Grrr, ik haat het als het niet lukt hier iets te plaatsen. Je moet naar Dior Meisjes Zomer en dan de onderste op blz 15.
Nee, er stond er eentje voor 7495,00 op. Daarom zei ik al. Denk typfoutje want dat is wel heeeeel erg veel voor een pyama!
wat 7000 voor een pyjama nou hoop echt dat dat een typefout is! Vind 74,95 al veeeeeeel te veel geld voor een pyjama
Hoi meis, wat lief dat je dat vraagt! Gaat naar mijn idee wel steeds iets beter...Ben nog moe en misselijk, maar is onder controle met medicijnen (dat laatste dan)...Nu maar hopen dat mijn energiepijl ook wat omhoog gaat de komende weken! Zit nu op mijn werk, maar wil met dit mooie weer eigenlijk gewoon lekker naar buiten!!
ooooooooh ik hoop zo dat die misselijkheid snel afneemt! Wel fijn dat de medicatie aanslaat, maar hopelijk kun je straks ook zonder. Ja, heerlijk hè dat zonnetje. Ik ben net ook ff buiten geweest en ga dr straks weer uit. Balen dat je nu binnen moet zitten....
@wonder: alweer bijna weekend, nog maar 1 dagje werken...maar goed dan zou het weer weer minder goed worden dus hebben we weinig aan
Nou, ik hoop echt dat het lekker weer blijft!!! En hopelijk ook aankomend weekend. Ik ga wel ff een zonnedansje doen!