April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ze was het alleen even vergeten ;):D

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wonder
    hopelijk morgen je hoofdpijn weer weg

mermaid
    oooh lekker

eylem
    hahaha wel makkelijk

lau
    fijne avond!

tm
    ooooh dat scheelt

cm
    jammer dat hij weg gaat, hij ging duiken toch?

mermaid
    idd op tijd

nonnie
    tja...lastig...als het een echte vriendin is, moet je eerlijk kunnen zijn, maar hun moeten de keuze maken..dus enige wat je kan doen is steunen en advies geven...sterkte ermee!

zo ik ga lekker op bed liggen, tot nu toe nog steeds stil....gelukkig!

weltrusten! en tot morgen!

xxx

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja dat zou kunnen maar dan ging ben juist richting huis en niet richting grote rotonde, want hij was rond half 3 thuis en we zijn daarna niet meer weggegaan maar dat maakt niet uit hahahhahaa

ja had ik gezien idd, thanks zo denk ik er ook over, heb al gerageerd naar der dus ben benieuwd wat ik terug krijg als reactie!!

4. nonnie26

truste chilleke!!! hoop dat je een goede nacht krijgt!!

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie lastig... ik zou zeggen dat ze altijd bij je terecht kan... maar dat ze zelf de keuze zal moeten maken..

@ Mermaid je chocola op lekker he :p

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    TM, waarom stellen jullie de 3e uit?

@nonnie, ze zal het kindje nu toch niet meer laten weghalen? Kan me dat niet voorstellen. Ik lees vooral verdriet dat ze al 12 weken 'gemist' heeft en zich erg verheugd op de 1e verjaardag van grote zus.

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Chilleke: Oh zonde van die sollicitatie. Maar de carnaval was goed geslaagd zo te lezen en te zien aan de foto's !

Wonder: au au au. Beterschap ! :(

Mermaid: Wij hadden voor Justin toen hij net geboren was.. euhm... hoe heet het nou ! Baloneum / balineum / iets met bali dus. In een wit flesje. Ook soort olie voor in het badje en dat werkte heel goed.

LZ: Jeeetje wat een reus !! Ja pas maar op. Straks is hij 16 en een kop groter dan jullie.

Caro: Nou dat is hoopvol dan. Ik ben benieuwd hoe het gaat de komende tijd.

Surf: Jammer dat ze niks van te voren doen. Wel fijn dat je extra in de gaten gehouden wordt. Zal wel een geruststelling zijn.
    En spannend van het testen, ik blijf volgen ;)

Eylem: hahahah nou dat scheelt weer verzenden ;)

Zoooo ben ik weer aardig bij :D

En ga gelijk weer offline. Zit al een tijdje te klooien met een excel bestandje voor m'n moeder. Ben er toch minder handig in dan ik dacht. Maar goed het is klaar en ik ga nu even lekker op de bank hangen en zo naar bed. Morgen laatste werkdagje en dan weekend, JEEEEEEE :D

Truste allemaal !!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ben vanavond niet meer gaan trainen. Te moe. Dat was ik even vergeten... dat je erg moe van zwanger zijn kan zijn...

Morgen naar de gyn, vind het erg spannend, veel spannender dan de keren hiervoor...Ondanks dat het niet gepland is (ook dom zijn :p ) is het heel erg welkom.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Oh ja, ik weet welk spul je bedoelt, Balneum heet dat volgens mij. Ga ik ook in gedachte houden. Thanx!

@ Napoleon: Spannend morgen!

Zo, ik heb een proefdruk van Ayla's verjaardagskaartje besteld. Ben benieuwd hoe ie is in het echt.

10. nonnie26

@napo, ik weet niet het is niet dat ze het jammer vind dat ze het gemist heeft want ze dacht zelf 8 wk en das nihil in mijn ogen met 12 wk.. succes morgen ik vroeg van de week nog wanneer je moest maar toen was je al off line hahahahhaa..

@mermaid, ben benieuwd of ie naar wens is!! bij poobies besteld toch??

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Ja, bij Poobies idd.

12. nonnie26

meiden, we hebben een nieuw onderdeel in algemeen, winnen!! leuk om even te weten ;)

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    wat een leuke actie. Alleen ook een beetje vaag!

zo bezoek is de deur uit, en hier is iedereen al aan het slapen.
    Slaap lekker allemaal!

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey !!
    En nu is weer iederen slapen.. tja moet ook zo maar. Nou ja zwaai zwaai dan maar.. hopelijk alles goed met iedereen ?

15. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hier alles prima!!

Heb je moeten werken?

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja nachtdienst en vanavond weer laat ... tja mijn collega`s willen graag carnavallen en ik geef er niets om. Dus laat mij dan maar werken...

Hier er alweer vroeg uit, maar komt opzich goed uit. " Moet" om 11u sporten, dus hoop Sanne om 09.30u even een uurtje te kunnen laten slapen tot 10.30u als het meezit. Kan ze mee naar de kinderopvang bij de sportschool tot 12u. Dan thuis snel een boterham ik douchen met de hond wandelen en dan naar het kdv en ik werken... pfff strak schema weer voor vandaag. gelukkig het weekeinde lekker vrij. Wel veel ( leuke ) dingen gepland.

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mirjam
    werkse :)

napoleon
    jammer dat je niet meer bent gaan trainen. ja irritant he, dat moe zijn!
    en spannend hoor, succes!

nieuw topic
    oooh zo effe kijken dus :)

kris
    zwaaizwaai en werkse
    en druk schema idd

Goeiemorgen, hier gelukkig een goeie nacht! maar hij is wel echt verkouden. Gijs loopt nu steeds vaker rondjes in de box enzo, leuk om te zien. hij heeft niet eens meer 2 handen nodig om op te trekken, dat doet hij met 1 hand.;)
    vanmiddag/avond avonddienst en morgen VRIJ :D en dan van het weekend werken omdat ik geruild had met carnaval

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Poe Kris, druk dagje! Hopelijk werkt Sanne mee ;)

Hier net ontbijt achter de kiezen. Irem was een beetje aan het spoken vannacht, helaas pindakaas. Voor vandaag geen bijzondere dingen op de planning, ik ga lekker koken straks alvast voor vanavond, heb grote plannen ;) nee hoor maar wil 4 verschillende dingen maken en moet ook nog voor Irem koken dus ik kan niet pas om 17.00 uur beginnen.

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke wat leuk dat Gijs aan de wandel is! Irem ging laatst bij mijn moeder wel enthousiast in de box lopen, maar hier doet ze het nog steeds niet, beetje vreemd maar goed....ze is wel heel hard aan het oefenen met los staan :)

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem, wat apart eigenlijk he, ze gaat wel los staan maar stappen doet ze nog niet in de box hahaha ze doen het op een rare volgorde :) haha

Deel Deze Pagina