Ge-wel-dig! Ik dacht dat ik veel gekke huisdierdingen had gezien toen ik in de dierenwinkel werkte, maar dit is toch wel het toppunt! Vond hij het wel lekker trouwens
Ben net ff op die site geweest en kan me voorstellen dat je zelf niet een stukje hebt genomen! Haha.... Aaaaaah en opgegeten door Gino! De schurk!
Nou, ik geloof dat ik het wachten op Facebook maar op ga geven. Manlief zit waarschijnlijk nog met zijn gat onder een palmboom op een parelwitstrand met een biertje in zijn hand kijkend naar alle schaarsgeklede Amerikaanse dronken studentes, want het is Springbreak . Ik ga dus ook mijn koude eenzame bedje maar in.
kom alleen maar even welterusten zeggen .. jullie klesten een hoop zeg, kan het niet goed bijhouden de laatste dagen en morgen komt het er ook niet van, want ga naar een vriendin die nogal ver weg woont dus echt een dagtripje zegmaar. Vrijdag sporten en een late dienst... nou ja ik haak ergens wel weer in
Geeft niks hoor! Klets je toch weer gezellig mee als je een keer meer tijd hebt? Veel plezier morgen met je vriendin! Joepie eindelijk lig ik een keer voor middernacht in bed! Lekker met manlief gekletst en dat was toch wel heel erg fijn. Mis hem stiekem toch wel heel erg. Nou, leg nu mijn telefoon ook maar weg. Tot morgen!
Zo bezoek is weer weg...en jullie hebbenw eer volop gekletst Ik zag een heleboel kleertjes langs komen! Ben ook voor een show- je- verjaardags- kostuum- foto - actie!!! Ik ga voor justin ook zijn eigen taartje bestellen waar hij lekker in mag 'spelen'. Maar dat betekend dus dat ik hem moet omkleden daar voor.......ga hem niet in zijn nieuwe outfit dat laten doen. Zie ook dat er veel gasten zijn geweest vanavond....Tsja tis woensdag avond...dan gaat het loos bij de april mama's Ik duik nu ook het bed in... Justin slaapt de hele avond al erg onrustig....wel wat rustiger sinds ik hem dentinox gesmeerd heb...Het hoesten is nu ook wat minder...dus denk (alweer) dat er een tandje onderweg is Zijn speekselklieren hebben iig over uren gedraaid vandaag! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
quschke heb jij al een outfit voor justin? ik denk dat ik zo schort met mouwen kopen, voor het taart moment hahaha kris veel plezier vandaag Goeiemorgen, Gijs is al weer zo vroeg wakker, hopelijk is dit geen nieuwe trent pfff... vind 8 uur toch iets beter dan half 7!