April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Wonder, nou Soundos dus blijkbaar niet. Dacht ik ook niet echt, maar ja, ik heb het elk jaar finaal mis, dus dacht dat het dit jaar misschien dus degene zou zijn die ik het minst verdenk! Hahaha!
    Ik heb nu echt geen flauw idee. Op tv wordt zo gericht op Patrick dat ik inderdaad begin te denken dat het misschien toch Art is. Nog een weekje wachten!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ah, lekker ding! Ik moet maandag weer met Noa. Ben benieuwd!

3. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben Jayden papfles geven en ga zelf ook naar bed..

Trusten allemaal! x

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden heb alles gelezen maar reageer morgen
    nu hondje uitlaten en naar bed
    trustee!!

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Dames ik ga er vandoor slaap lekker allemaal!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nounou, wat een rust hier vanavond.

Volgens mij hebben ze bij mij bij de H&M wat fout gedaan (in mijn voordeel dit keer). Ik had een bestelling gedaan van € 120,--. Heb daar 2 dingen van teruggestuurd met het verzoek te ruilen voor een andere maat. Het te betalen bedrag blijft dan natuurlijk die € 120,--. Maar die retourzending was niet aangekomen, daar heb ik over gemaild en toen hebben ze me de spullen alsnog opgestuurd. De retourzending kwam later toch aan bij de H&M en toen hebben ze wat ik wilde ruilen nogmaals opgestuurd. Dit heb ik weer teruggestuurd (ik had het tenslotte al gekregen). Ik moest nog betalen :) en nou zag ik dat mijn openstaande saldo € 120,-- -/- die 2 artikelen die ik wilde ruilen voor een grotere was. Dat klopt natuurlijk niet, want ik heb die 2 artikelen uiteindelijk wel gehouden. Maar ik vind het prima hoor. Ik heb nu gewoon mijn openstaande saldo betaald en mochten ze er nog achter komen dat er iets niet klopt betaal ik het alsnog wel.

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    mermaid ook wel eens lekker toch een keer in je voordeel.

ikheid zo jayden slaapt lang zeg. heb wel te doen met je mannetje. dikke knuf.

eylem hopelijk ligt irem lekker te slapen.

ik ben naar bed. trusten meiden

8. Trotsemama1

goeiemorgen meiden

hier al weer wakker
    maar thobias heeft weer een uitslaap daagje
    balen dat noa dan is een x niet uitslaapt maarja ik kan morgen ook lekker uitslapen kindjes gaan naar me moeder

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge dames!

@mermaid, das lekker een keertje in je voordeel!

@TM, lekker uitslapen van het weekend dus!

@hier, lekker geslapen en net wakker, vandaag verder met huishouden en lekker wandelen.. wil vanavond de rollade klaar maken die we hadden gekregen van vrienden die was vacuum verpakt zo van de slachterij maar ja hoe maak in in hemelsnaam zo'n ding klaar :( ik dacht zelf eerst aanbraden en dan in de oven met het bakvet uit de pan ofzo???? HELP!!! als jullie het niet weten bel ik mammie wel :D

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ rollade ... geen idee.... weet Google het niet ?
    Verder nog niet terug gelezen.. misschien straks, mijn marathon is wel voorbij vandaag GEEN plannen. Heerlijk. Moet alleen even naar de supermarkt.

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ Jayden weer goedgekeurd, maar wel ziekjes begrijp ik ? Hopelijk vannacht ook zo goed geslapen als gistermiddag !
    @ Mermaid; zou toch weer een meevaller zijn.. !

hmmm Sanne is wat jengelig, hoop niet dat dit een voorbode is voor een dag vervelen, want daar heb ik geen zin in hoor. Ben ik ook eens een dagje vrij. Maar misschien valt het wel mee. Ga zo maar eens douchen met haar

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Rollade...hmmm...sowieso eerst aanbraden en dan volgens mij óf in de oven nagaren óf in de pan op laag vuur met het deksel erop. Maar bel voor de zekerheid je moeder even ;). Vooral als je het in de oven doet moet je wel de goede temperatuur hebben anders is ie of nog rauw of uitgedroogd.

Mermaid da's een lekker voordeeltje!

Hier goed geslapen, na het drama van 21.00 uur heeft Irem tot 3.30 geslapen, gevoed en toen was ze om 7.00 wel weer wakker helaas pindakaas...nou ja. Mijn man was net thuis dus haalde haar uit bed en toen riep ze 'baba'! (papa in het Turks) en toen liep hij met haar de slaapkamer in en zag ze mij en riep ze 'mama!'. Echt heel lief! Maar ze riep net ook weer mama tegen de muur, haha, maar goed.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Sowieso moet je de rollade aanbraden in de pan. Daarna kan je 'm of in pan laten garen, op laag vuur met de deksel op de pan. Of je kan 'm in de over garen. Het handigste is eigenlijk om een vleesthermometer te gebruiken.

@ Eylem: Wat schattig dat ze baba en mama zegt :D.

@ hier: Nog 1 dagje werken en dan weekend. Het wordt morgen geloof ik mooi weer, dus da's lekker!

14. nonnie26

@kris, nu maar hopen dat sanne er een leuke dag van maakt!!

@eylem, ja ga mama zo even bellen, wat zou je toch zonder ze moeten af en toe mama's weten alles ;) hahaha wel lief van irem dat ze gelijk papa en mama zei maar wel jammer dat de muur ook mama is :D

15. Trotsemama1

wij doen het altijd heel de dag op het vuur zetten dan valt ie heerlijk uit elkaar!

16. nonnie26

@mermaid, tsja laat ik die nou net niet hebben, en kopen voor 1 rollade per jaar vind ik ook een beetje onzin eigenlijk :) maar zoals jij zegt is het bijna hetzelfde idee als sudderlapjes dus??? op laag vuren lekker laten sudderen/garen??? maar ja dan is de vraag hoelang duurt het voor ie gaar is, want heb een hekel aan droge rollade dan gaat die regelrecht in de kliko maar vind dat zonde van dat stuk vlees waar ruim 4 man van kunnen eten :cool:

17. nonnie26

tsjah dat had ik gisteren moeten weten hij is nu nog aan het ontdooien :(

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, en daarom is een vleesthermometer dus ideaal. Als ie dan op de goeie temp is, is ie klaar. Want ik heb ook geen flauw idee hoelang zo'n ding moet garen. Ligt er natuurlijk ook aan hoe zwaar de rollade is...

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

JEUJ!!!! De eerste april 2010-baby is vandaag jarig.

@ Marijn: HIEP HIEP HOERA! GEFELICITEERD MET FIENE'S 1E VERJAARDAG!!!!

20. nonnie26

heb mijn mammie al gebeld :D

Deel Deze Pagina