April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Truste meiden die gaan slapen! Hier zit ik nog te wachten op Irem die wakker moet worden.

Wow ik ben echt verliefd op een speelkubus geworden, hij is zooo leuk! Irem heeft in de wachtkamer van de kinderarts met zo'n kralenspiraal gespeeld en dat vond ze helemaal leuk dus wilde nog zoiets kopen cq vragen voor haar verjaardag....en nu heb ik deze gezien

Kubus met kralenspiraal KidKraft 63243 - Wooden-Toys-Direct

vind 'm zoooo leuk! Heb mijn moeder al een mailtje gestuurd of ze die wil geven, haha, die had alleen nog een schommel (alleen het zitje, het frame krijgen we tweedehands van iemand) als kado en wilde er nog wat bij geven.

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuk ding! Alleen ligt het nou aan mij of staat er geen prijs bij?

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh dat kan, hij staat op heel veel sites. Prijs ligt rond de 40 euro

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hoi hoi,
    ben wel bijgelezen, maar niet echt puf om te reageren, ben me toch verkouden, pipo de clown is er niets bij!
    maar quschke sexy jurk en showen de bombomnella's
    irem leuke kubus
    nonnie ga zo eens kijken naar je topic :)

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Liefjes!

Zo heb even heel wat bijgelezen!! Heb alleen helemaal niks onthouden want het was veeeel te veel en het is al veeeel te laat :p

De laptop is zo goed als gemaakt.. Ik krijg hem iig weer aan gelukkig, alleen flikkert mn beeldscherm nog wel enorm, en soms wordt ie inneens helemaal wit, en daarna inneens zwart, heel apart..
    Maar gelukkig krijg ik hem wel weer aan! Dus kan gewoon weer lekker met jullie meekletsen!

Ohja, nog heel even ego-en.. Ik heb een auto gekocht! Een zwarte renault megane, ben helemaal blij.. Mag hem zaterdag ophalen, dan zal ik wel even n fotootje plaatsen!

Ik spreek jullie allemaal van de week weer :D Yeehaaa! haha..

Slaap lekker!

X

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

hier heelijk geslapen
    en lekker me kindjes weer bij me!!
    vandaag niks bijzonders en woensdag komen de banken:D:D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Ik houd gewoon Ayla’s lepel in de ene hand en mijn eigen vork in de andere en zo neem ik om en om een hapje, hahaha.

@ Caro: leuke website. Niet alles is mijn smaak, maar ik zie er wel leuke rokjes tussen staan. Wel duur trouwens, € 39,95 voor een rokje :$.
    Tering! Zoveel geld voor ex-Take That. Nee, dat zou mij ook wat te gortig zijn…

@ Quschke: Ook een leuk jurkje.

@ Eylem: Da’s idd leuk zo’n kubus. Ik zie alleen niet staan wat ie kost. Oh rond de € 40,-- zie ik.

@ Chloe: JEUJ! Een nieuwe auto. Fijn. En de laptop inmiddels ook gemaakt. Dus aan alle kanten weer mobiel :D.

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!
    Hier ziek gemeld ivm mn rug......
    Ga zo even rustig bijlezen

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, leuke kubus, volgens mij hebben ze ook zo'n uitgebreide bij de intertoys staan..

@chilleke, balen dat je ziek bent, beterschap!!

@LZ, rustig aan doen he!!

@TM, leuk de banken komen woensdag! ik ga vandaag maar eens bellen over mijn klacht want ik zou afgelopen week terug gebelt worden :cool:

@hier, alyss was klaar wakker om 6 uur toen ben eruit ging dus ik heb er wat water gegeven en der tut en toen ging ze lekker verder tot 9 uur, nu even ontbijten en dan even stukje wandelen en dan komt me vriendin op bezoek en blijft gezelli eten...
    het is hier alleen weer de tijd van de maand dus heb me toch een buikpuin loop gewoon krom van de krampen ben blij als ik woensdag weer klaar ben ;)

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

Nonnie balen zeg !
    en zou idd maar even bellen

hier net de kno arts gesproken
    noa de amandelen zijn weer vergroot
    maar hij wil toch echt wachten tot ze 3 is :(
    en toen wouden ze ook de operatie van vrijdag laten vervallen en alles in 1 x gaan doen als ze 3 is
    daar was ik het dus niet mee eens
    dus gaat de operatie van vrijdag toch door

11. nonnie26

@TM, goh das wel fijn zeg dat die operatie toch door gaat! en ja ga wel even bellen idd..

@hier, ontbijt is een drama sinds 3 dagen en waarom? geen flauw idee, ze kreeg normaal om de dag dus bijvoorbeeld maandag pap en dan dinsdag broodje met flesje en dan woensdag weer pap etc.. maar sinds 3 dagen weigert ze alles??? pap neemt ze 3 happen om vervolgens te gaan kokken en weigeren, brood neemt ze 5 stukjes en dan gaan de kaken op slot en alleen melk weigert ze ook dus ik weet het even niet hoor ze heeft nu al 3 dagen niet normaal ontbeten ze eet wel iets maar dan is het klaar, en heb ook geen zin om een strijd te voeren en haar armpjes op der rug te binden ;) net giga drama gehad niets was goed dus hup dan maar in je box nou dat was helemaal drama en toen ging ze lief spelen maar echt ze zit in de jengel fase gek word ik ervan gisteren ook al..:x

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ oei balen van je rug, gaat het al wel iets beter?

