April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja dat zeg ik net!!!!

2. nonnie26

hahahhahahaaha, maar is mijn optie niets dan dat is allebei iets toch???

3. nonnie26

@eylem en quschke, onze gebeden zijn gehoord want in de lounge staat nu een topic met iemand die de lihl bonnen heeft gehad :D
    ik zit morgen achter mijn brievenbus :p

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh fijn!! En ik kreeg de vorige keer bij de Etos ook de korting bovenop de aanbieding, en anders lukt het bij de Trekpleister ook wel. Hopelijk zitten er Pampers bonnen bij want dat verschilt geloof ik nog wel per persoon.

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ow..d.as een goeie...wij zijn zondag bij makro geweest....dus het kan dat morgen de nieuwe folder ingaat....of pas volgende week...:)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Nou ik zou het wel weten hoor als ik een dag vrij én kinderloos was. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk luieren en shoppen. De keuze tussen dat en schoonmaken zou voor mij verre van een dilemma zijn....

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik denk dat ik morgenochtend wel kijk hoe mijn bui is. En hoe goed/slecht ik heb geslapen. Anders duik ik mijn bedje weer in! Ik ga denk ik wel proberen de gangkast uit te zoeken, want dat is zo'n puinzooi! Dan heb ik tenminste nog iets nuttigs gedaan. :D

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Geweldig...dan hoop ik ze morgen ook te krijgen. Zou dan eigenlijk direct van uit mijn werk met mijn moeder naar de wibra gaan, maar dan maak ik nog even thuis een tussen stop, in de hoop dat er zijn;)

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahaha, ik hou me ook al heel de week voor dat ik ga niksen. Maar dan loop ik in huis rond en dan zie ik wat er eigenlijk allemaal nog moet gebeuren en dan knaagt er ergens heeeeel ver achterin mijn hoofd een stemmetje die zegt dat ik eigenlijk die schoonmaakklusjes moet doen. Ik probeer het stemmetje ook te negeren, maar volgens mij heeft hij er een megafoon bij gepakt! :D

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    das toch een goed besluit:D

11. nonnie26

@eylem, ja ik hoop ook dat ze er bij zitten want de helft van het topic had ze al niet gekregen en ik had mijn moeder ook opgegeven dus hoop dat zij anders anders een pamperbon krijgt en als we hem allebei krijgen dan sla ik gelijk groot in want dit zijn weer aanbiedingen die ik dan niet laat lopen :D

@quschke, ik wacht dus eerst even de lihl bonnen af en anders check ik internet wel even voor de aanbieding van de makro..

@CM, succes met je keuze meid!!

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga nu trouwens Greys Anatomy kijken. Die heb ik nog op pauze staan!;)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gelukkig heb ik daar nooit last van :D.

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Kijk ze!
    Ik ga ook zo afsluiten....mijn man moet me nog eveng aan uitleggen hoe de afstandsbediening werkt.
    We hebben hier normaal heel veel ab's liggen...van versterker, tv, dreambox, blu ray en dvd.
    Nu hebben we van sb een universele gekregen waar manlief nu al die apparaten in verwerkt heeft, dus nu kunnen we met 1 afstandsbediening alles bedienen.

Nu moet ik dat nog leren hoe dat werkt:cool:

15. nonnie26

ik zou eigenlijk vanmiddag naar de wibra gaan met mijn vriendin maar liep vanmorgen ook in de stad dus dacht ik ga vast voor kijken maar er stonden 14 :$ fietsen met kinderzitjes voor de deur dus dacht al oh oh en toen ik binnen kwam stonden er 12 mensen in de rij bij de kassa en er stonden om de bakken zo'n 8 kinderwagens geparkeerd en tussendoor ( sorry eylem, no offense ) iets van 8 kakelende turkse vrouwen te graaien dus was er net op tijd bij wat betreft de bandana's en petje maar de kleding kon ik niet zien want die vrouwen stonden er omheen alsof ze het hele rek mee naar buiten zouden nemen :$

16. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hebben jullie ook een schotel Quschke? Omdat je dreambox schrijft?

Succes met de afstandsbediening!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden truste, ik ga gestrekt!
    Bis Morgen!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh maakt niet uit hoor ;) ze kakelen soms heeel erg, daar irriteer ik me net zo goed aan!

Ennuh mijn moeder wil nog wel even met me naar Tiel donderdag, nu maar duimen dat de schoentjes er nog zijn want die vind ik zo leuk, maar als het zo druk is geweest vrees ik het ergste.

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ojee...dan kan ik me al voorbereiden...:$

20. nonnie26

oh oh an maar hopen dat justin die ab niet te pakken krijgt want dan heb je een probleem :D

voor iedereen die naar bed gaat fijne avond en truste wij gaan ook zometeen!!

Deel Deze Pagina