doet ie toch iets beter dan alyss nee ze HAD heel veel haar maar is allemaal uitgevallen en groeit nu langzaam terug er kan bijna een klipje in bovenop
huh....heb ik dat gemist.... Was even bezig met mijn gevallen nagel Niet aan het opletten bij x factor...neem aan dat nu reclame is aangezien manlief naar top gear zapt.
aaaaaaaah leuk!! Grote strik dr in! Elin heeft best veel haar en het ziet er naar uit dat het gaat krullen!
hier gaat het ook krullen njah slag dan als ze uit bad komt krult het op hahahaaha, en nee geen strikjes ben meer een klipje persoon maar geen staartje bovenop ofzo vind dat maar niets zometeen wel leuk 2 staartjes/knotjes aan de zijkant maar voorlopig moet ze het met een klipje doen hahahaha @Xfactor, fijn reclame hahahahaha @mermaid, thanks!!! @quschke, jij met je nagel
nou dat met wel een hele lange calme worden dan, want als ik in bad ga ben ik minimaal een uurtje kwijt!!
ja was ook meer spreekwoorderlijk bedoeld hoor! Ik ben ook meer van de klipjes. Ben alleen een beetje bang dat ze ze dr uit haalt en in dr mondje stopt. Ze vreet namelijk alles op!
Hier juist bijna niks bovenop en een echt matje van een cm of 5 in haar nek Maar volgens mij ook slag of krullen. Als ze in bad is geweest of uit bed komt is het een grote krulboel daar terwijl ze bovenop echt stijl haar heeft. Dat is ook niet langer dan 1 cm dus krullen kan dat vast niet. Ik spring even onder de douche en dan lekker naar bed.
Irem had de eerste maanden vrij donker haar, is veel van uitgevallen en ze had een tijdje heel dun haar en nu is het eindelijk weer lekker aan het groeien, kale plek op achterhoofd is al een tijdje niet meer zichtbaar. Toevallig hebben we gisteren weer een pluk bijgeknipt omdat die elk keer naar voren viel. Speldjes heb ik ook al geprobeerd en het kan, maar ze glijden er zo weer uit, hebben jullie daar geen last van? En dat geeft op zich niet maar ik ben bang dat ze er zelf gaat uittrekken en ze dan even opeet....lijkt me geen succes
zo...ben weer terug... Bad gaat hier meestal wel snel....we hebben geen douche...(mis ik wel) dus nu even snel wassen....scheren en klaar....Haren wassen heb ik tot morgen uitgesteld Joepie....simran.....vind dat echt geweldige groep...met hgt al!!!
@ka, slaap lekker!!!! hier trouwens nu ook plukjes over der oren!! mama zei nog die moet je afknippen nonnie is geen gezicht zo! maar ben juist zo blij dat ze haar heeft ik frummel het gewoon achter haar oren hahahhaa @wonder, ja snap ik maar wou even mijn punt duidelijk maken van de klipjes hahhahaa, en ja ik weet niet ze heeft er hier 2x een klipje inghead voor de lol maar die heb ik er uit kunnen vissen na een minuut of 2 omdat ze eruit gleden..
@eylem, hahahaha ja daar heb ik dus ook last van dat het uitglijd hahhaa @quschke, oh das balen geen douche zou denk ik liever geen bad hebben dan geen douche @hier, manlief heeft omgeschakeld toen ik zei simran