heb je het nou tegen mij of tegen CM, als je het tegen mij hebt ik denk het wel maar kijk het nog even aan en ga morgen nog even bij het zonnekind bij ons in de stad kijken en internet nog even afspeuren baal er altijd van als ik iets koop en de dag erna zie ik iets leukers hangen hahahahaa
Ja leuk!!! Ik moet wel zeggen dat een paar jaar geleden ik het winkelaanbod niet heel groot vond in Den Haag...maar keek toen natuurlijk nog niet naar kinderkleding....
@ Mamax, heb je ook op hyves uitgenodigd. Was nieuwsgierig naar je taart. Erg mooi! Ik heb ook twee keer een workshop gedaan. Echt superleuk. Vind het jammer dat ik niet meer tijd ervoor heb om het wat vaker te doen. Ik ga zaterdag Noa d'r taart maken bij een vriendin. Die doet het ook en heeft al het gereedschap in huis ervoor, dus dat is wel makkelijk.
ja die bedoelde ik leuk, alleen moet wel shirtje onder denk ik! zo ik heb Gijs zijn kleren besteld met een witte en zwarte longsleeve, kan ik kijken wat leuker staat
ja lijkt me wel wat warmer zitten hahahahaa en een leuke legging ofzo maar ik kijk wel heb nog een paar weken hahahhaa ben benieuwd hoe gijs er straks uitziet het mannetje!!!
Grrr, heb de hele dag al ruzie met mijn toetsenbord! Doet opeens de F5 het niet meer (die gebruik ik toch eigenlijk nooit!), letters die wegvallen. En net deed het hele ding plotseling niks meer. Batterijen vervangen, nog niks. USB stick in een andere uitgang geprobeerd. Nog niks. PC uit en aan gezet. Nog niks. Dus nu heb ik maar weer een ander toetsenbord uit de schuur gepakt. Maar deze heeft ook kuren. Wordt er gek van! :x