Bride side volgens een dom iemand op mijn hyves @TM, truste meid! ik hoop het ook! @LZ, misschien zijn er wel wat slimme hersencellen afgestorven na de bevalling!!!
Nonnie, LZ zegt precies hoe ik erover denk. Als je echt vriendinnen bent, mag je eerlijk tegen elkaar zijn toch? Je hoeft echt niet achter elke beslissing van haar te staan. Ze weet dondersgoed waar de kindjes vandaan komen, nou dit kindje is een geweldig kado waar sommige mensen jaren op wachten of zelfs nooit krijgen, en waar plek is voor 1, is ook plek voor 2. en of ze nou 8 weken zwanger is of 12, dat maakt toch ook niets uit? Nou ja, ik zou het zo ongeveer zeggen als ik jou was, ietsje minder direct natuurlijk, maar dat is hoe ik erover denk.
Ik ga ook maar weer eens, kijken of ik wat bij kan slapen! Tot morgen, en Nonnie, succes met je vriendin!
hahahah ja was echt dom en de clou? weet hem nog steeds niet had je onze auto nou trouwens zaterdagochtend gezien?? @mamax, thanks en truste!!
Oh ja sorry vergeten euhhhhhhhhh ik weet serieus niet meer wanneer we er waren euh euh euh nee want wij gingen zelf ook terug en het was rond 14.30 nu weet ik het weer. Ik had trouwens ook nog gereageerd over je viendin, net boven je, had je het gezien?