Oh meiden, ik ben ondeugend geweest gister. Zei dat ik ging strijken, maar ben uiteindelijk naast manlief op de bank geploft en helemaal niets meer gedaan. Maar ja, nu moet ik alsnog aan de bak natuurlijk. Blegh! Maar ga ondertussen wel de Mol kijken! Spannend!
Heerlijk die kusjes echt genieten Meiden even een belastingvraagje Wij hebben recht op zorgtoeslag en kindgebonden budget dit jaar. Nou herinner ik me sowieso dat er bij kindgebonden budget stond dat je dit niet hoeft aan te vragen maar dat het automatisch komt. Ik heb ook liever dat het automatisch komt, zodat ik zeker weet dat we er recht op hebben en het niet hoeven terug te betalen. Maar heb nog niks gehad....Iemand ervaring? Kan ik het toch maar beter zelf gaan aanvragen?
hahahahaha, ja zou zomaar kunnen is niet de eerste lebber die ze krijgt maar wel de eerste met open mond maar ja kan ook zeggen NEE niet de hondjes maar dat maakt het niet duidelijk als ze ons wel de hele dag kusjes mag geven natuurlijk
Nou, mijn ervaring is dat je het ook automatisch krijgt als je er geen recht op hebt. En dat ze dan na vier keer bellen bij de belastingdienst nog niet snappen dat ik het dan niet wil, als ik er geen recht op heb, omdat ik nu dus voor drie jaar terug moet gaan betalen. ^&$*(#$)@*(oi)*&:x Belastingdienst, leuker kunnen ze het niet maken. Ook niet makkelijker!
@eylem: wat een gezeik zeg met die overschrijving. balen dat je salaris laat is. @nonnie: heel goed dat je de sigaretten heb laten liggen. @quchke: joh, nog chocoladeletters liggen?? die zijn hier zo snel op
Bij mij kwam het ook automatisch.....maar misschien toch even aanvragen als je nog niks vernomen hebt.
Ik had net toch iets raars....krijg ik een mail van een makelaar dat ze ons bedankt voor onze deelname aan de open huizendag! Mwauahaha we hebben niet eens een koophuis! Maar ff teruggemaild dat die mail vast niet voor ons bedoeld was!
Ik dacht eigenlijk dat het alleen automatisch gaat als je kindje net geboren is en dan blijkt dat je er recht op hebt. En als er later iets wijzigt in je situatie waardoor je er recht op hebt je het zelf aan moet vragen. Maar helemaal zeker weet ik dat niet, wij hebben er sowieso geen recht op. Ik zou even met de belastingdienst bellen.
wij hebben er ook recht op maar hadden het al in november aangevraagd zowel de zorg als de KGB, en ik heb het netjes gekregen vanaf januari..word op de 17e gestort uit mijn hoofd.. ik zou het aanvragen want ik kreeg namelijk ook een brief dat ik er geen recht op had maar dat heb ik sinds ik niet meer werk natuurlijk wel... hoop dat je het nog snapt!
oh ja meiden, blijkbaar hebben wij het toch allemaal verkeerd begrepen gisteren want had de raad van LZ opgevolgd en kreeg dit als antwoord van mijn vriendin: De enigste keuze die wij maken is om als we over de ergste schrik heen zijn heel veel van dit kleine wondertje te houden. En inderdaad was er helemaal niet blij mee toen ik het net hoorde en ik moet er ook nog steeds aan wennen. Maar het weg laten halen is voor ons nooit een optie geweest. En we redden het ook best wel alleen had ik liever nog een heel tijdje gewacht. Ik ben gewoon heel erg geschrokken ook het feit dat ik al 12 weken ben. Maar dank je wel lieverd ik weet dat we jullie kunnen bellen en natuurlijk kun je ons ook bellen als er iets is. We komen in ieder geval weer een keertje naar jullie toe dan kan je mijn buik bewonderen grin. Dikke knuffel
He he eindelijk weekend NOƫlle net op bed gelegd en het was echt vanaf dat ik binnen kwam mama tijd en dus alleen bij tegen me aan of hand vast nou ja dat vind ik alleen maar leuk. @LZ jeetje wat erg dat je zo'n pijn hebt zou even de HAP bellen wnat dat is niet normaal en als je het volhoudt dan morgenochtend meteen naar de ha @ikheid he bah Jayden dus weer ziek of nog steeds eigenlijk zielig hoor @Nonnie applausje ben trots op je dat je ze niet hebt gehaald Oh wat fijn dat je vriendin dus alleen erg geschrokken is maar er wel voor gaat. Hier ook de hele dag kusje en dan denk je dat is een fase nou nee het duurt hier al 2 maanden alles en iedereen wordt gkust vooral mama en papa maar ook babypop, boekjes, alles knuffels maar ook de telefoon haha nou ja ik vind het wel gezellig het is nu met dichte mond en met een mmmmhhhhh geluid erbij
Bedankt voor alle antwoorden! Ik denk inderdaad dat dit aan de hand is - toen Irem geboren werd hadden we er geen recht op, nu ik gestopt ben met werken. Goede opmerking, bedankt! Zal morgen even bellen *hoera wat een feest, de belastingdienst bellen*