April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

good morning!

@chilleke, oe dat lijkt me ook wel eng! heb ik ook nog niet meegemaakt echt eten spugen! fijn dat het gezellig was!

@lau, zo dat was een latertje voor jou hahaha

@hier, zo ontbijten en dan douchen en naar paps en mams..

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen!

nonnie, ontbijtse!
    Lau, mijn zwager heeft daar ook al een paar keer gezeten, vorig jaar, nog 4 maanden. hij heeft dan ook de bevalling gemist en heeft zijn neefje toen 1 maand later pas voor het eerst gezien.

Gijs goeie nacht gehad gelukkig!
    zag net toch iets engs! ik had vannacht de wasmachine en droger aan gezet, kijk ik vanmorgen deed de droger en wasmachine het niet, was in droger nog nat en was in de machine zeikensnat! :$ keek ik naar de stekker van het verlengstuk, was deze doorgebrand! :$ poehhh...nu maar effe haspel gepakt en ze daar op aan gesloten, thomas moet er zo maar naar kijken....;)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Chilleke he getsie wat naar dat Gijs zo moest overgeven! Is het vannacht wel goed gegaan? En bedankt voor je lieve berichtje!

Nonnie ook heel erg bedankt voor je lieve tekstje :) . Veel plezier bij je ouders!

Lautjuh gezellige avond gehad dus!

Hier pffffffff ik word echt zo chagrijnig van dit gedoe. Ben nog steeds niet ongesteld geworden en vannacht toen ik Irem aanlegde deed het ineens zo'n pijn :( dat heb ik normaal nooit. Dus vanochtend weer een test gedaan, weer negatief, ik begrijp er niets meer van. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dat afwachten is zo vervelend, maar ja, er zit weinig anders op....vooralsnog blijven de testen negatief dus ik zal toch nog wel ongesteld worden

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke he getsie misschien was het teveel van het goede, de droger en wasmachine tegelijk? Wat gek eigenlijk dat de stop er dan niet uit is geklapt, da's niet goed volgens mij!

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    die staan altijd te gelijk aan :( dus ik snap het ook niet...thomas heeft er wel verstand van, dus hopelijk weet hij wat het probleem was!
    en kan me voorstellen dat het irritant is, niet ongesteld worden! wie had dat gedacht, dat je blij kan zijn met ongesteldheid ;)
    enne graag gedaan hoor ;)

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    een stukje bijgelezen... het meest is het spreek en type-verbod bijgebleven... en TM in een niemendalletje die haar dikke buik om de hoek stak..
    ik lees straks nog even verder bij ! ( ik was op pag 28 en lees achterstevoren bij vandaag ... tja niet echt logisch )

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Nonnie ontbijtse en veel plezier bij je ouders!

@ Chilleke een goede nachtgehad dus, pff das wel eng zeg! gelukkig is het goed gegaan..

@ Eylem hoelang ben je nu overtijd dan? Anders misschien even naar de huisarts morgen?

@ hier hier waren we om half 10 wakker echt lekker. vandaag grote schoonmaak houden en vanmiddag ff kijken of we misschien toch nog evne naar buiten kunnen maar ze voorspellen echt weer rotweer..

8. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @mermaid
    ja gaaf waren ze he.
    Ik heb op het feest alleen mijn pumps ingewisseld
    voor crocs. Ik kon echt niet meer haha ! ;)
    En op de foto's op hyves, zie je bij sommige foto's mijn
    crocs onder de jurk vandaan komen hahahaha

@mirjam
    Het voelt super goed !
    Net alsof je weer opnieuw verliefd bent geworden :)

@nonnie
    ik heb echt super genoten.
    Een geweldige dag. Maar wel heel vermoeiend hoor.
    Maar.... de dag is echt omgevlogen !

