April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

oh echt waar?

@marijn: gefeliciteerd!!!

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marijn gefeliciteerd met Fiene haar eerste verjaardag!!!

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Wat geweldig dat Nonnie nou kooktips van Mermaid krijgt:D

Marijn: VAN HARTE GEFELICITEERD MET FIENE!!!

TM: wat kl*te van je portemonnee....

Belastingdienst: geen flauw idee, heb toch nergens recht op:cool:

Nou ik lag gister om 20u in bed..... Kan nu 2 stappen zetten ipv 1;)
    Vanavond gaan we met 9 meiden sushi eten en naar Gooische vrouwen, morgen kledingbeurs en ik MOET hier echt een beetje opruimen, dus het wordt vandaag even op mn kiezen bijten en doorgaan. Mn vriendin heeft nog een stripje diclofenac, dussssssss

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh!

MARIJN, gefeliciteerd met FIENE's 1e verjaardag! Wat een mijlpaal!

Nu herinner ik me ook weer wat ik gedroomd heb :) ik droomde dat ik aan mijn man vroeg, de hoeveelste is het vandaag? Hij zei, de 28ste. Ik: :$ :$ :$ we zijn Irem's verjaardag vergeten, die was de 25ste! Voelde me vreselijk schuldig.

hahahahahah :D alsof ik zoiets zou kunnen vergeten. En er dan ook pas 3 dagen later achterkomen.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb me vanmorgen trouwens weer eens gewogen. Ben nu 8 kilo aangekomen...

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

MARIJN happy birthday met fiene's verjaardag!!!

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@LZ, sterkte!!

@eylem, hahahha, nee denk niet dat je dat zou vergeten!!

@mermaid, netjes hoor!!

@hier, ben even wandelen naar de stad langs een vriendin van me..

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ohhhh wauw... Merijn; Gefeliciteerd met Fiene !! Hopelijk wordt het een mooie dag vandaag... !!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ik heb me toch iets bizars.... ik denk al de hele ochtend dat ik een raar gevoel in mijn onderbuik heb een soort kriebel achtig. En ineens weet ik het.. het voelt hetzelfde als de eerste paar keer dat ik Sanne voelde ... Maar dat kan toch niet.. kan me niet herinneren of ik voordat ik ooit zwanger was dit gevoel ook wel eens had. Omdat het echt zo voelt ga ik eens heel erg twijfelen. Zal mezelf wel gek aan het maken zijn hoor.... HELP iemand die dit herkent.. een soort plopjes in mijn buik, vooral als ik voorover buig..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Netjes Mermaid 8 kilo

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik kan dus eigenlijk niet zwanger zijn. Ik ben aan de pil, maar ja... je hoort wel vaker rare verhalen. En om een of andere reden heb ik de afgelopen weken al vaker gedacht om gewoon voor de zekerheid eens te testen, maar dacht steeds dat dat nergens op sloeg omdat ik nooit zwanger kan zijn. Nu slik wel steeds de pil 3 mnd door. Dus het is nu 3 mnd geleden dat ik " ongesteld" geweest ben.... he ik ben mezelf helemaal gek aan het maken, maar ik raak me toch ineens in paniek, heb het er helemaal warm van. En eigenlijk slaat het nergens op... ik weet het even testen en ik weet het zeker, maar nogmaals.. de kans is zoooo iniminie het kan echt niet..

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Netjes Mermaid 8 kilo!

Kris: ik had dat alleen toen ik zwanger was die plopjes.. Sorry, aan mij heb je niets.

Marijn: gefeliciteerd met Fiene! Maak er een leuke en onvergetelijke dag van!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Plopjes? Ik zeg zwanger ;)... Nee, zonder dollen, misschien toch even een testje halen? Dat plopjes voelen heb ik alleen gehad toen ik van Ayla zwanger was en ik haar net begon te voelen en bij deze baby ook. Ben je aan de pil? Of gebruik je andere ac?

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden gisteren om 22.30 uur papfles en meds gegeven en toen heeft ie in zijn eigen bedje geslapen tot 07.00 uur! Fijn!
    Nu zit ik aan de koffie en Jayden slaapt.. Die puffers werken wel erg snel! Hij heeft nu alleen groene harde snot, dus das een kwestie van pulleken.. Hahah! Maar geen loopneus meer.
    Wat een lekker weer!
    Hier draait de 2e was al en de stofzuiger heeft z'n werk ook weer gedaan, verder niets meer hoeven doen vandaag, zalig!

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zucht...ik zag net dat er weer taart in de koelkast staat hier op het werk. Maar ik ga sterk zijn en niet nemen (ok, ik heb al een paar losse stukjes die op het bord lagen opgegeten, maar daar laat ik het bij ;)).

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    de pil dus... oh wat kan een mens zichzelf gek maken. Misschien toch i.d. maar even testen... krijg het helemaal warm bij het idee..

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooh iets anders.. blijkbaar heb ik nu ook CTS in mijn rechtervoet, mijn scheenbeen, voet en tenen voelen dood aan en tintelen. Dus binnenkort maar ff langs de ha.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo hé, jij bent al goed bezig geweest vanmorgen! Ik mis je wel hier hoor nu je weer aan het werk ben. Bevalt het nog steeds op je werk.

Oh trouwens, de volgende meeting MOET je mee hoor!!!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sanne was ook door de ac heen toch? Of ben ik nu in de war met iemand anders?

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Kris: gewoon testen.. dan weet je meer en hoef je je niet zo gek te maken en in die onzekerheid te zitten.

LZ: pff vervelend die rug! Hopelijk helpt die diclofenac (schrijf je dat zo?) zodat je vanavond wel op pad kan met de meiden.. Beterschap!

Deel Deze Pagina