Ik heb er ook al over na zitten denken, dat gesjouw ben ik idd ook zo zat! Maar nu laat ik de laatste tijd de maxicosi gewoon in de auto staan, en haal hem er gewoon zo uit zeg maar.. Dan gaat ie of in de wandelwagen, of op mn arm, en als we boodschappen gaan doen zit ie toch in het karretje.. Zo ga ik het ook doen als ie in de autostoel zit, dus dacht waarom doe ik het niet nu al haha.. Dus voor mij geen gesjouw meer Maar nog wel even in de maxicosi.. Yes past er op zich nog prima in, en ik vind het wel een fijn idee dat zn nekje goed beschermd is en dat ie andersom zit.. Al zal ik hem in een autostoeltje weer beter kunnen zien en zit ie meer rechtop, is voor hem fijner denk ik.. Hmm.. Zo blijf ik natuurlijk denken
@ Autostoel, hier zit ze er al ruim een maand in en vind het super fijn! Ze moppert nu niet meer omdat ze tegen een bank aan zit te kijken, en ik kan haar makkelijk in de gaten houden. Hij staat wel nog in de log stand, al is dat volgens mij ook niet echt nodig...
Het enige lastige is dat in de Twingo, ik er zo moeilijk bij kan achterin om haar dan uit de maxi cosi te halen. Dan moet ik eerst de riem losmaken, dan dat ding omdraaien, de beugel naar achter en haar eruit tillen. En dat allemaal voorover gebogen met één been in de auto en één been eruit. En in de auto laten staan werkt ook niet altijd als ik haar ergens heen breng en manlief haar ophaalt. Dan moet toch ook de MC weer mee, anders kan hij haar niet vervoeren. En ze moppert ook steeds heel erg. Dus heb nu de knoop doorgehakt dat de MC er toch uit gaat.
Er staat trouwens in de lounge een topic met hilarische marktplaats advertenties. Sommige met echt hele oude prehistorische maxi cosi's die dan als "zo goed als nieuw" worden aangeboden. Erg grappig!
Ja dat is zeker lastig, dan zou ik ook voor de autostoel gaan hoor.. Hier is Yes is natuurlijk ook best fijntjes, dat scheelt ook alweer, mijn achterburen hebben een kleintje die een week scheelt met Yes maar die groeit uit zn voegen in de maxicosi, das gewoon bijna zielig om te zien haha..
Ja, Noa past er ook nog wel makkelijk in, is ook niet zo groot. Maar zodra ik haar in de MC zet begint ze te gillen! Vorige week had mijn sm haar in haar autostoeltje gezet en dat vond ze echt prachtig. Heeft heel de weg geen kik gegeven! Ik zet hem dan wel in de ligstand.
Ja geweldig! Ik denk dat Yes het ook prachtig zou vinden, daarom twijfel ik ook.. Maar aan de andere kant denk ik, het gaat hier nog prima met de mc, waarom zou ik dan overgaan? ik ben ook echt een eeuwige twijfelkont haha
Nou, als hij het zelf niet erg vindt en jij vindt het makkelijk om de MC in de auto te laten staan, dan zou ik het gewoon zo laten!
Ik denk dat ik dat ook gewoon doe, ondanks dat ik zeker weet dat hij het echt helemaal geweldig zal vinden, hij kan straks nog lang genoeg in een autostoeltje zitten haha
Noa heeft trouwens wat nieuws. Als ik zeg dat we een flesje gaan drinken of een koekje eten of boterhammetje ofzo, dan gaat ze gelijk smakgeluidjes maken! Zo grappig! Ze begrijpt dan dus echt wat ik bedoel!
@loungetopic ja echt hilarisch hahaha nou dr staat dr ook 1 van een vrouw die net heerlijk een weekend weg is geweest terug kwam en haar zoontje was zieken man commandeert gewoon echt vaag.. @autostoel hier zit ze al ff in de autostoel ze vind het veeel leuker dan de mc kletst een beetje en kijkt rond.. En valt in slaap in de auto whaha deed ze op het laatst in de mc echt niet meer @ hier u.n aan het kijken tot nu toe klinkt het wel vaag.. wel raar dat het in utrecht opgestart is brrrr
Wat leuk!!! Justin maakt de hele dag smak geluidjes Volgens mij is er een tandje bij hem op komst....het kwijl loopt in straaltjes langs zijn kin af en hij knabbelt op alles. Vorige keer heeft hij ook 3 dagen gekwijlt...normaal kwijlt hij zo goed als niet...maar ik zie niets zitten...geen idee waar die gaat komen....logische volgorde zou boven moeten zijn.
Hier heb ik nummer 7 ook al gespot.. Hij krijgt een derde tandje naast zn twee onder tandjes.. Denk dat ie daarom vandaag ook een beetje huilerig was en verhoging had, er zit echt een enorm e bult en het kwijl loopt met stralen zn mond uit haha