Mermaid: lief! Ik mis jullie ook! Ben alleen zo moe na een dag werken en voordat ik zit is het 20.00 uur, dan ff gtst kijken en 9 van de 10 x val ik daarna in slaap op de bank.. Hahaha! Maar probeer nu sowieso op donderdag en vrijdag mee te kletsen en in het weekend.. Ja zeker! Dan MOET ik mee! Wil jullie en de kleintjes ook zien! Hoe voel je je? Ben je al ver met voorbereidingen zoals kamertje en kleertjes enzo?
Ik snap het helemaal hoor. Toen ik net weet werkte was ik echt gaar als ik eindelijk op de bank zat. Nu valt het wel mee. Ik voel me eigenlijk prima. Helemaal geen harde buiken, wat ik bij Ayla wel heel erg had. Ik heb alleen last van wat maagzuur en houd nu al veel vocht vast in mijn kuiten en enkels. Da's dus een beetje jammer, maar goed, dat overleef ik ook wel weer. Ik heb gewoon nog helemaal niks gekocht en voor het kamertje ben ik nog aan het bedenken hoe ik het wil. Er hoeft ook helemaal niet zo veel aan te gebeuren. Alleen 1 muurtje behangen en de radiator verven. En nieuwe ramen, maar dat wordt voor ons gedaan, dus daar hoef ik me verder niet zo druk om te maken. We zitten momenteel een beetje krap met het geld, dus vandaar dat ik nog niet echt los ben gegaan met kleertjes kopen. Baal er eigenlijk best van, want ik heb al zo het gevoel dat ik deze zwangerschap minder bewust meemaak ofzo...
Nou net vriendje gebeld en die zegt ook testen, dus ga straks maar even naar het kruitvat oh en Mermaid, nee hoor bij Sanne slikte geen pil Ikheid; Lastig die harde snotjes.. vervelende vinden ze dat he ! Mermaid; tja wel logisch eigenlijk dat je er minder mee bezig ben. Je leven is gewoon al helemaal anders. Fijn wel dat je geen last heb van harde buiken enzo... !!
mermaid bij de zwangerschap van thobias had ik het ook meerendeels te druk om kleding te kopen op een gegeven moment moest ik van ab kleertjes te kopen en krap bij kas ik ken het wij hebben nog steeds te maken met een nasleep na deze maand gaan we weer opbouwen ! doordat ab deze maand zijn 13de maand krijgt maar ken je gevoel wel een beetje hoor zo leef ik al bijna meer dan een half jaar het went maar leuk is anders
ha ha... nee hoor.. ik zal het laten weten als ik het weet.. ( nadat ik vriendjelief het heb laten weten. ) Maar misschien test ik wel pas als hij thuis is. Ik ben er 99% zeker van dat het negatief is, maar stel dat het positief is heb ik hem wel graag in de buurt denk ik..
Hej meiden, ik spring hier effe in hoor Gister geschrokken, Gijs had net voordat ik wegging 38,2 dus maar pcm gegeven...maar ohoh wat een rot gevoel om dan je kind weg te brengen naar het kdv...maar uiteindelijk heb ik een beetje overdreven want 's avonds was er niets meer aan de hand hoe is het met de echo van napoleon gegaan? en Marijn GEFELICITEERD met Fiene
Harde snotjes: Jayden heeft er idd een hekel aan. Mermaid: balen van het geld.. Tuurlijk geniet je er wel van, maar een 2e zwangerschap is toch anders, en je hebt natuurlijk een kleine uk die veel aandacht vraagt. Maagzuur: ik ken het.. Ik had vloeibare Gaviscon, superspul! Had het altijd bij me.. Oh Jayden is wakker! Later! x
Kris ooooh spannend! Dat je nog kan wachten met testen zeg. Ik moet het dan ook meteen weten, maar ik ben dan ook nogal ongeduldig... Ik had ook plopjes toen ik net zwanger was en hele rommelende darmen. Ikheid wat fijn dat Jayden vannacht wel lekker heeft geslapen, en jullie dus ook. Hopelijk knapt hij snel op! Mermaid 8 kilo, netjes! Balen dat je zo krap bij kas zit dan hè. Wij zijn nu ook erg zuinig ivm het nieuwe huis en de verhuizing. Ik vind trouwens ook dat je nu zoveel minder met de zwangerschap bezig bent dan met een eerste. Soms weet ik gewoon niet meer hoe ver ik ben. Bij Elisa las ik elke week hoe en wat, maar nu nog niet gedaan. Heb me maar aangemeld voor zo'n mailding, dan blijf ik nog wat op de hoogte. Elisa ligt op bed, heb al stof gezogen, gedweild en was gevouwen. Nu nog even de wc's...
@Kris spannend meid! @ Nonnie wandelse! @ Mermaid 8 kilo aangekomen dat valt nog mee! @ Chilleke gelukkig was het s'avonds weer weg.. @ rest weet ik niet meer @ hier laetitia was om 9 uur wakker, morgen naar mn broer en schoonzusje.. vandaag beetje schoonmaken.. en laetitia in bad doen.
Kris, ja wij hebben 18 april de 20 weken echo. We willen wel weten wat het wordt inderdaad. Ben heel benieuwd! Denk een jongen.
Nou idd. Ik ben er echt nog niet klaar voor dat Ayla straks ineens een dreumes is en geen baby meer...