Heeft iemand hier nog wat aan? Product details | VSM bestelservice Gratis Tujababy, voor sneller herstel na vaccinaties je weet maar nooit, en het is homeopatisch
Noa heeft gister haar prikjes gehad, maar heb echt niks gemerkt aan haar. Ze was gewoon supervrolij en gewone temperatuur. Denk dus niet dat het hier echt nodig is. Wanneer krijgen ze eigenlijk weer prikjes? Weet je dat?
Heb trouwens weer de nieuwste posts gelezen op damnyouautocorrect. Heb het weer bijna in mijn broek gedaan van het lachen. Echt geweldig!
hoihoi ik begin met bijlezen, maar tot dat mijn lief besluit naar bed te gaan, dus kijk hoever ik kom tm woow bestaan nog aardige en eerlijke mensen op deze wereld! maar balen dat je alles al had aangevraagd nonnie wooow mermaid leuk surf jammer van zijn middagslaap en lekker geshopt dus smile ik zou het op de dag zelf doen! lz jij bent wakker hahahah 31 april cm hier ook een streng beleid... geschiedenis word na gekeken enzo en zijn veel site geblockt. ook wegens virussen enzo...staat natuurlijk hoo[p patientengegevens in onze pc mermaid te schattig die schoentjes eylem lekker hoor, geniet er van schoentjes hier aapies, lijken net echt schoentjes maar zijn slofjes mamax had de taart gezien MOOI eylem hahaha ik vind dat ook wel wat hebben, je bent belangrijk voor ze lau effe afwachten en anders effe bellen nonnie ik heb die ook van de hema, blauw/wit gestreept dan eylem vond ik ook, schrok gewoon van de lengte kris zwaai! ka leuk een nieuwe pup emmetje kende je nog niet, maar Hoi nou jullie aardig je best gedaan hoor...ben er nog steeds niet hyves heb babebabe (omdat ook ene koninginnedag mama is ) scheel kijken ik moest er op letten, want vanaf nu mochten ze dat niet meer cm slaap lekker fijn dat het gezellig was eylem nog nooit van gehoord! zo weer bij! ben moe, hoofdpijn, keelpijn en misselijk (maar komt voornamelijk door de moeheid ) dus nu lekker naar bed! ik heb WEEKEND hahaha slaap lekker!
goeiemorgen meiden hier hebben zowaar de kinderen naar me geluisterd en ze hebben geslapen tot half 8! dus heb een x een goeie nacht gemaakt! meestal is noa nu al om half 7 wakker en thobias om 7 uur en ben ik dus allang aangekleed maar nu moeten we nog aankleden ik ga vandaag maar is naar de kindereboederij met de kids op de fiets
Goedemorgen !! Sorrie niet bijgelezen, is hecht te veel... Fijn TM dat ze tot half 8 geslapen hebben. Hier ook tot vriendjelief ging douchen om 07u, maar daarna nog tot 07.30u gewoon liggen kletsen.. Ik ga zo sporten, Sanne naar de opvang daar.. en verder vanmiddag denk ik even naar de stad.. beetje schoonmaken hier in huis. Niet veel bijzonders ..
Goeiemorgen meiden! Had gisteravond een vriendinnetje op bezoek....beetje te laat geworden en helaas hoorde ik hier de eerste al om 6 uur! Ook nog een beetje mot met vriendlief gehad...zooooo fijn!! Word nu ook ineens steeds gebeld door Randstad. Ze hadden me in december beloofd binnen twee weken terug te zullen bellen. Dat zijn dus drie maanden geworden....beetje vreemd dat het nu dan wel ineens binnen twee dagen moet gebeuren. Heb dankzij Franka wel weer een solli lopen bij het informatiecentrum hier in de wijk. Is een functie voor 4 tm 12 uur in de week. Kan ik dus super goed combineren met het gezin en evt. een studie!! HELEMAAL HAPPY!
tm lekker uitgeslapen dus, fijn! kris sportse!!! wonder, wat spannend leuk hoor! altijd minder mot met vriendlief... maar ja hoort er af en toe bij!
tm lekker uitgeslapen dus, fijn! kris sportse!!! wonder, wat spannend leuk hoor! altijd minder mot met vriendlief... maar ja hoort er af en toe bij! hier was gijs om half 7 wakker jaja... maar na 20 min mekkeren en een speen ging hij gelukkig nog effe slapen, tot half 9 maar het duurde effe voordat ik sliep vandaag vrij dus, ga vanmiddag effe fietse, naar een vriendin op de thee. verder niet veel in de planning.
@wonder: ja hoop echt dat die solli wat wordt voor je! Altijd fijn als er meer mensen met je mee kijken voor werk Ik duim in ieder geval hard voor je! Vandaag laatste dag werken deze week en dan weer weekend! Ben er ook wel weer aan toe ( echt erg!)