@ MamaX
    Volgens mij kennen we elkaar nog niet.
    Welkom !!! en aangenaam ! :)

@nonnie
    Hier braken mijn vliezen 18 maart om 04.45
    en mike is geboren op 21 maart om 01.56
    2x ingeleid met gel, toen een infectie opgelopen
    aan de AB. uren lang op 3cm blijven zitten,en toen ineens
    VO. 10 minuutjes persen en toen was de kleine er :)

@ iedereen.
    bedankt voor de complimenten, en de felicitaties ! :D

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!!

Nonnie aka sexy mama:D: hier gaat alles goed met nee- schuddende wapperende Gerodi, hij heeft weer iets nieuws.... 2 ondertanden over zn bovenlip doen:cool:

TM: lekker laten wapperen, zij zet zichzelf meer voor schut....

Kleintje: nog gefeliciteerd met je huwelijk

Leeftijd: ja ja 34.....

Bevalling/ kind: moeilijk zwanger worden, makkelijke zwangerschap en bevalling (wat daar makkelijk aan kan zijn...) en een heeeeeeeeel makkelijk mannetje. Maar heb respect voor de bv mama's, want van die slaaploze nachten was ik er niet gezelliger op geworden...:)

Zp: dit topic sinds ik een week of 8/9 zwanger was.

Ik heb een afspraak gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!! 24 maart krijg ik mn tattoo!!!! Hij komt op de rand van mn pols (net zoals de tattoo van Wendy van Dijk) Gerodi zn naam zoals hieronder.
    Gerodi

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz super stoer! Echt leuk hoor ik durf het niet haha.. manlief gaat ook een tattoo laten zetten op zn arm. ik durf het echt niet haha

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ach ik denk maar zo: bevallen doet vast meer pijn en als het zooooooooo veel pijn doet zou er geen MAN met een tattoo lopen:D

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, 14 pagina's bij te lezen...heb ik eigenlijk niet zo'n zin in, dus ik haak vanaf hier weer in.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zijn jullie mannen trouwens ook kampioen huishoudelijke-klusjes-ontlopen? Die van mij wel iig ;). Kom ik beneden (het was mijn zondag om uit te slapen) lijkt het wel of er een bom ontploft is in de keuken. Dus ik ga mopper-de-mopper de vaatwasser uitruimen en vervolgens weer inruimen. Vraagt ie wat er is. Nou, zeg ik, je had toch op zijn minst de vaatwasser wel even kunnen doen. Zegt ie: weet je wel hoe druk ik ben geweest? (uhm...nee schat geen idee....waarmee dan :(). Dus ik zeg dan ook: Nou nee, geen flauw idee. Met Ayla! Want die was heel de tijd aan het piepen... Jaja, dus in die 2,5 uur dat je met haar beneden bent geweest had je geen 10 minuutjes om even de vaatwasser te doen? Hoe denk je dat ik dat dan doe? Arco's conclusie: Ja, misschien had hij toch de vaatwasser wel even kunnen doen.... Gelukkig voor hem had ik het al gedaan. Echt hè...MANNEN?!

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ja zeg, ik heb "Moeders van nu" op staan en daar promoten ze om vanaf 4 maanden met bijvoeden te beginnen. Ik weet heus wel dat ze er niks van krijgen, maar het vind het toch een beetje vreemd dat ze dat op tv zo zeggen. Nou ja, gesponsord door Nutricia hè moet je maar denken ;).

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen!

Pfff, ga het niet trekken om meer dan 30 pagina's bij te lezen, dus spring hier in.

Gister was het echt supergezellig bij onze vrienden. We hebben heerlijk gegeten. Ze hadden vooraf garnalencocktail verpakt in gerookte zalm, als hoofdgerecht varkenshaas in parmaham, gekruide aardappelpartjes uit de oven en een salade. En als toetje witte chocolademousse met bosvruchten en wafels. Echt een heerlijke maaltijd dus!
    We waren met nog een stel vrienden, dus met z'n zessen in totaal. En het leuke nieuws.... die andere vrienden zijn deze maand gestopt met de pil en gaan voor een kindje! Ik vind het zo leuk! We zitten ons al jaren af te vragen wanneer ze deze stap eens zullen nemen. Ik hoop voor ze dat het allemaal goed en vlot zal gaan! Dus wie weet, misschien volgend jaar weer een beebje erbij in de vriendenkring!

