April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Al een ui naast zijn bedje liggen?

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    helpt dat ook tegen het hoesten? Ik dacht dat dat meer voor een verstopte neus was....en die heeft hij niet.

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja er staat me iets van bij dat een ui ook helpt tegen hoesten...wacht ik zoek het ff op:D

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Yep oma weet raad.com

Bij vreselijk hoesten hol ik altijd een ui uit en vul die met bruine suiker. Dat zet ik zo op een kopje en het sap druipt dan in een kopje en werkt goed tegen het hoesten.
    - Chantal

Als je 's-nachts last hebt van kriebelhoest zet dan een doorgesneden ui naast je bed.
    - Olga

Als uw kleinkinderen (of de opa) last hebben van een hardnekkige hoest, vooral 's nachts, snij dan gewoon een grote ui middendoor, steek er een koordje door met een grote naald of maak een insnijding in het midden van de vlakke kant en bind dan het koordje om de uit, hang de twee helften zo dicht mogelijk bij het hoofd van het kind of den opa, en ze zullen voor de rest van de nacht rustig slapen.
    - Tackaert Lieve

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik ga Seeger ophalen en dan gezellig naar Franka....tot later!!!!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Waarom liggen kindjes altijd knock out in bed als het niet uit komt en andersom :cool::(:D Vind het zo zielig om dr wakker te maken....

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Zo net naar het cb geweest.

Ze weegt 10,25 kilo en ze is 75 cm ze waren zeer tevreden.. weer eens wat anders :p de prikjes deed ze super wel huilen maar voor de rest valt het tot nu toe mee.

ze ligt nu lekker te slapen.. wij een bak koffie en dan weer wt dingetjes doen

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wonder, dat doen ze om je te pesten :p hahaha veel plezier!

lau fijn dat alles goed was op het cb

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ach wonder ik heb het overleefd!!
    maar ben nog wel steeds slecht in mensen vertrouwen en ene band te onderhouden

ik ga me klaar maken
    moet zo noa ophalen daarna naar me sm en dan werken
    denk niet dat ik er vanaaf ben
    en morgen ochtend sowieso niet!!

10. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@EYLEM, wat heb je nou gedaan :) zie onderkant

@hier, net naar het zonnekind geweest laten ze daar nou ook het jurkje van noppies hebben dus heb hem gelijk gekocht :) met een paars/wit gestreepte bandana van ziezoo!! oeps gaat papa niet leuk vinden..:)

oh ja eylem, weet niet of je het nog leest maar je mag de setjes die er hangen bijvoorbeeld een broek met shirtje en jij vind alleen het shirtje leuk mag je het ook los kopen dat geld voor alles!!

@de rest ik ga even terug lezen...

11. nonnie26

@pesten, ben vroeger ook altijd gepest maar door 1 iemand en die heb ik toen ik op de middelbare zat eens goed hardhandig terug gepakt watn toen was ik ontspoord met al mijn slechte vrienden...
    maar het is goed gekomen met me maar een leiverdje ben ik niet geweest :) gepest worden was echt niet leuk maar toen kreeg ik eenmaal me bekkie bij en dat is eigenlijk altijd zo gebleven...

@wonder, veel plezier bij franka!

@TM, werkse!!

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi!

Geen tijd om bij te lezen. Alles goed hier?
    Ik zit hier weer met een jankend kind! Bah! Ik weet het ff niet meer..
    Later!

X

13. nonnie26

@ikheid, tandjes??? hebben er hier ook last van maar niet janken meer jengelen en niets is goed fase...
    sterkte!!! met jou verder alles goed??

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee ik zie niks..
    Tis nu eindelijk stil, ga zo ff spieken.
    Ja alleen ben doodmoe.. wat is dit slopend!
    Oh en manlief deeldeet ook mee dat ie een hele week naar Italie moet voor zijn werk, een HELE WEEK! Pffff!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

:D :D :D leuk leuk leuk!!! wat goed dat je het jurkje hebt gekocht! En bedankt voor de tips! Ik heb er echt zin in! Hopelijk hangt er wat voor ons tussen.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Fijn dat je je man nog even gesproken hebt gisteravond. Kan me voorstellen dat je hem mist hoor.

@ Quschke: Je kan ook bij bijv. de Prenatal van die slabben kopen met armen en al die je af kan spoelen. Is knoeiproof en hoef je hem dus niet helemaal om te kleden.

@ Eylem: Mjammie, chinees. Toevallig zat ik van de week te denken dat Arco en ik dat ook maar weer eens moeten halen. Is echt al TE lang geleden.

@ Wonder: Ach gos, arme Seeger :(. Hopen dat de leidsters die vervelende jongetjes wel goed in gaten houden.

@ pesten/gepest worden: Hier ook het laatste helaas. Op de MAVO dan, niet op de basisschool…

@ Lautjuh: Fijn dat alles weer goed was op het cb.

@ Ikheid: Hè bah, balen dat Jayden zo aan het huilen is.

Vanmorgen bij de vk geweest, alles was weer goed en een mooi hartje gehoord. Daarna nog even door naar de C1000 om vast brood, aardappelen en eieren te halen. De rest van de boodschappen doe ik vanavond. Ayla’tje ligt nu lekker op bed, dus kan ik ook even zitten. Ik merk wel dat dingen al zwaarder gaan worden hoor. Vooral als ik loop te slepen met Ayla, een boodschappentas en mijn eigen tas…

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jayden is zittend in slaap gevallen..
    Gelukkig slaapt ie door terwijl ik hem op zijn rug legde, dus ik ga ff wat doen hier!

Later! x

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oei ik ben wel bijgelezen maar er is niet zoveel blijven hangen...

Quschke nou ja gelukkig dat alles goed was bij de ha! Hopelijk gaat het snel beter

Lautjuh fijn dat alles goed was bij het CB!

Ikheid balen van huilende Jayden! Anders lekker even naar buiten, even wat anders!

Ik heb weer wat dingen op Marktplaats verkocht, gaat best goed op het moment! Dus dat is wel weer lekker, toch weer een paar tientjes extra.

19. nonnie26

@ikheid, bah een hele week!!

@eylem, ja hangt vast wel iets tussen had al gemeld dat je zou komen :D voorin is grote maten en speelgoed achterin onze maatjes.. enleren slofjes en volgens mij ook schoentjes..
    nogmaals veel plezier misschien kom ik je nog tegen want ik twijfel nog over de maat die ik meegnomen heb hij zit wat wijd zeg maar maar het is wel een 80 ben bang als ik 74 neem dat ze hem dan van de zomer niet meer aan kan dus kijk wel even..

@mermaid, wat fijn een kloppend hartje!! kan me voorstellen dat het wat zwaar word met sjouwen! wel rustig aan doen he!!

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemiddag!

Ikheid: oh balen meis...... anders even 1x niet stofzuigen en lekker onderuit.... Kan voor jou ook even lekker zijn.

Mermaid: fijn dat alles weer ok was.

Wonder: ahhhhhhhhhhhh Seegertje..... wat een rotjongens. Je zou ze haast zelf even knijpen....

Hier ook niet zo'n chinees fan...

Vanmorgen wezen zwemmen, eehh nou Gerodi met de juf, ik heb maar een keer over geslagen ivm mn rug. Volgende week kunnen we niet en die week daarop is het de laatste les. Daarna mag ie naar de volgende groep, zwemmen met bandjes!

Deel Deze Pagina