April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh hè gatver, balen!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: lief! Ik mis jullie ook! Ben alleen zo moe na een dag werken en voordat ik zit is het 20.00 uur, dan ff gtst kijken en 9 van de 10 x val ik daarna in slaap op de bank.. Hahaha!
    Maar probeer nu sowieso op donderdag en vrijdag mee te kletsen en in het weekend..
    Ja zeker! Dan MOET ik mee! Wil jullie en de kleintjes ook zien!

Hoe voel je je?
    Ben je al ver met voorbereidingen zoals kamertje en kleertjes enzo?

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

kris zijn het je darmen niet
    ik heb soms ook dat ik denk he maar dan zijn het toch echt me darmen

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik snap het helemaal hoor. Toen ik net weet werkte was ik echt gaar als ik eindelijk op de bank zat. Nu valt het wel mee.

Ik voel me eigenlijk prima. Helemaal geen harde buiken, wat ik bij Ayla wel heel erg had. Ik heb alleen last van wat maagzuur en houd nu al veel vocht vast in mijn kuiten en enkels. Da's dus een beetje jammer, maar goed, dat overleef ik ook wel weer.

Ik heb gewoon nog helemaal niks gekocht :) en voor het kamertje ben ik nog aan het bedenken hoe ik het wil. Er hoeft ook helemaal niet zo veel aan te gebeuren. Alleen 1 muurtje behangen en de radiator verven. En nieuwe ramen, maar dat wordt voor ons gedaan, dus daar hoef ik me verder niet zo druk om te maken.

We zitten momenteel een beetje krap met het geld, dus vandaar dat ik nog niet echt los ben gegaan met kleertjes kopen. Baal er eigenlijk best van, want ik heb al zo het gevoel dat ik deze zwangerschap minder bewust meemaak ofzo...

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nou net vriendje gebeld en die zegt ook testen, dus ga straks maar even naar het kruitvat ;)
    oh en Mermaid, nee hoor bij Sanne slikte geen pil
    Ikheid; Lastig die harde snotjes.. vervelende vinden ze dat he !
    Mermaid; tja wel logisch eigenlijk dat je er minder mee bezig ben. Je leven is gewoon al helemaal anders. Fijn wel dat je geen last heb van harde buiken enzo... !!

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Spannend zeg. Houd je ons niet te lang in spanning? :D

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid
    bij de zwangerschap van thobias had ik het ook meerendeels te druk om kleding te kopen op een gegeven moment moest ik van ab kleertjes te kopen
    en krap bij kas ik ken het wij hebben nog steeds te maken met een nasleep
    na deze maand gaan we weer opbouwen !
    doordat ab deze maand zijn 13de maand krijgt
    maar ken je gevoel wel een beetje hoor
    zo leef ik al bijna meer dan een half jaar
    het went maar leuk is anders

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha... nee hoor.. ik zal het laten weten als ik het weet.. ( nadat ik vriendjelief het heb laten weten. ) Maar misschien test ik wel pas als hij thuis is. Ik ben er 99% zeker van dat het negatief is, maar stel dat het positief is heb ik hem wel graag in de buurt denk ik..

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ikheid.. he dat is niet te hopen dat je het nu ook in je been hebt !

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hej meiden, ik spring hier effe in hoor ;)

Gister geschrokken, Gijs had net voordat ik wegging 38,2 :( dus maar pcm gegeven...maar ohoh wat een rot gevoel om dan je kind weg te brengen naar het kdv...maar uiteindelijk heb ik een beetje overdreven :) want 's avonds was er niets meer aan de hand ;)

hoe is het met de echo van napoleon gegaan?

en Marijn GEFELICITEERD :D met Fiene

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en oh ja...kris spannend...

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Oh Kris... spannend!! ben erg benieuwd.

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Harde snotjes: Jayden heeft er idd een hekel aan.

Mermaid: balen van het geld.. Tuurlijk geniet je er wel van, maar een 2e zwangerschap is toch anders, en je hebt natuurlijk een kleine uk die veel aandacht vraagt.
    Maagzuur: ik ken het.. Ik had vloeibare Gaviscon, superspul! Had het altijd bij me..

Oh Jayden is wakker! Later! x

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris ooooh spannend! Dat je nog kan wachten met testen zeg. Ik moet het dan ook meteen weten, maar ik ben dan ook nogal ongeduldig...
    Ik had ook plopjes toen ik net zwanger was en hele rommelende darmen.

Ikheid wat fijn dat Jayden vannacht wel lekker heeft geslapen, en jullie dus ook. Hopelijk knapt hij snel op!

Mermaid 8 kilo, netjes! Balen dat je zo krap bij kas zit dan hè. Wij zijn nu ook erg zuinig ivm het nieuwe huis en de verhuizing.
    Ik vind trouwens ook dat je nu zoveel minder met de zwangerschap bezig bent dan met een eerste. Soms weet ik gewoon niet meer hoe ver ik ben. Bij Elisa las ik elke week hoe en wat, maar nu nog niet gedaan. Heb me maar aangemeld voor zo'n mailding, dan blijf ik nog wat op de hoogte.

Elisa ligt op bed, heb al stof gezogen, gedweild en was gevouwen. Nu nog even de wc's...

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Kris spannend meid!

@ Nonnie wandelse!

@ Mermaid 8 kilo aangekomen dat valt nog mee!

@ Chilleke gelukkig was het s'avonds weer weg..

@ rest weet ik niet meer

@ hier laetitia was om 9 uur wakker, morgen naar mn broer en schoonzusje.. vandaag beetje schoonmaken.. en laetitia in bad doen.

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Heb jij trouwens al een datum voor de 20 weken echo Ka? en willen jullie weten wat het wordt ?

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Oh ja Marijn van harte gefelicieerd met Fiene!

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Kris, ja wij hebben 18 april de 20 weken echo. We willen wel weten wat het wordt inderdaad. Ben heel benieuwd! Denk een jongen.

19. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    bizar eigenlijk dat er al een april-baby 1 jaar is... het gaat mij veels te hard hoor...:$

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd. Ik ben er echt nog niet klaar voor dat Ayla straks ineens een dreumes is en geen baby meer...

Deel Deze Pagina