April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Heb de hele dag meegelezen maar geen tijd en/of puf gehad te reageren dus even kort wat er is blijven hangen...

Napoleon GEFELICITEERD fijn dat jullie eruit zijn, nu duimen dat de gyn ook geen bezwaren heeft.

Melk: ik zou niet vóór 12 maanden (alleen) koemelk geven, volgens mij hebben ze die extra stoffen uit de opvolgmelk tot die tijd nog wel nodig. Maar ik ben geen expert hoor. In ieder geval wil ik Irem wel gaan laten wennen aan de smaak van koemelk, maar daar ga ik rond haar eerste verjaardag wel mee beginnen, dan krijgt ze bij het ontbijt en de lunch koemelk. Bij het avondeten krijgt ze sowieso al yoghurt en mocht ik de bv dan willen gaan afbouwen dan kan dat ook gewoon.

Hier wel een relaxt dagje gehad, sarma (gevulde wijnbladeren) gemaakt en met Irem gespeeld en een beetje de was enzo gedaan. Wat een pestweer wel, dat hielp niet mee voor mijn humeur wat toch al niet denderend is. Wilde dat er iemand was die me kon vertellen wat er gebeurt daar binnenin, maar goed, dat kan niet! Afwachten :x

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Ja, ik denk ook wel eigenlijk dat ze de stoffen uit de opvolgmelk nog wel nodig heeft, dus ik ga als dit op is gewoon de nr. 3 melk kopen.
    Mjammie, gevulde wijnbladeren. Mijn favoriete voorgerecht bij de Griek. Waar vul jij ze mee? Hier bij de Griek worden ze gevuld met gehakt en rijst.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en nog steeds niet ongi?! Balen :x. Op hoeveel dagen zit je nu?

4. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Hoi hoi !!

Vandaag bij mn ouders geweest en was weer een beetje ziek. Dus toen Justin daar op bed lag ben ik lekker onder een dekentje op de bank gaan liggen. Demi zat met oma in de keuken te keuvelen ;)
    Demi wilde worst oo brood, dus mn moeder maakt dat open, wil ze toch iets anders. Dus mn moeder zegt 'ja nu heb ik de worst al opgemaakt!'
    Zegt Demi 'Nu moet jij niet zo miepen hoor!' :)

Caro: wat een eng verhaal, ik zou er ook niet gerust op zijn hoor..

Napoleon: heftig hoor, maar als jullie ervoor gaan Gefeliciteerd!!!!!!!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vul ze alleen met rijst, kan inderdaad ook met gehakt maar ik vind zelf met alleen rijst (en veeeel kruiden ;) ) lekkerder.

Heb wel een receptje voor je maar het is echt een ***werkje om ze te maken en als je het nog nooit gedaan hebt....is het zo zonde als het mislukt na al die uren werk (dat is mij al vaak genoeg overkomen :x ).

En nee ik ben nog steeds niet ongesteld, zit nu op dag 32. Sinds vandaag is het opeens ook echt gevoelig als Irem bij me drinkt :( (nee dat verzin ik niet haha want ik dacht echt dat ik weer een plekje had ofzo, maar dat is het niet) dus ik vanochtend weer een testje gedaan (de Kruidvat wordt nog rijk van me) maar nog steeds hartstikke negatief....:(

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahahaha, die Demi! Dan lach je je toch rot als ze zoiets zegt :D.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, heb hier vrienden op bezoek van de dansschool en heb het even nagvraagd over die jongen met die coltruien aan, en het blijkt dus stefan te zijn ;)

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

JAAAAAAAAAAAA Stefan dat was het :D :D :D maar die werkt er dus niet meer?

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@eylem he gedver die onzekerheid is echt niet lekker.. dan ga je je er toch druk over maken en dan komt het nog later.. echt zwaar irritant.

@ Nonnie veel plezier welke film gaan jullie kijken?

@ Mirjam hahaha wat een stunt van demi echt leuk die kinderpraat.

10. nonnie26

jawel na de ballroom lessen is ie de streetdance lessen gaan geven en daarna latin lessen met agniescka ( weet niet of je die nog kent? was een pools meisje popi jopie bij iedereen ) ook wel bekend als aggie.. en nu doet ie de programma's samenstellen voor vrije wedtrijddansers..

11. nonnie26

@lau, we hebben geen film in huis want blijkbaar heeft ben de nieuw gedownloade films gisteren aan zijn broer meegegeven :x

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Eylem: mijn moeder zei altijd: je lichaam is geen machine. Ik jaaaaaaaaaaren lang dezelfde cyclus gehad en had een paar maanden geleden ineens 2x een week langer:( Nu weer zoals daarvoor. je lichaam kan je zoooooooooo in de maling nemen en ik kan het weten:cool:

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @sokken uit trekken: hier doet Lotte dat ook bijna altijd:S daarom draagt ze nu veel al een maillotje onder haar broek.

@mamax: de strijk lekker laten voor wat het is en lekker genieten van je avond.

@lz: balen van je vroege werken.

@eylem: klinkt als een heerlijke middag.

@cm: wat een eng verhaal.

@mirjam: haha die demi! heeft ze dat van jou? :p

@nonnie: leuk film kijken. hier ook straks.

@hier: ik ben zo blij, ik heb een nieuwe telefoon samsung galaxy s:D:D:D yeah

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad

nou lekker dan:(

15. nonnie26

@smasung galaxy s, volgens mij heeft iedereen hem nu :D

ben nog steeds op zoek naar mijn touch screen die op nagels reageert..:cool::(

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Oh Napoleon, fijn zeg dat je er ook beide achter staat! Nu hopen dat de gyn ook geen bezwaren en ziet, en vanaf hier nog even onwijs gefeliciteerd!! ;)

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Misschien kan je bellen met je tom tom, want dat is het enige app tot nu toe die reageert op mn nagels:cool:

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mijn nagels begeven het :(
    Ik heb acryl nagels, en helemaal geen last mee gehad.. Niet tijdens de zwangerschap en niet tijdens de bv.. Maar nu ben ik gestopt met bv, en inneens is het net alsof het niet meer goed pakt ofzo, alsof ze los gaan laten ;) Ik snap er niets van, normaal is het toch andersom :cool:

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoi meiden, ben bijgeleze, maar niet veel onthouden...ik ga ook zo de laptop denk ik wegleggen...ben echt moe ;)

etentje van mijn opa was heel gezellig, zit nu ook echt vol...:)

napoleon...
    woow ook heftig zeg, zoveel depressieve mensen om je heen...zwaar hoor. had hem vandaag gesproken...maar zijn slimheid,laat hem ook doordraaien...:cool: weet ook niet....
    en verder oooh wat zul jij geschrokken zijn! maar super fijn da jullie samen achter de keuze staan, dus bij deze gefeliciteerd!!!

melk
    ik ga nu over op standaard 3 en als hij 1 is op melk....

de rest sorry:):):)

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie das balen zeg!

@Nagels heb ik niet gewoon de normale al vind ik nepnagels wel echt mooi

Deel Deze Pagina