JEUJ deel 10! Mirjam succes bij de Ikea ik vind het altijd weer een uitdaging om daar in het weekend naartoe te gaan haha Pamsie waarom gelooft je werkgever jou dan niet als jij zegt dat je het geld niet hebt gehad? Chilleke hmmm lastig voor een man van 85...verder een bloemetje kom ik ook niet Nonnie wat een lieve foto!! Hier net het ontbijt achter de kiezen, Irem heeft weer prima geslapen dus da's erg fijn. Niet veel bijzonders vandaag maar als mijn man zijn bed uit komt gerold straks moeten we nodig naar de AH en naar de Turkse supermarkt dus we hebben wel genoeg te doen. Vanavond komt mijn mammie eten en gaan we lekker racletten!
kletskousen !!!! ik ben weg we gaan lady ophalen !! tot later !!! ennnuhhh die borsten dat herken ik wel !! net als 9 maanden geen ongi HEERLIJK Alleen daarom zou ik alleen maar zwanger willen zijn whahahahaha
deel 10 al !! Nonnie; lieve foto ! Hier vandaag. Even voer halen voor de hond paar boodschapjes doen rond 15u richting heusden, vader van mijn vriend heeft daar een winkel. Er is daar in het dorp ook een hele leuke speelgoedwinkel, daar willen we even kijken voor een kado voor Sanne. Daarna bij wes zijn vader eten. Morgen willen we eens naar de kinderboerderij. Zijn we nog niet geweest met Sanne
Jullie hebben gisteren nog goed alles vol gel*lt...hihi!! Hier een iets betere nacht..Justin is niet zo lang wakker geweest! We zijn al lekker met z'n drietjes in bad geweest en Sven is nu werken. Ik ga rond de middag naar mijn ouders....vast eprik op zaterdag...dan komt mijn oom ook altijd en pastoor...en het enige wat we dan doen is koffie leuten en auwehoeren aan de keukentafel. daarna nog even naar mijn zusje...effe haartjes knippen en vanavond brengen we Justin dan weer naar mijn ouders...!
@ Pamsie: Wat fijn dat je je wat beter in je vel begint te voelen. Blijf wel rustig aan doen hè! Wat knap van Lotte dat ze al tussen de tafel en de bank heen en weer loopt. @ Chloe: Dus je bent weer lekker bijgeblond . En al een nieuwe auto gevonden? @ bombonellas: Nou de mijne zijn alweer explosief gegroeid. Jammer dat ze uiteindelijk weer krimpen. Ik was wel blij met mijn nieuw formaat meiden. @ Eylem: En? Al ongi inmiddels. Pfff, niet lekker geslapen vannacht. Had gelukkig niks met Ayla te maken, maar toch. Dus ik ben lekker blijven liggen tot Ayla zich om 08.15 uur meldde. We hebben inmiddels ontbeten en zitten allebei nog in ons pyjama. Lekker hoor. Ayla ligt nu een beetje te etteren, maar goed Verder geen plannen vandaag, het is but-weer .
Mermaid, balen van je nacht! Misschien straks nog even gaan liggen als Ayla slaapt. En nope, nog niet ongi...
Grrrr :x, ik heb bij de Piet Klerkx eens hele mooi eetkamerstoelen gezien en ik wil kijken of ze nog op de site staan, maar die klote-site doet elke keer k*t, dus nu kan ik het niet zien :x.
haha ook je belasting centen al denkbeeldig aan het uitgeven??? Wij hebben ook besloten onszelf te verwennen en een nieuw bed en matrassen en dergelijke te kopen!!!! De hele inboedel is hier nieuwe sinds ik bij sven ben ingetrokken...behalve het bed....dus dat gaat nu gebeuren!!
Er zijn andere dingen die eerst moeten, maar afhankelijk van hoeveel e.e.a kost gaan we van de winter misschien ook nog wel een nieuwe eettafel + stoelen kopen. En we willen graag zo'n buffetkast, dus die gaan we ook nog vóór een nieuwe tafel en stoelen kopen.
Even klagen hoor: Pfff, ik hoop dat Ayla in godsnaam snel iets gaat doen. Maakt me niet uit wat, maar ik word echt gestoord van dat gejammer, gejank, gezemel en gepiep de hele dag. En het ergste vind ik nog wel dat als ik haar op haar buik leg en ze is het zat ze gewoon keihard gaat gillen en janken ipv gewoon even op haar rug te draaien. Dat kan ze namelijk prima, maar ze verdomd het gewoon. Laten liggen heb ik al geprobeerd, maar dan wordt ze alleen maar hysterisch. Zucht... Ok, einde klaagzang. Ze ligt nu op bed, dus ik spring zo maar even onder de douche.
