@TM, ja daar heb je wel een punt, maar wat wil ie doen dan? langskomen? de deur zit op slot maar de auto staat er wel, dus collega denkt vast die ligt nog op bed.... TM plaats zometeen even een bericht namens mij want ik vertelde laatst toch over die vriendin die alweer zwanger was? die mij belde om te zeggen dat haar 2e eerder kwam dan de mijne? ze heeft een nieuwe www en ik kreeg ook een smsje vandaag ik zie het somber in en ben erg benieuwd wat ze gaat doen... ik haal dit stukje zometeen wel weer weg of niet.. zie wel want ze is sinds 22 feb niet meer hier online geweest dus... @eylem, was dat in de ochtend dan? want ik was zaterdag hele dag thuis maar manlief was wel naar zijn broer geweest..
Ik kreeg vandaag al de uitnodiging voor de 1e verjaardag van het zoontje van mijn nicht binnen. Ze is er lekker op tijd bij, ze viert het 24 april.
dan gaat ie toch aan bellen en merkt hij toch dat er geen beweging in komt denk heus wel dat hij verder gaat denken hoor
hier komt tie dan Ik ben vandaag heel blij omdat we ons 2e kindje op de echo hebben gezien. Maar ben ook heel geschrokken en toch ook een beetje verdrietig omdat blijkt dat ik al 12 weken zwanger ben. Ik ben dus 21 september uitgerekend dat is 3 dagen na de verjaardag van onze dochter die dan dus 1 word. Ik ben bijna voorbij de risico tijd maar had gehoopt dat ik nog niet zo ver was. We waren er net aan gewend dat ik zo snel weer zwanger was daar moest ik ook al heel erg over slikken. En nu het is zo dubbel allemaal het enige wat ik nu zit te doen is huilen. Het is zo raar we hadden nog eerst een hele tijd willen wachten met de 2e en nu ben ik gewoon al 12 weken. Ik ben blij dat alles voor zover te zien goed is met het kleine babytje maar weet eigenlijk nog niet wat ik er mee aan moet misschien dat dat heel raar klinkt maar was er eigenlijk nog niet aan toe. Oh help dit was zo echt niet gepland!! dames bericht van nonnie niet van mij
ik wou ze ook al versturen maar manlief hield me tegen hij vond het ook te vroeg maar ja we vieren het natuurlijk wel op koninginnedag en vind het dan ook zonde als de helft niet komt want dan zit ik met al dat eten en taart in huis wat wij niet op krijgen..maar ik mocht ze 1 april versturen was vroeg zat zei die!!
uit haar sms krijg ik een beetje het idee dat ze het niet wilt en helemaal omdat het 3 dagen scheelt met haar andere kindje
@ Nonnie, ben benieuwd! TM, posten dan Zo hier weer alles stil, Xayla is een stuk beter, gelukkig maar! Ze kruipt weer, kletst weer en 'zingt' weer, heel schattig, zit ze lalalalalalala en tegelijk in haar handjes te klappen en op haar hoofdje, zo van mama, zing nou!
8 dagen. Hij gaat zondagochtend weg en komt maandagavond de week erna thuis. Alleen heeft hij aanstaande vrijdagavond en zaterdag overdag cursus, en blijft daar slapen, dus zie ik hem pas zaterdagavond weer en dan gaat hij zondagochtend weer weg.
Arco zei al: ze verstuurt ze zo vroeg dat iedereen straks de datum vergeet . Ik verstuur de uitnodigingen ongeveer een maandje van te voren denk ik.
ja dat haalde ik er ook uit, maar ja hoop niet dat ze een verkeerde keuze maakt in mijn ogen!! krijg nu al kippenvel omdat ik aan het topic van eylem moet denken in nieuws...
Ehhhh, volgens mij weet ze waar de kindjes vandaan komen En wat scheelt het met wat ze dacht, een paar weken...? Hoe moeilijk kan je het maken.... Soory, maar dat is mijn mening. Wees blij met zoiets moois!
engiste wat je denk ik kan zeggen is dat je achter haar staat met welke beslissing ze maakt! tiss je vriendin maakt ze de beslissing om het weg te halen ook al is het tegen jou principe in
Ja, maar Thobias is van 1 april, dus jij hebt ze een maandje tevoren gestuurd. Ryan (haar zoontje dus) is van 20 april en ze viert het de 24e....
JA maar dat is dus NIET zo!!!!! ze kan in mijn ogen maar 1 goede beslissing maken kijk naar het bericht van LZ!!!!!