hier braken vliezen om 12 uur gelijk weeen om de 3 min.. om 5.15 uur had ik 10 cm en toen gaan persen 2 persweeen en uit mijn hoofd 5 min later.. oh ja geen voorweeen niets dus echt van 12 tot half 6 dat was het..
@ Nonnie, wow! Hoop dat de volgende ook zo word, ik had al vanaf zondag voorweeen (om het uur) en ben donderdagavond om 23.09 bevallen!
zo echt wel!! alyss huilt zeeer zelden, ja de laatste tijd omdat ze stapjes wil zetten zonder houvast en dat lukt niet he maar echt als ze dan een keerjte huilde door krampjes of wat dan ook wist ik me geen raad, en bedacht me toen wat nou als je een huilbaby hebt dan weet je het toch niet meer en zit je er op een gegeven moment helemaal doorheen??
och meid jeetje zeg, echt respect hoor, kan me niet voorstellen hoe zwaar dat zou zijn... maarrre je zegt elke keer 2e.. zijn jullie al bezig of staat het op de planning??
@ Nonnie, hier ook, Xayla huilde nooit! Sliep het liefst meteen door, die moesten we de eerste 2 weken wakker maken 's nachts, ze was te klein en mocht maximaal 5 uur zonder voeding. Mijn nichtje heeft dan weer een huilbaby gehad, als ik daar kwam stond ik er wel even bij stil hoeveel geluk wij hebben gehad. Weet niet of er ooit nog een 2e was gekomen als ik dat mee had gemaakt... Denk zelfs dat mijn moeder maar weer terug in nederland had moeten komen wonen
ja de VK zei nog als jullie ooit een 2e willen MOETEN jullie gelijk bellen als je ook maar iets voelt want het kan dan 2 keer zo hard gaan... maar tegelijk brengt dat ook wat angst met zich mee hoor
mamax, hoe klein was xayla dan?? hier 2858 met 45 cm en na de eerste week BV in de nacht heb ik haar laten liggen en sliep ze dus toen al door met soms wat uitschieters maar wat een geluk en zaligheid zeg!! niets geen gebroken nachten horen erbij
@ Nonnie, staat op de planning, we willen nog even wachten tot na Xayla's 1e verjaardag. En we willen eigenlijk ook graag verhuizen. Wonen nu in een huis uit 1921, mooi huis, maar er moet wel heeeeeeel veel aan gebeuren nu, erg veel onderhoud. Als we een babykamer willen maken moeten we eerst de zolder isoleren en nieuwe vloer leggen etc... Plus we wonen nu in het centrum,dus geen scholen, parken of iets in de buurt en dat zouden we ook graag willen!
@mamax, oke ik snap het! ja hier genoeg ruimte maar woon toch midden in centrum, in oud huis maar 5 min naar de stad lopen en schuin tegenover me zit een school en 5 min verder zit een school en de AH zit ook maar 5 min lopen dus alles lekker dichtbij.. @hier, hey ik zie quscke, die heeft wat geklaag van ons te lezen.. maar dat geld ook voor de andere mama's die gaan bijlezen
hahah jaa ik zie der ook hier school op 2 minuten afstand winkels in de buurt woon alleen in een massionete woning 3 slaapkamers en noa en thobias slapen al op 1 kamer ! dus als er een baby komt kan die op de ene slaapkamer
Ze was 2980 gr en 49 cm, maar van de kinderarts moest ze eerst boven de 3500gr uit komen. Ook omdat ze een hoop AB heeft binnen gekregen en misschien in aanraking is geweest met die bacterie (kunnen kindjes heel erg ziek van worden). Maar echt gebroken nachten hier ook niet, om 23.00u de laatste voeding en dan om 4.00/4.30 wakker maken, en dan weer slapen tot 9.00 / 9.30 echt heerlijk! en na 2 weken van 23.00u tot 8.00u! houd dus ook mijn hart vast bij een volgende, geloof nooit dat die ook zo makkelijk zal zijn!
ja dat geloof ik graag, maar goed hij heeft je hard nodig gehad!! snap je nu waarom ik niet zo snel aan een tweede durf te beginnen ben zooo bang dat het andersom word... en ik moet weer gaan werken natuurlijk, niet dat ik lui aangelegd ben maar het moederen bevalt me op deze manier prima... en alyss heeft altijd mama in de buurt gehad en als ik dan een tweede krijg moet ik na 10 weken zeggen:sorry mama gaat werken.. klinkt dan zo oneerlijk in mijn ogen... niet dat werkende mama's slecht zijn hoor begrijp me niet verkeerd
meiden ik ga jullie toch verlaten manlief is eindelijk naa weken nog wakker en moet het er ngo even van nemen want maandag gaat ie weer een werkweek van 70 uur tegemoet en ligt dus volgende week zaterdag weer voor pampus op de bank vond het weer gezellig en nonnie als je me nou pbt wanneer jij kan dan kom ik een x gezellig die kant op