Nonnie sterkte :( anders gewoon een ibuprofen ofzo nemen?

Chilleke he getsie, beterschap!

TM gelukkig gaat ie vrijdag wel door

Zo weer fijn mogen uitslapen tot 8.30 :) alleen nu is het weer van dat chagrijnige weer, blegh. En ik hoop dat de Belastingdienst een beetje opschiet met de aanvraag van onze toeslagen, want na het betalen van al onze vaste lasten is er nog precies 80 euro over om de rest van de maand van te leven....pfff. (ok we hadden al wel 2 keer gepind, maar daar gaan we het ook niet mee redden)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ nonnie: Ayla is ook wat slechter aan het ontbijten sinds kort. Brood neemt ze 4 happen, dan hoeft ze niet meer en gaat ze het met haar tong uit haar mond duwen. Nou dan niet hoor, als ze gaat lopen kneien haal ik het weg. Ik ga ervan uit dat als ze echt honger heeft ze heus wel eet. Ik doe dus gewoon net of ik gek ben en haal haar eten weg als ze zo gaat doen.

14. nonnie26

@mermaid, ja dat doe ik ook maar zit een beetje met het aantal cc melk in mijn maag, want ze krijgt natuurlijk nog maar 2x dus in de ochtend 200cc pap of broodje met 150cc en in de middag krijgt ze dan nog 150cc meer hoeft ze niet ja als ik het afdwing voor ze naar bed gaat maar dat vind ik niet echt rustgevend voor ze haar bedje in gaat..

@eylem, 80 euro tot wanneer?? wat is bij jullie einde van de maand??

15. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie balen van je buikpijn! Gezellig dat je vriendin komt! alyssa slecht ontbijten balen zeg..

@TM fijn dat ze noa alsnog vrijdag opereren.

@Eylem 80 euro tot wanneer?

@hier, nou had een planning vandaag die is totaal in de soep gevallen.. vannacht beroerd geslapen gadverdarie werd vannacht wakker met een pijn in mn keel zeg gedver, eerst wat gedronken hielp niet. toen er maar uit gegaan en heeft manlief dyclofinac voor me gepakt, want ben ook ongi en mn buik werkt ook niet mee.. toen ook nog even trachitol zoeken jeetje wat een nacht uiteindelijk wel een paar uurtjes geslapen das wel lekkr, maar mn keel voelt aan als schuurpapier.. bah bah

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Die 80 euro is voor de komende 3 weken maar dat gaan we natuurlijk niet redden....maar we zullen zien hoe ver we komen. Ik wil liever niet de spaarrekening gebruiken maar er zal weinig anders opzitten

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    chloe
    jippie nieuwe auto :D
    en fijn dat je laptop het (enigszins) weer doet :)

tm
    leuk nieuwe banken :)

lz
    balen van je rug beterschap

nonnie
    ziek is groot word, gewoon extreem verkouden ;)
    gezellig je vriendin die langs komt, veel plezier!
    balen van je krampen

tm
    fijn dat hij toch door gaat!

nonnie
    ze is lekker bezig dan ;)

eylem
    zo lekker uitgeslapen....hopelijk schiet het op met het geld..vervelend joh!

mermaid
    nog een ontbijtweigeraar :cool:

lau
    dat klinkt een beetje als mijn nacht, heb jij ook het gevoel of je keel heel dik is?
    balen johh....beterschap

Nou, net gewerkt en weer klaar :D morgen nog een avonddienst en dan weekend (haha 2 dagen vrij :p) Gijs net op gehaald van kdv die vermaakt zich daar prima :) leuk om te zien, hij had niet eens door dat ik er was hihi.
    nu zit hij te simmen omdat hij van mij in de box moet..als het aan hem ligt dan kruipt hij alleen maar rond...maar da vind ik niet zo heel goed plan ;) kleine terrorist:D

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    :$:$:$ nog 3 weken gewoon :( das echt klote... (sowieso iedereen die weinig te besteden hebben....) succes!

19. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo, vakantie weer voorbij en weer aan het werk, blegh! Kleine poging gedaan om bij te lezen, maar een week is bijna niet te doen, dus ik hoor het wel als ik echt iets belangrijk gemist heb :)

Hier op het moment een hapjesdrama: Tomas wil gewoon niet normaal meer zijn hapjes eten. Hij duwt een hap[ met zijn tong weer uit zijn mond, pakt het dan vast en smeert het op tafel. Ik heb al vanalles geprobeert: zelf laten eten met een lepel, iemand anders eten laten geven, stukken eten geven ipv potje...Niets werkt...Gelukkig vind ik net als Mermaid dat een kind wel gata eten als hij honger heeft, dus hij zal wel voldoende hebben aan melk en brood, maar echt prettig is anders....Dus als iemand nog tips heeft?

Donderdag weer naar cb: ben benieuwd of hij wat is aangekomen. Was de vorige keer ook al zoveel afgevallen omdat hij ziek is geweest...

@geld: hier ook iedere keer aan het eind van mijn geld een stukje maand over, maar goed dat komt wel goed. Hebben ook veel uitgegeven laatste tijd: nieuwe kinderwagen, dubbel glas laten plaatsen, tuin laten aanleggen en nu moet het hele huis aan de buitenzijde nog geschilderd worden, maar daarmee moeten we even wachten tot mei(vakantiegeld en belasting)...

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pffff, wat gaat de tijd TRAAG vandaag! Vreselijk zeg :x:(:x.

Deel Deze Pagina