@ka, en zelf met een vorkje of lepel?? werkt hier goed met brood anders eet ze het niet.. en anders de aardappel van elisa in frietjes snijden en dan koken??? @chilleke, ga hem nu plaatsen @TM, heb geloof ik al een half jaar niets meer voor mezelf gekocht @hier, mjammie rollade was eerug goed gelukt super mals en niet droog!!!! trots op mijn kookkunsten!!!! nu lekker alyss in badje doen en naar bedje brengen zometeen!
@chilleke, hier krijg ik grijns en dan doet ze het weer maar na 2x stopt ze er wel mee dus heeft wel effect dcenk ik..
@ka uhm blokjes maken.. dat helpt bij laetitia wel dan kan ze ze gewoon pakken met haar handjes @nonnie fijn dat het gelukt was :d @Kleren hier al heeeeel lang geen nieuwe kleren meer gekocht en laetitia moet echt nieuwe kleren dus die komt volgende week of volgende maand.. dan sowieso met de kinderbijslag.. @ Nee zeggen.. dan krijg ik alleen een ondeugend lachje @hier zo net lekker gegeten zo ff opruimen dan laetitia naar bedje doen, en dan tas inpakken voor morgen alvast, en dan lekker avond..
Chilleke hier werkt nee redelijk. Ze weet dan wel dat ze het niet mag maar wordt dan heel erg driftig haha. Maar goed, dan zet ik haar op haar speelkleed en krijst ze even en dan gaat ze rustig weer verder spelen. Alleen tijdens het eten gooit ze vaak eten naar de hond als ze niet meer wil. Dan zeg ik nee en begint ze heel hard te lachen om het vervolgens weer te doen. Nonnie super dat het zo goed is gelukt! Bedankt voor je tips! Kan Alyssa een beetje zelf eten met een lepel? En vork? Prikt ze dan zelf of schept ze dan zelf? Elisa wil het niet eens als ik haar de vork of lepel aangeef. Dan slaat ze het ook weg of gooit ze het weg.
Daar is die tafel echt te klein voor!!!! Ik roggel die klapstoel voor je......pfffff nu maar hopen dat mijn hoofd ook een beetje meewerkt. Heb de naamplaatjes al klaarliggen....Kneus jr. en Kneus sr.
Lekker met haar handen laten eten is ook goed voor de motoriek. koop een kliederschort bij de speelgoedwinkel
Een kliederschort heb ik dan zeker nodig ja haha. Ik heb toch zo gelachen net onder het eten. Ze was lekker aan het eten van de wortels. Gooit ze er ineens eentje naar de hond toe. Dus ik ah ah Elisa, Nee, uiterst serieus. Ik wees met mijn vinger. Schaterlachen deed ze, ze lag helemaal in een deuk. Ik toen ook... En daarna heeft ze niks anders meer gezegd dan ah ah... Wat een portret haha.
@hier laetitia ligt lekker op bed en de afwas is gedaan, tas voor morgen al ingepakt, zometeen nog even de wc schoonmaken en de was afhalen..
is wel grappig trouwens, want bijna iedereen denkt dat ie failliet is maar hij kan geen opvolger vinden dus stopt het helemaal.
mwuahahahahha....kleine dondersteen dus! Leuk joh....hihi.. Kliederschorten hebben heel goedkoop bij de Ikea! Zijn ideaal!
@ Ka: Kan je niet gewoon een stuk gekookte aardappel geven aan Elisa? Ik merk dat Ayla ook veel beter eet als ze het zelf mag doen. En Ayla eet, als ze zelf eet, altijd met haar handen. De patat was lekker . Ayla heeft haar flesje al gehad en ligt nu lekker in bed en ik ben aan de koffie.
Leuk geworden Hij is idd veel veranderd! Femke veel minder (die kaart hebben jullie vast wel op mn hyve gezien )
@ka, nee ze prikt of schept niet zelf althans dat weet ik eigenlijk niet omdat ik het er op prik en geef dan het vorkje, heb wel 1x het brodje met stukjes brood bij der neer gezet maar dat isd an zo interresant dat ze de stukjes ervan af pakt en gaat pletten tussen haar vingers om het vervolgens op de grond of aan de hond gaat geven dus dat is geen succes.. @lau, succes met inpakken! @mermaid, lekker frietjes, denk dat wij die morgen maar eens gaan eten.. @hier, alyss lekker in bad geweest en lekker ingesmeerd met olie watn haar armpjes waren weer zo droog, ligt nu lekker te slapen dus mama tijd lekker vroeg naar bedje en nog even douchen..