Nee, geen opvolgmelk. Vind ik persoonlijk geldklopperij. Als ze straks een jaar is ga ik gewoon over op koemelk.
Nonnie dan vertel ik het hier zeker ook! Kan ik toch niet voor me houden haha. Balen van het geld dan hè, als je krap bij kas zit. Ik heb er ook een hekel aan als ik niet weet wat de vaste lasten zijn, helemaal nu bij het nieuwe huis. Ik weet het wel ongeveer, maar niet precies. Beetje controlefreak. Maar straks vakantiegeld, verkoop politiehond, belastingteruggaaf dus mooi weer wat spaargeld. Maaaaaar ik wil ook wel graag nieuwe meubels en er moeten nog spullen voor de baby komen... Eylem fijn dat jullie binnenkort weer iets ruimer zitten! Heb je nog wat gehoord over een eventueel ander huis? Ikheid hoe gaat het nu met Jayden? Kris toch niet zwanger. Kan me voorstellen dat het een beetje dubbel is. Mermaid dat is lekker zeg dat jullie dat in 1 keer terug krijgen! Is een leuk bedrag. Chilleke veel plezier met fietsen. Ben benieuwd wat Gijs ervan vindt! Elisa is gedoucht en heeft een boterham op. Zometeen nog even met haar de stad in voor een vestje, legging en schoentjes/slofjes voor haar verjaardag. Heb al een jurkje gekocht. Dan is dat ook weer klaar.
Ka: hij hoest nog veel, maar is goed gehumeurd! Scheelt veel.. Hij speelt ook weer lief en kan zich goed vermaken. Opvolgmelk: vind het wel een goede opvolger.. (lekker dubbel )
Lief dat je het vraagt! Nee, we reageren elke week als er wat is, het is meestal niet veel maar goed we staan toch nog niet bovenaan....laatste keer waren we 29 van de 70. Leuk dat je nog even voor Elisa gaat shoppen! Hier is er volgende week een Lief! outlet, alles voor de helft van de helft stond in de krant....ik ga zeker even kijken
hier heb ik 1 bus opvolgmelk gekocht als soort overgang. Daarna ga ik over op gewone melk als ze er tenminste niet te veel van gaat spugen, maar ja A.R. 3 is er niet.
Als jij je er goed bij voelt om opvolgmelk of peutergroeimelk oid te geven dan is dat gewoon prima toch?! Ik denk zelf alleen dat het niet echt toegevoegde waarde heeft. Als je kindje verder gewoon voldoende vitaminen e.d. binnen krijgt dan bouwen ze ook wel voldoende weerstand op. M.i. wordt er met zulk soort producten altijd ingespeeld op de (onzekere) moedergevoelens.
zo madam werd me net toch een partij driftig toen ik toch nog even een cracker pakte en ze niets kreeg... heb haar even in de box laten schreeuwen. Ze ging ook echt met dingen gooien kleine driftkop. Nu zit ze weer lief te spelen.. ha ha..
Ik heb bij Simply Colors een longsleeve voor Jayden besteld met daarop een verjaardagstaart met daarop een 1 en onder op het shirt zijn naam.. kreeg een aanbieding; 9,95 euro. Nieuwe sneakers aan, nieuwe spijkerbroek en ons feestvarken is er klaar voor!
Hier in het dorp...nou volgens mij is het meer een soort uitverkoop van de Lief! winkel hier, niet van Lief! als geheel merk, maar het is wel in een ander pand. Het zal wel niks voorstellen, maar even kijken kan geen kwaad natuurlijk
Jayden moet straks in bad.. Zie er soms tegenop, vind het zo'n gedoe! Blèh! Fijn als ie straks kan staan onder de douche.
@eylem, waar waar waar?????? @lau, ja het is echt bikkelen! en moet zeggen dat ik soms best jaloers ben neem bijvoorbeeld mermaid ( geen aanval alleen ter vergelijking ) heeft bij de H&M besteld voor 120 euro daar moet ik gewoon 2 weken van leven, boodschappen, voeding, luiers alles zeg maar... en dan kan je zeggen nonnie is heel makkelijk moet je gewoon gaan werken, is ook zo maar vind het ook heeeeel fijn om bij mijn meisje te zijn en uiteindelijk ( nu dus ) komt het wer goed maar soms heb ik wel zoiets van ik wil ook!!! @ka, zat trouwens gisteren weer op je hyves te kijken omdat manlief vroeg wie dat nou was van de honden, dus die wou de foto's even zien maar wat zijn ze toch mooi zeg!!! onze kruising mechelse/canadese herder word nu wat ouder en begint af te takelen zeg maar en we hebben het er wel eens over wat voor hond we weer willen als onze lieverd er niet meer is, maar toen zag ben gisteren jullie honden en heeft ie toch zoiets van een volle mechelaar blijft toch ook wel heeeeel mooi hahahahhaha maar dat duurt voorlopig nog wel even hahahhaa
wij zetten Sanne tegenwoordig in het kleine badje in het grote bad in haar badring ( snap je het nog ) En eigenlijk doen we het altijd s` avonds samen na het eten. En 1 a 2 x in de week ga ik samen met haar in het grote bad. Maar in dat kleine badje is het best te doen. Badje is zo vol en ze blijft prima zitten met een lege fles was ik haar haar en ze kan lekker spetteren zonder dat heel de badkamer nat wordt.
zo mensen hebben jullie het gehoord van die tsunami in japan.. gossie. heftige shit schijnbaar.. @ Kleertjes verjaardag ik ga volgende week ff shoppen..
nonnie; daar heb ik ook echt respect voor dat je het lukt. Ik snap dat het niet altijd makkelijk is en dat je niet anders kan omdat er gewoon niet meer geld is. maar toch knap