We waren pas tegen 1 uur thuis vannacht en ik had eigenlijk wel iets te diep in het glaasje gekeken, dus ik wilde wel gelijk gaan slapen. Maar manlief wilde persé de nieuwe lattenbodems en matrassen nog op het bed leggen, dus uiteindelijk lagen we pas om half 2 op bed. En ik heb met toch slecht geslapen! Dat matras was hard, ik heb raar gedroomd en ik had het superwarm! Gelukkig wel uit kunnen slapen tot half 10, maar heb nu niet echt het gevoel uitgeslapen te zijn!

Oja, waar ik dus over had gedroomd; gisteravond kreeg ik een berichtje van een vriendin van mijn. Haar dochtertje van twee heeft al een tijdje regelmatig last van bloedneuzen. Nou zaten ze gisteravond aan tafel na het eten en opeens kreeg ze echt een mega bloedneus. En toen kwam er ook nog bloed uit haar oogje en uit haar mondje! Dus mijn vriendin schrok zich natuurlijk een ongeluk en heeft gelijk 112 gebeld. Een kwartier later kwam de ambulance, maar toen was het bloeden gelukkig weer gestopt. Ze hebben haar onderzocht thuis. Ze had ook al een paar dagen koorts gehad. Maar omdat ze wel heel helder was, geen blauwe plekken had en gewoon haar kinnetje op haar borst kon leggen, mocht ze wel thuis blijven. Mijn vriendin moest haar vannacht een paar keer controleren en maandag naar de kinderarts. Bah, echt eng! Dus ik heb vannacht gedroomd over bloedende ogen enzo. Brrrr. NIet echt prettig!

Nou, ik ga me zo maar eens wassen en aankleden en dan ga ik de kids ophalen bij opa en oma. Manlief is al naar het strand toe. De kids hadden mijn ouders trouwens pas om 8 uur wakker gemaakt. Lukas zei dat hij en Noa al een tijdje wakker waren, maar dat hij een poosje met Noa kiekeboe had gespeeld en dat hij haar een verhaaltje voor had gelezen. Lief he!

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Whahaha! Komt me bekend voor! ;)

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oe! Spannend! Wel even fotootje showen dan he!

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Zo, dat klinkt als een heerlijke diner zeg.
    Hahaha, lekker om 00.30 uur nog de lattenbodems en matrassen verwisselen. Balen dat je er niet beter van geslapen hebt.
    En wat eng van dat dochtertje van jullie vrienden. Brrr, zijn ze al bij een kinderarts geweest ofzo. Ik heb zelf nooit zoveel vertrouwen in ha's en ik vind het wel heel vreemd dat ze zovaak bloedneuzen krijgt en helemaal met die ogen erbij.

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ze lopen al bij de kinderarts met haar. Ze hebben alleen nog nooit een oorzaak kunnen vinden voor die bloedneuzen. EN het was ook niet heel erg vaak en niet zo heftig. Maar nu was het dus echt heel veel bloed, zei mijn vriendin. Ze wil nu dus een scan gaan eisen in het ziekenhuis. De broeders zeiden dat ze dachten dat er misschien ergens een ontsteking zit die er niet uit kan komen, bijvoorbeeld in haar voorhoofdsholte ofzo. Ze is ook al heel lang verkouden en klaagte de laatste paar dagen over hoofdpijn. Tsja, het is wel eng in ieder geval. Maar ik ga er maar vanuit dat de ambulancebroeders bij twijfel haar mee hadden genomen naar het ziekenhuis.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben weer weg. Ff de kids ophalen!

Tot later!

Deel Deze Pagina