Ik ging van de week fietsen met Noa en het was heel zonnig. Dus had ik snel de babybanz van Lukas opgezocht. Nou, mooi niet dat mevrouw hem op wilde houden! Bij Lukas was het nooit een probleem, maar Noa werd echt helemaal nijdig en trok hem telkens eraf. Ik ga dus denk ik maar voor een petje met goede klep! Ik vind trouwens gewoon wit dan denk ik het makkelijkst. Past overal wel bij toch?
Hoi hoi, Hier weer even jullie grote verwaarlozer, haha! Caro dus ook alleen met de kids? Hier gisteravond ook manlief uitgezwaaid voor 2 weken (!). Hij is naar Marokko met 60 studenten en smsde net dat hij goed is aangekomen. Hier hebben we de 1e verjaardag gehad, zal zo even een fotootje spammen. En alweer op de helft van de zwangerschap, of zelfs over de helft, ervanuitgaande dat ik weer niet verder zal lopen dan 37 weken! Denk aan jullie hoor! Liefs
Ja of Irem hem laat zitten is natuurlijk de vraag, maar goed, daar kom ik maar op 1 manier achter . Denk inderdaad dat ik dan maar voor wit ga, wel het meest neutrale. Qusche zilver vind ik ook heel leuk maar toch meer voor jongens dan voor meisjes denk ik Caro toch wel lang he 9 dagen maar komt goed! Noa en Lukas gaan je ongetwijfeld bezig houden en gewoon lekker veel leuke dingen doen met z'n allen!
Wat leuk! Ze kijkt echt vol spanning naar dat kaasje lijkt wel! Willen jullie trouwens weten wat het geslacht van de baby is? Of wordt het een verassing?
Nu wel, haha! Ging even wat mis! Hier gaat het eigenlijk wel goed de laatste weken. Veel meer energie! komt ook doordat ik weer lekker ben aangekomen, dat scheelt. Waar is jouw manlief heen? En voor hoelang?
Wat een mooie foto...van je buik!!! De eerste is gewoon al een jaar!!! Gelukkig is die van mij een van de laatste
haha Quschke, liefst zo lang mogelijk klein he?! Is ook gek hoor, gewoon een heel jaar voorbij! Ik beleefde steeds van moment tot moment de dagen weer van vorig jaar. Toen had ik weeen, toen werd ze geboren, toen kwamen we thuis enzo... Heel bijzonder en wat vliegt de tijd! Bij jou duurt het inderdaad nog even, 1,5 maand!
Hij is naar de Dominicaanse Republiek. Hij is 9 dagen weg. Hij gaat daar met zijn kitesurfmaatje heen omdat die bezig is met een Dominicaan een reisorganisatie op te zetten voor kitesufers. Ze gaan nu dus allerlei excursies uitproberen om te kijken welke ze in hun pakketten op willen nemen. Ze hoefden alleen de tickets te betalen. De rest wordt daar voor hun geregeld. Dus dat is natuurlijk een once in a lifetime oppertunity, kon hij geen nee tegen zeggen! Fijn dat je je beter voelt en dat je aangekomen bent!
@marijn leuke foto's en mooie buik zeg!! fijn dat het wat beter gaat! mannetje 2 weken weg das lang!! @caro lekker cakejes bakken!! @ hier zo ff beetje gestofd wasje gedraaid en uitgehangen, mannetje is brood aan het bakken. laetitia heeft net ff 3 kwartiertjes geslapen.. net ook ff foto's op hyves gezet van gister.. nu ff zitten
@ CM; kan me voorstellen dat je een klein traantje moest laten. Sterkte maar dat komt vast wel goed @ Hmm surf, vreemd ? @ Eylem, dat rietje ziet hier zowat om de hoek had er van de week ook gekeken. Ik vond de rode met de bloemetjes erg leuk, maar die wit roze is ook leuk.. aan mij heb je dus ook niets.. @ Marijn, jij ook al home-alone leuke foto !! Dat kaarsje.. ha ha oh en mooie buik hoor, wat is Fiene dan alweer groot he zo naast je buik! Goed om te lezen dat het goed met je gaat ! Gaat het tussen jullie ook weer OK ?
Hier Sanne wakker gehouden vanochtend, want we hebben om half 3 afgesproken om op visite te gaan bij vrienden. Ze ligt nu dus te slapen.. hopelijk tot een uur of 13.30u dan houdt ze het wel vol tot vanavond..
Justin heeft afgelopen week 2 dagen gehad dat hij van 11 tot 13 uur slaapt en daarna niet meer tot 19.30. Nu slaapt hij ook alweer 2 uur....maar komt wel goed uit want we gaan zo weg....en dan is hij lekker frisjes
@ Eylem: Ik snap je zonnebrillen-dilemma volledig . Normaal zou ik zeggen koop er een paar in verschillende kleuren, maar daar zijn ze m.i. iets te prijzig voor. Dus ik zou dan denk ik voor een witte gaan. Is neutraal en kan dus (bijna) overal wel bij. @ Caro: Ongezellig dat je man nu weg is. Moet je maar lekker veel komen zp-en ! @ Marijn: Jij ook al tijdelijk manloos . En nog wel voor 2 weken! Wat een leuke foto van Fiene. Hoe is t verder met je? En tussen/met jou en hubby? Is hij al eens op gesprek geweest? Nou ik vind het idd ook een best al een flinke buik. Mooi hoor! Wij zijn gewoon al op een verjaardag geweest. Mijn s.m. is vandaag jarig en daar zijn we dus vanmorgen al geweest. Ayla heeft vanochtend dus helemaal niet geslapen en viel in de auto in slaap. Toen we thuis waren heeft Arco haar gelijk op bed gelegd, maar ze is niet weer in slaap gevallen. Ik zit nu dus te twijfelen of ik haar eruit zal halen en een broodje zal geven, of dat ik haar zolang ze niet gaat huilen enzo gewoon in bed zal laten liggen. Ik ga denk ik maar voor de laatste optie, ik zit nog wel even lekker .