt zooooooo anders als mijn familie We zijn nog maar met zn 3en over! Is het hier altijd zo rustig op zaterdag?
@kraambezoek, had op de dag van terugkomst uit ziekenhuis heel mijn schoonfamilie in de achtertuin zitten lees: kippenhok nou echt ben naar binnen gevlucht met mijn meisje en snel naar boven gegaan ze zijn me dierbaar absoluut maar ze hadeden ook even kunnen bellen of het goed was als ze gelijk kwamen!! :x toen waren ze dus pissed off omdat ze haar maar zo kort gezien hadden.. ja duh wat wil je ik was 5 uur geleden bevallen
dat vind ik ook weer niet kunnen!! hier waren alleen schoonouders met em 2 jongste schoonzusjes en ab zijn opa en oma waar we nu heel dankbaar om zijn dat hun ook noa als eerste hebben gezien want hun zijn er nu helaas niet meer
hij heeft een grote mond nu, maar ken hem en zijn broer die zeggen wel waar het op staat maar de dag erna is alles weer goed, zo werkt het bij mij dus niet he!! als je over de streep gaat bij mij dan is het klaar ook... hier ook een heleeeeeeee slechte band met so, voel me al beroerd als ik verplicht 1x per maand eens langs MOET omdat ze alyss zo weinig zien... als het aan mij ligt hoeft het niet maar ja blijven wel de opa en oma van alyss... en dan nog vragen wanneer ze komt logeren nou mocht dat ooit gebeuren dan is het niet eerder dan dat ze duidelijk kan maken wat ze wil en als eerste bij mijn eigen ouders... vertrouw mijn so gewoon niet, in de zin van koekjes/eten/slapen/rusten... en nee normaal is het veeeel drukker op zaterdag avond maar denk dat de meeste een druk weekend hebben althans dat dacht ik te lezen van de week...
nou dat bijkomen was niet nodig want ik was zo klaar maar genieten wou ik wel en dat stond aardig in de weg op zo'n warme dag en dan boven je kleintje aan de borst terwijl je een uur later nog je sf hoort l*llen in de achtertuin :x