wat een rust hier!! ik moet met lady vanmiddag naar de dierenarts voor de inenting moest eigenlijk al een maand geleden maar het kwam er steeds niet van
kris en heeft ze nog geslapen! en hahah speedkruipen mamax fijn dat ze niet meer gespuugd heeft! nonnie poetse! mermaid ongezellig "alleen" eten. kris ik had er nog niet over nagedacht hoe ik het ga doen, denk da ik op het cb ff advies vraag mermaid geen verstand van sorry surf werkse! smile wooooow wat goed van noelle! tm genoeg te doen dus eylem klinkt goed! misschien een kookboek beginne nonnie grappig hier de klank die en eh surf hahaha die is er vroeg bij quscke hahaha ik spreek het anders uit, lees altijd keske gaaf Smile haha klaaa lz oei balen sterkte Sorry hou effe op met reageren ,maar was er al ver jeeetje wat hebben jullie veel gekletst, gijs is huilerig en jengelig en ligt nu tegen me aan tiktak te kijken, doet hij anders nooit dus iki ga genieten nu
@quscke, he das nou jammer @chilleke, aah sneu voor gijs maar wel genieten saampjes op de bank hahahaa.. @TM, zeker rustig ineens, als alyss zo wakker is ga ik even een frisse neus halen watn ik heb echt zo'n mega zin in een sigaretje en op de bank plakken bevordert het niet dus zometeen maar even naar de eendjes..
Ben begonnen met koken, niet handig met een jengelende Irem....we hebben weer een alles-is-5-minuten-leuk-en-dan-wil-ik-niet-meer dag. Gelukkig is mijn man inmiddels ook wakker dus dan is het ietsje makkelijker. En ik ga haar zo naar bed brengen, in de hoop dat ze dan wat langer slaapt dan een half uur en wat vrolijker wakker wordt!
@eylem succes die dag heb k gister gehad vandaag gaat het gelukkig een stuk beter! @hier zo gestofzuigd vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd, wasje afgehaald straks nog wasje ophangen.. raam in de slaapkamer staat lekker open, al gooi ik die over een uurtje gauw weer dicht..
thobias is wakker dus hier even naar het winkelcentrum noa heeft nieuwe schoenen nodig keek vanochtend naar de schoenen is het riempje kapot voor de psz vind ik ze nog prima maar voor net niet meer
sterkte eylem....gijs is ook zo vandaag echt niets is goed of zou dit nou de 11 maanden sprong zijn? of het is gewoon alles tegelijk...tandjes, verkouden, hoesten, sprong...pfff...maar goed effe spullen bij elkaar verzamelen en dan ga ik Gijs maar effe wegbrengen....
@ Chilleke, werkze! @ TM, ow leuk, schoenen kopen! Kan niet wachten tot Xayla dalijk gaat lopen en haar schoenen misschien een keer aan laat. Het zelf een schoenentik, dus we zullen eens kijken of ze op haar moeder lijkt! @ Nonnie, wandelse en sterkte! @ hier, nog een paar uurtjes werken, Het is alleen super rustig, dus heb echt geen zin meer!
oeh...lekker shoppen en nog wel voor schoenen! Hier ook een schoenen tik.....al moet ik zeggen dat ik me het afgelopen jaar erg ingehouden heb! Is het al erg optimistisch als ik alle lente/zomer kleren en schoenen tevoor schijn haal en al was om in de kast op te hangen?? Was het eerste wat ik vorig jaar gedaan had toen ik verlof kreeg. Heb nu toch even tijd over....denk dan ga ik de kleerkast re-organiseren en de zomerspullen te voor schijn halen....
@ Quschke, lekker optimistisch! Ik hoop dat het helpt, mag van mij wel weer zomer worden, van dit weer word je ook niet vrolijker.
Ik zie net in een topic hier deze actie Actie Peuter Groeimelk - Friso Kindervoeding Superleuke rugzakjes! maar wat moet ik met 2 pakken groeimelk....hmmmmm.
@eylem ja lijkt mij ook een leuke actie.. ga denk ik wel gewoon halen.. @hier.. k vind het echt super leuk dat laetitia mama kan zeggen maar als het een paar uur achter elkaar constant is word je toch een beetje kriegelig hahaha