April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @nonnie: wat fijn dat het tandje door is!!! Lekker slapen vanavond!

@Eylem: leuk setje hoor! Vind het ook heel leuk in dat harde roze! Wat zielig dat ze zich eigenlijk gewoon ziek voelde. Hopelijk knapt ze snel op met de medicijnen.

@LZ: ik heb ook de bordjes en servetten van lief gekocht!!!! Waren met 50% korting!!

@GOED NIEUWS!!!!! Ik mag op gesprek komen!!! Woehoe....ze wilden maar drie kandidaten uitnodigen en ik ben een van de drie geworden. KEI spannend!! Heb er echt onwijs veel zin in. THNX FRANKA!!!!!! Maandag om 14u is het al....dus het gaat ineens in sneltreinvaart!

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hahahahhahaah ken het...hier liggen de draakjes lekker op bed, dus heb ik de laptop voor mezelf!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

JEUJ! Wat goed. Ik ga keihard voor je duimen! Wat is het eigenlijk precies voor functie?

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    THNXXXX

Ja functie als informatrice bij het informatiecentrum hier. Taken zijn (ff knippen en plakken)

Als informatrice ben je het eerste aanspreekpunt voor bezoekers in het informatiecentrum. Je informeert hen over alle ins en outs vande nieuwbouwwijk Schuytgraaf. Kennis van zaken en enthousiastme staan daarbij voorop!

Daarnaast bied je ondersteuning bij ontvangsten, bijvoorbeeld het rondleiden van groepen of het voorbereiden van presentaties. Je vericht ook bureautaken in het verlengde van je functie zoals het representatief houden van het centrum, het aannemen van de telefoon en doorverbinden, verzorgen van inkomende en uitgaande correspondentie, catering voorraadbeheer, postbehandeling, administratie en archivering

:D

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Ziet er leuk uit. Afwisselend en veel contact met mensen. Dat vind ik zelf altijd wel belangrijke aspecten in een functie. Nou hopen dat het wat wordt joh.

Ja, ik ben Ayla even de fles geven en op bed leggen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wonder jaa wat goed! Wat een leuke functie! Lijkt mij ook wel wat ;)

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja ik hoop het ook meiden! Zie het helemaal zitten!!!! Ik heb ook nog nooit een baan gehad, waar ik binnen twee minuten op mijn werk kon zijn! Hahahahaha.....

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, ach gos sneu, kon je ook niet weten! en waar heb je het jurkje gehaald dan? bij de outlet??

@wonder, wat goed spannend zeg!! ik duim ook mee! en ja hoop het wel een betere nacht!

@mermaid, ik heb er hier ook zo een, die laptop heeft volgens mij iets van een magnetisch veld ofzo waardoor ze aangetrokken word door dat ding :cool:

@hier, blijkbaar is ze vannacht vaker wakker geweest dan ik dacht, volgens mij was het dus alleen tot 12 uur en toen weer om 2 uur voor een half uur maar blijkbaar ook nog om half 4 en half 6...
    dus nu hopen op een betere nacht ze heeft nog wel 80cc pap gedronken net dus fingers crossed!
    nu lekker aan de thee en koffie met een maxi reuze mergpijp!!! mjammmmmm

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hier liggen de draken ook op bed!
    noa vanaf nu weer zonder speen !
    hoop dat ze gaat slapen

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    hmmmmmmmmm heerlijk....ik heb net een kokosmakroon achter de kiezen!!
    Ik hoop dat ze lekker doorslaapt joh!

11. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

nonnie ik hoop dat ze lekker doorslaapt!
    thobias krijgt straks zijn papfles heeft ie gister ook rond 9 uur gehad en toen kwam meneer pas om half 8 !
    maarja we moeten morgen om 07.00 uit bed omdat noa naar school moet!
    en ik moet morgen om 13.00 beginnen met werken !
    tot 18.00 dus een lekkere dienst
    en eet dan denk ik hoogstwaarschijnlijk bij me sm omdat ik daarna weer naar de kerk moet

12. nonnie26

meiden, dat filmpje in de lounge van mrsnuke gewoon hilarisch!!!!!

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Tm Nee zijn geen tandjes want ze heeft het pas een paar dagen en hoest heel erg, en rochelt weer bij dr longetjes. voel me dr echt niet prettig bij als ze nu haar prikjes krijgt..

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    jaaaaa hij is leuk...had hem via msn al gezien!!!

15. nonnie26

de tranen rollen gewoon nog steeds over mijn wangen echt waar!!!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nee, zou de prikjes ook uitstellen als ik jou was!

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja hij is echt fantastisch!

18. nonnie26

@lau, ik zou ook uitstellen hoor maar dat heb je al gedaan toch??

@TM, hopen dat ze goed slaapt zonder speen!!

@wonder, had hem nog niet eerder gezein maar hij is echt super!! lig nu nog dubbel!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hmmmm, reuze-mergpijpen, kokosmakronen…lekkerrrrrrrrrrrr. Jammer dat ik (weer) niks in huis heb ;).

Ayla op bed, man voetballen en ik lekker op de bank. Morgen trouwens weer naar de vk. Ik neem Ayla mee, maar denk dat ik ook de kinderwagen maar mee neem, want ik weet anders even niet waar ik haar moet laten als ze het hartje gaat luisteren enzo…

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie nee niet bij de outlet, in de gewone winkel! Had daar serieus nog nooit iets gekocht, haha :)

Mermaid hmm ja da's wel lastig! Wagen is denk ik toch het handigst...of er moet toevallig een stagaire rondhangen, dan kan die Ayla vasthouden, haha.

Deel Deze Pagina