Ik kan het me een klein beetje voorstellen....Als ik Justin neer zet begint hij ook snel te jammeren...pomdat hij dan natuurlijk niet veel kan. Hij kan (als hij wil) wel naar de buik op gaan....maar doet het gewoon niet. Wil hem een beetje stimuleren door hem vaker op zijn kont te zitten...maar vind ie geen reet aan. Denk dat ayla idd beetje gefrustreerd word....!
Hahaha, leuke woordspeling . Mijn vader vertelde van de week nog dat Ayla precies is als ik vroeger was. Ik ging iets pas doen als ik zeker wist dat ik het kon. Ik was dus ook nooit aan het oefenen, maar ineens liep ik dan gelijk los enzo. Ik was daardoor ook hartstikke laat met alles (liep pas met 20 maanden ).
Deel 10 alweer jeetje! en dat in 20 dagen woooww @ Mermaid snap wel dat het je frustreerd hopelijk gaat ze snel doorkrijgen hoe het moet. en gaat ze gewoon uitzich zelf lekker naar haar rugje of buikje draaien.. @ Nonnie veel plezier vandaag! @ Quschke veel plezier bij je ouders. @ rest weet ik niet meer @ hier we mochten uitslapen van laetitia om 10.15 kwam ze pas :0 dat was nog es uitslapen.. nu heeft ze lekker een broodje op en een flesje, vandaag weinig plannen want het is weer echt een pleuris weer. bah bah wou naar buiten vandaag maar dan moet het niet nog meer bagger worden want dan houd het snel op..
@mirjam: we hebben drie groepen op onze locatie en dus 3 enveloppe. iedere groep een eigen enveloppe met geld. mijn collega van een andere groep heeft mijn envelop mee genomen. en op een uitje daar betalingen uit gedaan. ik heb de bon van die betalingen aangenomen. maar nou zegt ze dat ik ook het geld en de hele enveloppe heb. maar dat is dus niet zo. en valt van 2 kanten niks te bewijzen. zij zegt dat ik het heb. en ik zeg dat zij het heeft. (me werkgever weet nog van niks, een andere collega wilde alles vast verzamelen. voor het afsluiten van de maand) dus dit moeten we maandag ook nog naar de werkgever terugkoppelen. @nonnie: wat een lieve foto. @mermaid: thanks ik ga ook zeker rustig aan doen. fijn die site van piet-klerxx @kris: leuk naar de kinderboerderij. wij hebben dat vorige week ook voor het eerst gedaan
@ pamsie... ja ik zag je foto`s op hyves.. daarom dacht ik : oh wat leuk, gaan wij ook doen ... dus dank je wel voor de tip
Dat is inderdaad echt frusterend. Ik herken het deels van de tijd dat Irem nog niet kon kruipen en niet kon gaan zitten. Ze wilde niet meer in de box, want daar kon ze niets, maar ze wilde ook niet op de grond want daar vond ze niets aan. Vreselijk, er waren echt dagen dat er geen land met haar te bezeilen was. Nu ze kan kruipen en zitten en staan scheelt dat echt zo ontzettend veel! Ik hoop dat Ayla ook snel echt gaat rollen, dan kan ze in ieder geval zichzelf verplaatsen.
@kinderboerderij, willen wij ook snel gaan doen maar we willen wel met zijn drietjes dus nog maar even kijekn of er nog gaatjes vrij zijn in de weekenden hahaha @eylem, racetten???? @lau,lekker geslapen zeg @mermaid, hoop ook dat ayla snel wat gaat doen voor haar maar ook voor jou, kan me voorstellen dat je op een gegeven moment echt niet meer weet wat je moet doen om haar te vermaken, misschien doet ze idd wat je zegt eerst 30x nadenken en in 1x doen!! als dat zo is dan word het nog leuk krijg je alles in 1x hahahahaa @hier, kleine boodschapjes gehaald oa hema worst want morgen komen er vrienden en eten we stamppot boerenkool mjammie.. zometeen alyss een broodje, vervroegd want ze word het nu al zat en gilt de oren van me kop ( auwie ) en dan na haar slaapje even groot boodschappen halen en zal ze voor het eerst in het winkelwagentje gaan hahahahaha