April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kris veel plezier vandaag!

Quschke hopelijk heeft Justin een goede nacht gehad!

Chilleke getsie half 7 is inderdaad wel erg vroeg - en je kan ook echt niet rekken?

Hier is het gelukkig goed gegaan vannacht, dus Irem heeft niet teveel last gehad van haar reflux. Ze staat nu naar de poes van de buren te zwaaien, haha.

Vanochtend even naar de apotheek en vanmiddag gaan ik met mijn moeder en zusje, en Irem natuurlijk, de stad in! Jeuj! En daarna gaan we Chinees halen, heb ik al zoooo lang niet gehad en voor een keertje wel weer eens lekker!

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    leuk dagje gepland dus eylem, en lekker chinees:) is hier ook veels te lang geleden!

rekken, tja, hij is niet aan het huilen maar aan het spelen, dan leggen we hem wel terug met speen, is het 5 min stil en dan gaat hij weer verder...maar laat hem wel gewoon liggen tot een uur of 8 omdat ik ook niet wil dat hij het idee krijgt dat half 7 een normale tijd is..maar nogmaals hij is echt aan het spelen ;) zolang hij niet huilt vind ik het al best ;) maar je bent zelf wel wakker dan ;)

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh ok, ja dan zou ik hem inderdaad ook gewoon laten liggen. Irem doet dat vaak ook, maar houdt het niet zo lang vol als Gijs haha - die speelt vaak een half uurtje 's ochtends en gaat dan piepen. Maar zolang zij speelt val ik mestal wel weer in slaap hoor :D

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem gezellig dagje dus! lekker chinees!

@ Chilleke half 7 is wel erg vroeg

@Hier we gaan zo toch naar het cb! ze lijkt zich al beter te voelen en kuchelt niet..

5. MamaX

MamaX Niet meer actief

Goedemorgen!

@ Chilleke, vervelend dat hij zo vroeg wakker is! Xayla vind de laatste dagen half 7 ook genoeg. Ik laar haar meestal liggen tot 7 uur, dan moet ik er toch uit als ik ga werken.

@ Eylem, fijn dat Irem niet zo'n last heeft gehad vanacht!

@ Hier, nog 1 dagje werken en dan weekend! Morgenvroeg nog even zwemmen en 's middags komt mijn zusje. Gaan we eerst shoppen en daarna koken. Ze komt binnenkort met 5 vriendinnen bij ons eten en wil dat ik Tapas ga maken, dus we gaan nu vast even wat uitproberen!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja daarom :) maar hij nu al weer op bed ;) hij was moe, ja gek he ;)

7. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Lautjuh, fijn dat ze zich beter voelt! succs op het cb vandaag!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen
    hier al vroeg dag half 7 pfff
    noa is op school en thobias ligt alweer op bed
    heb een berg was te doen
    en heb rookbehoefte

lautjuhh wat fijn zeg

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    leuk mamax tapas maken :) en lau succes op het cb

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen dames!!!

@chilleke, oei das een vroegertje! moet je werken vandaag???

@quschke, ben benieuwd wat justin aan krijgt!!

@eylem, gezellig dagje dus!! veel plezier en misschien tot vanmiddag maar denk het niet..

@mamax, werkse vandaag en alvast veel plezier met tapas testen!!

@lau, succes bij CB ben benieuwd of ze iets te melden hebben ;)

@hier, geweldig goede nacht ze werd even wakker om 11 uur toen heeft ben het tutje erin gedaan en toen werd ze pas weer wakker van ben zijn wekker dus hij heeft weer het tutje erin gedaan en toen werd ze vanmorgen om kwart voor 9 wakker helemaal goed dus!!!

zometeen even boodschapjes halen voor vanavond, bloemkool met gehakt schotel uit de oven..en vanmiddag nog even naar de stad..

11. nonnie26

@TM, succes met de was en de rookbehoefte!!

12. Trotsemama1

nonnie het is echt verschrikkelijk de rookbehoefte wordt alleen maar groter!!
    weet niet hoelang ik dit nog vol hou!!

13. Trotsemama1

die bloemkool met gehakt schotel uit de oven ligt hier ook klaar wahahah

14. nonnie26

ik weet niet wat ik eraan kan doen om je behoefte weg te nemen lieverd! kan je alleen maar sterkte en succes wensen!!

15. Trotsemama1

dankje:p

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie zo das een lekkere nacht! en nee ik ben vrij! morgen en van het weekend weer ;)
    en lekker bloemkool :D

tm, tja het enige wat ik kan zeggen NIET DOEN, is zo zonde als je weer begint!

17. nonnie26

@TM, respect hoor meid dat je het zo lang vol houd en nu ga ik het er niet meer over hebben want dat maakt de drang alleen maar groter!

@chilleke, lekker zeg ga je nog iets leuks doen vandaag of word het huishouden??? alvast werkse van het weekend!

18. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gok dat het huishouden en relaxen word ;)

hmmm gijs stond net weer te springen in bed

19. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@Mamax wat een leuk jasje is dat van Z8 had er ook voor gekeken. Ik heb uiteindelijk een zomerjasje van vingino die is ook erg stoer en een spijkerjasje van de Zara. Blijf deze leuk vinde maar 3 jassen is echt te veel van het goede

@Quscke en Eylem heb jullie ook geaccepteerd gezellig!

@Cm fijn dat je man het naar zijn zin heeft in de DR hopelijk valt de verwonding mee.
    Wat een lieve foto echt zo schattig hoe ze ligt!

@Aankleden dat is hier ook zo'n ramp zodra ze het kussen aanraakt draait ze zich om en gaat staan (inderdaad handig met poepluier) en ze is zo sterk ik kan haar bijna niet tegen houden en maar lachen natuurlijk

@Quscke lekker ritje met de oververhite motor. Is hij nu gemaakt?

@Marijn fijn dat de echo goed was~!

@Chillke hmm lastig vind beide blouses erg leuk

@Mermaid yeah alles dus al binnen. Ik heb een witte legging van de hema die vind ik altijd fijn. Schoentjes ga ik morgen voor weg

@Nonnie fijn dat tandje nr 7 door is hopelijk blijft ze nu lekker eten.

@Wonder wat goed hopelijk wordt je aangenomen

Noëlle had al maanden dikke bulten van haar bovenhoektanden maar nu komen ze ineens tegelijk alle 4 haar boven tanden door en gisteren zag ik ineens ook onder een tandje door het tandvlees heen prikken. Vooralsnog lijkt ze weinig last te hebben

20. smile17

smile17 Niet meer actief

oh ja ik ben ook voor de show je verjaardagoutfit foto!

Deel Deze Pagina