April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Franka: Nee sorry, geen tips. Ik laat het maar zoals het is nu. Tussen de middag eet ze altijd wel goed, dus ik vind het wel prima zo...

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ chilleke ja precies. pfffff k*t gevoel.. bah bah.. voor mij is het de hele dag thee..

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    franka, sorry geen tips! maar genoeg te doen nog, zo te lezen

ja mermaid, vind ik ook :) maar goed, ben al thuis dat scheelt! is E. er vandaag>?

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ga zo een boterham maar eens proberen te eten, maar smaken zal het wel niet! Gijs gaat nu trouwens met zijn handen in lucht tegen de tafel aan staan,dus alleen leunend met zijn buik als ware (hmm klinkt vaag ;))

en oh hahahaha wat een driftkikker, hiij wou mijn foon pakken, dus pak hem weg, wordt meneer toch boos, slaat met beide handen op tafel grote krokodillentranen hahha wat een dramaking:p

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Ja, hij is er. Maar goed, hij is al heel de ochtend aan een dossier aan het werk, dus heb hem nog amper gezien. Vanmiddag moet ie om ca. 16.00 uur weer een zaak passeren en morgen heeft ie heel de middag cursus :D.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

:$ Ik zie ineens dat ik al over de 15.000 berichten ben. Nogmaals :$ en :)

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo net terug van de wibra :D leuke bandana's en petje gehaald voor de zomer op de fiets...

@eylem, das balen wij doen 50 euro op anderhalve week dus nee denk niet dat je het gaat redden, succes!!

@franka, geen tips hier is het namelijk drama ;)

@mermaid, werkse meid, tijd kan idd soms heel langzaam gaan!

@hier, even vraagje heb nog fijne granen pap staan maar ben heeft het in mijn voorraad bus gedaan dus nu weet ik niet of ik het aan moet maken met melk of met water dus wie helpt me :)

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Bedoel je deze: Gezonde vezels en granen voor je baby - Bambix Groei Ontbijt

Die moet je aanmaken met melk.

EDIT: Nog makkelijker: Ontdek de Bambix producten die bij de leeftijd van je kind passen

9. nonnie26

10. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

franka
    weinig advies want heb het met noa ook gehad
    enige wat je kan doen is er geen drama van maken
    jij bepaalt wanneer er wordt gegeten en tomas hoeveel als hij niet hoeft gewoon stoppen ze gaan vanzelf wel weer eten
    noa heeft zeker vanaf 10 tot 13 maanden niet gegeten
    en tis helemaal goed gekomen
    met bijna 1 jaar gaan ze gewoon een heel stuk minder eten
    dus het komt echt wel weer goed

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh nonnie je weet het al!

En mermaid das fijn en 15000 berichten :$ hahahahahha

Gijs heeft sinds tijden weer een hele boterham op, vandaag met boterhamworst, vond hij lekker dus :)

vraagje: mogen ze nou al prei?

12. Trotsemama1

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH meiden
    ik heb volgende week maandag een sollicitatie gesprek waar ik gister gewerkt heb voor vast!!!!:D:D
    dus een contract voor 16 tot 24 uur !!

hoef ik geen auto meer te pakken
    en als straks de kids naar school gaan hoef ik alleen te zorgen dat ze op school gebracht worden en overblijven en kan ik zelf weer om kwart over 3 op school staan!!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    TM: gefeliciteerd!!!!!! Woehoe!!!!

Jullie zullen niet verbaasd zijn dat ik geen tips heb over niet etende kindjes........ met een kerel die gewoon 11,5kg weegt.....

14. nonnie26

@chilleke, officieel niet maar alyss heeft vorige week een vol bord op en er was niets aan de hand, zelfde als met boerenkool mag officieel ook niet maar dat eet ze al mee sinds een maand 3... dus die keuze moet je zelf maken ;)

@TM, oh wat fijn zeg! hoelaat moet je er zijn??

@hier, nou alyss heeft tot nu toe amper gegeten:
    ontbijt: 2 happen pap en 3 slokken melk
    tussen: 1 mandarijn
    lunch: geen brood, maar wel 140cc fijne granen pap ( maar ging niet met liefde)..
    ben benieuwd hoe dit de rest van de dag gaat want ze heeft nu dus maar 140cc zuivel in der lijfje en daar kom tnog iets bij van een toetje maar das lang niet genoeg natuurlijk...we zullen wel zien.. ze ligt nu lekker te slapen..

15. nonnie26

hhahahahaa, ik had het ook niet verwacht ;) maar hier ook ruim 10 kilo denk ik hoor!! maar ja das nog geen 11,5 natuurlijk als het inmiddels geen 12 is :$:D

16. Trotsemama1

om 09.30 en de kids kunnen naar me s.m :D:D

17. lautjuhhh

@TM whoehooeee

@ Nonnie zo das weinig.. dan zal ze dr genoeg aan hebben..

@hier jeetje manlief is ff brood halen en ik heb me toch een pijn in mn keel ben de hele ochtend al thee aan het drinken en van die keelsnoepjes aan het eten maar niets helpt.. bah bah hoop maar dat het snel wee rover is want dit is ookl niks

18. nonnie26

@lau, 3 sigaretten per dag helpt :D

19. lautjuhhh

ik heb tot nu toe 2 peukjes gerookt :)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: "Officieel" mogen ze nog geen prei, maar Ayla heeft het pas wel zonder problemen gegeten. Als Gijs gevoelig is met/op zijn darmen zou ik er nog even mee wachten, maar zo niet, dan kan het best.

@ TM: Spannend!

Deel Deze Pagina