ow en ayla lekker lang geslapen thobias slaapt de laatste dagen echt kort maar meneer heeft ook verschrikkelijk veel last van zijn hoektanden en nee dat niet 1 nee ze willen alle 4 door komen
@TM, zo das zwaar klote!! maar wel goed dat jij die andere pasjes apart bewaard!!! @lau, nope geen gehaktbal, mexicaanse bonenschotel met rijst mjammie!! @hier, eten staat op dus lekker happen over 10 minuutjes iedereen eet smakelijk!!!
wij gaan ook eten eetse allemaal vanaaf ben ik er niet dus jullie moeten het zonder mij doen dus leg ik jullie een spreekverbod op
@Mermaid zoo die heeft lang geslapen!! @ Nonnie das ook lekker! @ Tm echt balen zeg maar gelukkig niet zonder geld! @ hier zo net lekker gegeten alles is weer opgeruimd en laetitia ligt lekker op bed.
Hoi meiden! Sorry spring hier ff in...mijn hoofd laat het nog niet toe om alles terug te lezen. Grrrrr hopelijk komt de boel gauw los! Las wel iets over Jayden die weer aan de puffers zit. Wat onwijs sneu Ikheid!! Hij is toch niet allergisch ofzo? Mijn broer had namelijk chronische bronchitis vanwege de kat die mijn ouders hadden. TM: wat balen dat je je portomonee kwijt bent!!! Goed dat alles geblokkeerd is. En je meissie naar de psz!! Seeger moest de tweede keer ook huilen hoor. En de keer daarna en daarna. Maar nu vindt hij het te gek en baalt hij van de vakantie!
@TM, fijne avond en veel plezier!! @lau, lekker gegeten dus! @hier, ook lekker gegeten en alyss op bed nu lekker zp en tv.. verder geen plannen ook voor morgen alleen verder met huishouden..
Wat een vreemde regel dat ze maar 3 dagen hoeven als ze na 1 oktober zijn geboren! Lukas moest ook gelijk 5 dagen naar school en hij is wel pas na 1 oktober geboren. Maar ze zijn dan nog niet leerplichtig, dus je zou altijd bijvoorbeeld nog woensdag ochtend thuis houden ofzo.
Ja, Seeger is op dezelfde dag als Noa jarig en ik ben van plan om hem eerst rustig te laten wennen hoor. Ik vind 5 dagen wel heul veel ineens. Hij gaat nu twee ochtenden naar de psz...en dat is voorlopig mooi. We zijn al op een basisschool geweest en daar zeiden ze ook dat het verstandig is om het rustig op te bouwen omdat het een vroege leerling is.
Weet je, ze is nu pas 2 1/2. Dus is het moeilijk voor te stellen hoe het is als ze 4 is. Maar eerlijk gezegd, denk ik dat ze best snel zal wennen aan 5 dagen school. Woensdag middag zijn ze natuurlijk zowiezo vrij. En ik weet niet hoe het bij jullie op vrijdag is, maar hier zijn ze vrijdagmiddag ook vrij. In het begin heb ik Lukas heel af en toe een middag thuis gehouden, als hij echt heeeel moe was. Maar die ondeugd had dat snel door, dus dan had hij geen zin om 's middags te gaan en dan deed hij alsof hij moe was. Dus maakte ik de regel dat als hij thuis wilde blijven omdat hij te moe was voor school, hij dan ook echt naar bed moest om te slapen. Nou, toen was het snel over hoor! Over anderhalf jaar is ze weer een stuk ouder en wijzer en zal ze echt toe zijn aan hele dagen school. Komt heus goed hoor! Misschien dat mama wat meer moeite heeft met het idee?
Je krijgt als het goed is vanzelf bericht. Ik heb het vorig jaar al in februari gekregen, maar nu heb ik het ook nog niet gehad. Beetje vreemd inderdaad!
Ja das ook wel weer zo hoor.....het is zo vaag dat je ze nu al in moet schrijven enzo. Nu zie je nog dat meisje of kereltje van 2 1/2 voor je. Maar tegen die tijd ben je inderdaad 1 1/2 jaar verder.
Balen dat je zo'n last hebt van je rug. Gaat het inmiddels al wat beter? Anders even in bad of onder de warme douche?
@LZ: voltaren schijnt ook goed te helpen....of straks idd ff een valium nemen. Maar nog beter....ff naar ha post, want dit is niet te doen joh!!! Sterkte!
@ikheid: balen van de puffers van jayden zeg!! maar hopelijk helpt het hem wel. @franka: leuke kaart zeg!! en wat een grote knul heb je zeg! @nonnie: haha kwijlkusjes, die zijn hier ook aan de orde van de dag! @tm: shittt! dat is echt k*t van je portemonnee. goed dat je alles hebt laten blokkeren. we wat leuk noa naar de psz. uhh ff verder teruglezen
Zo, even een bijleesmarathon gedaan. Stelletje kletskousen! Oh, nog één dagje werken en dan weekend! Wel weer een slechte nacht gehad. Madam was van 2 tot 5 wakker. Wilde weer alleen maar overeind gehouden worden. Als het vannacht niet beter gaat, ga ik misschien toch morgen even naar de HA om naar haar oortjes te laten kijken.
tsjah ze doet het inmiddels sinds die post niet meer op commando maar gewoon de hele tijd maar dus ook naar de honden als ze in de buurt komen doet ze haar mond wagenwijd open maar ja die geven wel een kusje terug maar met nog meer kwijl als dat ze zelf heeft!!! jakkie bah maar wel lief dat de hondjes ook een kus krijgen
ja dat zou ik maar even doen, want dit werkt ook niet! voor jullie niet maar voor haar ook niet natuurlijk!! beterschap voor de kleine meid!!