@Chilleke: oooh wel lekker dat hij weer verder sliep. Wel jammer dat het ff duurde voordat jij weer sliep! @Franka: jaaaa heel lief van je hoor!!! En idd bijna weekend. Maar je had wel gelijk...het weer is minder!
Goeiemorgen! Hier een goede nacht gehad ondanks dat ik alweer veels te laat naar bed was gegaan. Gister nog wel een half uur lang met manlief zitten chatten op Facebook. Dat was wel fijn. Hij heeft het prima daar. Vers, net geplukt fruit voor ontbijt, ze zitten heeel dicht bij het strand en het weer is heerlijk. Alleen heeft hij zich gister verwond aan een rif met het kiten. Viel volgens hem wel mee, maar ik ken hem een beetje en die loopt met alles gewoon door zonder een kik te geven. Dus ik hoop maar dat het dan ook echt wel meevalt. Niet dat hij dan dalijk thuis komt met een zwaar ontstoken wond ergens of zo. Pfff, mannen! Vanmiddag ga ik op bezoek bij een vriendin. Ze is zwanger van de derde en na twee jongens wordt dit een meid. Dus heb gister bij de Wibra gelijk voor haar ook zo'n superschattig jurkje met legging gekocht. En ik kan gelijk die twee zakken met zwangerschapskleding bij haar kwijt. Ben ik daar ook weer van af! @ Wonder, balen dat je ruzie had met je vriend. Over de telefoon dan of is hij nu nog in Nederland? Oeh, spannendn je sollicitatie. Ik ga duimen voor je dat het wat wordt! @ TM, fijn dat je kindjes lekker hebben uitgeslapen!
Pfff...moet 'even' 30 pagina's bij lezen...ben ik er ook een dagje niet geweest..... @lekker in het leven bonen: Jep heb ze ook ontavngen....Heb 2 pamper bonnen er bij geen tandenborstel...maar wel het maandverband....dat zich langzaam begint op te stapelen in de kast @mermaid: Wat een super leuke jurkjes! Nu we het over jurkjes hebben...had mijn jurkje gekregen, maar gaat weer terug...het boven stuk zat leuk maar de rest van de jurk zag er nniet echt goed uit....leek beetje op zwangerschaps jurk.... Dus toch hard er over aan het nadenken om toch dat groene jane norman jurkje te bestellen.... @smile: ik heb je ook meteen toegevoegd op hyves.... @franka: hopelijk stopt die misselijkheid snel!!! En misschien door het goede weer dt je energie ook weer wat terug komt! @nonnie: super mooie foto van alyssa! Had hem ook al op hyves gezien! @tm: super dat je portemonnee terug is! jammer van het vele werk om nieuwe pasjes aan te vragen! verjaardag: de 27e krijgt hij ons cadeau en gaan we iets leuks doen...Sven heeft dan ook vrij gevraagd en we vieren het met familie en vrienden op 30 april. @schoenen: als we naar buiten gaan krijgt Justin ook schoenen aan....Hier net als lz...Justin komt om in de schoenen Zo, ik heb alles weer bijgelezen...maar ga nu eerst Justin in bad gooien...zou eigenlijk gisteren gebeuren maar door de hectischie dag gisteren is daar niets van gekomen....
ooh nou idd...hij moet als ie echt wat heeft dat niet verwaarlozen! Ik hoop dat het meevalt joh! Oh wat leuk dat je vriendin een meisje erbij krijgt! SHOPPUH!! hihi...leuk hoor. En fijn dat je je zwangerschapskleding zo door kan geven. Hier hadden inderdaad trammelant voer de telefoon....dat is helemaal irritant. Maar goed tis uitgepraat . Ik hoop ook echt dat het wat wordt met die solli! Lijkt me helemaal super om dat erbij te doen!
Caro de eerstvolgende prikken zijn die met 11 maande die jij net gehad hebt en dan BMR met 14 maanden. Leuk dat je met manlief hebt kunnen chatten! Chilleke balen dat Gijs zo vroeg wakker was Oh man man man we hebben hier weer een dramaqueen in huis. Sinds vanochtend vroeg is het helemaal mis, ze heeft er helemaal geen zin in, nou ja, zolang het gaat als mevrouw de koningin wil is het goed, maar zodra er iets anders gebeurt is het KRIJSEN sjongejonge, gezellig hoor! Aankleden was dus ook drama, terwijl dat de laatste weken juist zonder problemen ging. Ben benieuwd of dit gewoon een slecht humeurtje is, of dat het de beruchte 11 maanden sprong is (ik geloof niet echt in die sprongen, maar wel dat er periodes zijn waarin ze zich meer ontwikkelen dan andere periodes en die rond 11 maanden staat wel bekend om zijn heftigheid...) Nou ja we gaan zo lekker zwemmen dus fijn even afleiding!