April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik hoop zo voor julliedat het gaat werken!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    daar was nonnie weer :Dleuk druk dagje gehad dus.

surf, das een geruststelling denk ik...en spannend, ga je morgen testen? of vandaag al:p

en Gijs is nog steeds extreem veel aan het hoesten, dus op goeie hoop...maar tis nu stil :)

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hahaha ja....echt super foto's!!!!:D

grr 4 sec

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden,

@CM: ik hoop zo dat de osteo uitkomst gaat bieden!! Duim duim duim duim...

@Surf: oehhhhh spannend, wel balen dat ze je het medicijn niet willen geven. Maar extra controle is ook wel een prettig idee!

@Chilleke: wat naar dat Gijs zo moet hoesten! Seeger blaft hier ook de longen uit zijn lijf. En wat knap dat hij in zijn handjes kan klappen! Leuk joh!

@Hier: gelukkig een redelijk rustig dagje gehad. Ga maar vroeg mijn bed in. Hopelijk trekt die achterlijke hoofdpijn dan weg.:cool:

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Nou even afwachten dus.

@ Eylem: Hahaha, ja wat een topic hè. Ik kom zulke dingen nooit tegen op internet…

@ Surf: Wat stom dat ze je niet die progesteron willen geven. Baat het niet dat schaadt het niet zou ik denken, maar het zal wel met geld te maken hebben.
    En…spannend :D.

Hier: Man voetballen, kind op bed, dus mama aan de thee met gevulde chocolade (nep-BonBonBloc).

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @chilleke: nee heb nu geen tests in huis, die komen morgen als het goed is met de post, maar ik wil tot vrijdag wachten en dan evt zaterdag een testje...

@mermaid: ja dacht ook door het geld, maar aan de andere kant, 3-4 extra echo's is ook niet gratis, dus vraag me af wat dan duurder is...

@wonder: vervelend hoofdpijn... hopelijk is het snel weer weg!

@chilleke: hopelijk blijft het stil...

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

STTTTTTTTTTT niet zeggen!! Ik ben sinds 3 dagen met Sonja begonnen :x omdat ik echt een richtlijn nodig heb. Volg haar alleen het avondeten niet want ik HAAT gekookte aardappels en kornuiten ;) en zo hou ik het langer vol. Maar gevulde chocola komt dus even niet voor in mijn woordenboek. Oh en omdat mijn man nu dus gestopt is met roken ligt de koelkast vol met Snickers, Ritter Sport etc etc etc :x :x

Zo grappig trouwens, heb net onze oude webcam verkocht via Marktplaats, had de verzendkosten doorgegeven, mailt die man terug: ja zal ik het komen ophalen? Blijkt ie in de straat hierachter te wonen :)

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie jaaaa daar was je weer :p was je al kwijt vandaag haha.. maar wel gezellig dagje gehad dus!

@ surf spannend! Balen dat ze je de medicijnen niet willen geven maar extra controle is ook wel lekker!

@ Wonder hopelijk gaat het morgen weer beter!

@ mermaid ayla heeft het rollen dus goed ontdekt.. Hier paaseitjes op tafel :d beetje vroeg wel lekker :p

@ hier laetitia ligt al effe op bed, jeeetje wat was die jengelig en hangerig vandaag. gossie gossie,hopelijk gaat het morgen beter!
    verder zijn er vrienden dus ben weer weg ;)

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

chilleke we stonden met zijn 4 en op 10 kinderen

surf nouja als ze het zo in de gaten houden ook goed
    en ik zeg ook zwanger!! die steekjes zijn geen ongi maar zwanger hahah

nonnie hehe
    maar begrijpelijk
    ik heb het een x gehad met ab
    toen ik in de zw zat in me zwangerschap belde hem ALTIJD als ik wakker werd
    maar op die dag moest ik krukken halen vanwege me bi en andere dingen
    dus helemaal geen tijd gehad om te bellen
    dus ik pak me mob heeft ie 10X !! gebeld
    hij dacht serieus dat er wat was
    haha sindsdien heb ik trouw weer elke ochtend gebeld:p

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ehm, ik geloof dat ik Noa toch ga verbieden paaldanseres te worden. Teveel concurrentie op dit moment.

PS Gejat uit het FAIL topic

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik realiseer me opeens dat manlief over 4 nachtjes al weg gaat. En hij slaapt vrijdagavond ook al niet thuis. Blegh!:(

12. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chilleke, hier ben ik :D

@surf, jeetje wat spannend!

@eylem, hahaha das ook wat in de straat achter je hahaha, en waar heb je ons gespot dan in de stad??? wel bij mij in de stad of bij jullie?? hahaha wel leuk dat je ons gezien hebt hahaha

@TM, ja, soms denk ik weleens ( heel dom ) als ik in bed lig bijvoorbeeld, wat nou als we er vannacht allemaal niet meer zijn noem maar wat verstikking in bed door een of ander goedje of een of andere vent schiet ons allemaal lek ( draaf door ik weet het maar stel! ) wanneer "vinden" ze ons dan?? ik bedoel ben komt niet op zijn werk morgen maar zijn collega die stopt met bellen na 4x en denkt dan ja dag! je zoekt het maar uit, mijn moeder zou kunnen bellen maar al sik niet op neem denkt ze dat ik druk ben met alyss en belt niet meer totdat ik haar bijvoorbeeld weer bel, heb verder geen afspraken morgen en niemand die ons verwacht, jullie zullen mij missen op het forum maar ja jullie kunnen moeilijk gaan bellen naar de politeie van hey jongens, nonnie is niet online geweest???
    maar goed heel verhaal slaat nergens op hahahhahaa

13. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja die is erg he!!!!

waar gaat manlief heen??

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hhahaha ooooh die is erg!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Caro: ik hoop echt dat het helpt! En misschien ook gelijk voor Lukas!

Nu even het hilarische topic bekijken!!:D

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Wonder: hoe was het bij de dokter??

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik denk heus wel dat ben zijn collega verder gaat zoeken ben is toch altijd op tijd

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bij jullie in de stad :) bij de rotonde bij de Emté geloof ik dat het was, jullie reden richting grote rotonde zeg maar

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dominicaanse Republiek ;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Gaat hij dan naar de Dominicaanse, of waar was het ook alweer dat ze heen zouden gaan?

Deel Deze Pagina