April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Ja die 1e is ook leuk hè! Jij hebt die andere van Barbara Farber van die collectie toch? Die witte met het rode/roze aan de onderkant.

@ Eylem: Die 3e is van Jottum en de 1e van Barbara Farber. Oh ja, valt Cakewalk een maatje kleiner? Hm, nee dan durf ik dat ook niet aan....

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Eylem: Gezellig van die buren:cool:

Mermaid: ik vind die 1e echt super schattig! Die andere ook, maar ik zou denk ik voor de 1e gaan...

3. smile17

smile17 Niet meer actief

hmm heb nog even gekeken vind de derde ook wel erg leuk maar omdat die wijder valt staat die bij Noëlle niet zo leuk maar weet niet hoe dat bij Ayla is

4. smile17

smile17 Niet meer actief

ja ik heb die van barbara faber met roze bloemen aan de onderkant ook erg leuk voor Ayla ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, die idd. Leuk is die ook. Ik ga denk ik voor de 1e of de 3e. En dan met een witte bolero erover.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid, ja van een meisje dat veel merk-jurken koopt had ik gehoord dat Cakewalk baby altijd kleiner valt, dus ja dan vind ik het een beetje zonde van het geld. Vind die derde leuker dan de eerste, maar kan me voorstellen dat de eerste qua model mooier valt.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe blond maar wat lihl?

hier komt de post ook niet zo vroeg!

mermaid, ik vind die tweede echt super :D en dan die eerste ;) pfff ben er ook nog steeds niet uit wat ik voor gijs ga kopen/aantrekken.

hier gtst aan het kijken

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke: Lekker in het Leven - bonnen, boekje met allerlei kortingsbonnen waaronder vaak een Pampers kortingsbon. Je kunt je ervoor inschrijven, maar dat is gek genoeg geen garantie dat je ze ook krijgt dus het is elke keer weer soort van spannend ;)

9. smile17

smile17 Niet meer actief

Moet zeggen dat die barbara faber jurk in het echt nog leuker is dan op plaatje
    Heb je hem wel bij keertjes.com gezien daar is nu in aanbieding en ook de bijpassende bolero in wit of fucsia

lihl zijn lekker in het leven bonnen waar je veel korting mee krijgt

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik had ze ook gezien op kleertjes.com idd.

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat een rust ineens...

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ marijke: Hey meid hoe is het met jou dan? Da's lang geleden!!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden
    zooo hier weer terug
    noa is helemaal gezond en krijgt vrijdag voor de narcose een kapje

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Leuke jurkjes Mermaid!
    Ik heb niks bijzonders aangetrokken op haar verjaardag, want ze was ziek... Nou ja, in de zomer kan ze nog jurkjes genoeg aan!

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    TM, ik heb geloof ik even gemist dat jullie even wachten voor een 3e? Waarom?

16. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid die derde is leuk!

@ Lihl bonnen krijg iknooit..

@ hier, jeetje k ben nog steeds beroerd, mn keelpijn is redelijk over maar nu ben ik echt super verkouden en hoesten.. bah net even met laetitia gedouchd. vandaag nieuwe pc besteld en manlief gaat zo de grote boodschappen doen..

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

marijn vanwege dat ik hoogstwaarschijnlijk weer een zware zwangerschap ga krijgen dus wachten we tot de kids naar school gaan

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemorgen!

Nou, ben toch maar niet terug mijn bed in gedoken vanochtend, maar ben hier al druk in de weer geweest. Beneden gestoft en gestofzuigd, daarna naar de Wibra geweest en heel veel leuke kleertjes kunnen scoren. Toen naar Blokker en daar in de uitverkoop bordjes, bekertjes, servetjes, tafelkleedje en slingers gekocht. Hele vrolijke met bloemetjes en veel roze.
    Ik ga zo even lunchen bij mijn ouders en dan vanmiddag de kast uitzoeken.

Einde van de middag fungeer ik als kinderdagverblijf geloof ik. Uit school neem ik drie kinderen van lukas zijn school mee naar huis, omdat de moeder van twee van hun naar het ziekenhuis moet om drie uur, dus die verwacht pas 4 uur thuis te zijn. En een meisje zou al met haar mee naar huis gaan, maar komt nu dus met mij mee.
    En dan om iets voor half 5 komen de twee buurkindjes omdat de buurvrouw moet gaan werken en haar man is pas om 5 uur thuis, dus die komt ze dan weer ophalen. Dus dat wordt een drukke boel! Gelukkig is Noa dan nog op de creche. Die weet anders volgens mij niet wat haar overkomt!

@ Mermaid, ik vind het eerste jurkje het leukste.

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hey meiden!

Hier een heeeel druk weekend en drukke maandag gehad!

@Mermaid: wat een super lieve jurkjes!!! Ik zou ook voor de eerste gaan.

@Marijn: hey hoe isie met je?

@hier: lekke raan het genieten van het zonnetje en straks inkopen doen voor de verjaardag van Elin!:D

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo ik ben al even lekker wezen wandelen het is heerlijk!!!

@mermaid, ik zal wel een van de weinige zijn maar mijn voorkeur gaat uit naar de 3e helemaal roze hahahaa

@lau, heb jullie het geld al binnen dan want dan ga ik zo even kijken..

@eylem, lekkere onderburen :$

@LZ, hopen dat er snel verbetering in je rug zit dan!

@TM, wat fijn dat alles goed was met noa op naar vrijdag!!

@CM, lekker bezig geweest goed zo!!:D gezellig druk vanmiddag dus!!

@hier, even wachten op de centjes en dan boodschapjes halen voor de hele week en pampers inslaan..

Deel Deze Pagina