LZ: leuk dat zwemmen, balen van je rug! Eylem: fijn extra centjes! Mermaid: heerlijk dat alles goed was!
@LZ, balen dat je rug nog steeds niet over is!!! @hier, GEK word ik! ik loop nu al welgeteld 4 dagen te zoeken naar alyss haar 2e nike schoen ze heeft toen die nieuwe nikes gehad van ben en ik wou ze van de week aan doen kan ik die 2e toch nergens vinden maar dan ook echt nergens!!! overal al gekeken
Hier blijft wel eens een nike achter in de zak van de kinderwagen..misschien is dat bij jou ook het geval!
@ikheid balen van jayden!! hopelijk gaat ht snel beter! @ quschke justin verkouden sneu! @ Nonnie balen van het schoentje! leuk een jurkje gekocht! @Mermaid fijn dat alles goed was! @ hier manlief is het plafond aan het witten en laetitia hobbelt wat rond.. die heeft nog geen trek dus dan maar niet... Vaatwasser staat aan straks de wasmachine aan zetten en weer verder opruimen
Zó klaar! Ff zitten en koffie.. Straks maar een Redbull.. Kan het wel gebruiken. Ik wou nog zoveel doen, morgen weer een dag. x
nope, want ze heeft geen schoenen aan in de wagen ze zit gewoon met sokken in de zak..ze heeft ze alleen aan als we weggaan maa toen we voor het laatst weg waren zijn ze 300% zeker weten allebei mee naar binnen gegaan en vervolgens heeft ze er mee gespeeld maar ja we blijven zoeken!! @hier, madam ligt nokkie op bed, dus eventjes ZP tijd en dan verder met opruimen..
@nonnie, tussen/onder/achter de bank, in de krantenbak onder de kasten? onder de banken? keuken kastjes onder de box uhhhh gangkasten als je die hebt ? misschien daar ergens?
Justin ligt ook alweer in bed....hij is maar half uurtje wakker geweest. Heeft ook maar 50 cc gedronken. Ik heb ook al veel in huis gedaan....alleen nog even wat strijken en dan ben ik klaar voor vandaag
pfff..dit is hartverscheurend...Justin word steeds echt krijsend wakker....dat hij ergens last van heeft. normaal laat ie het ook altijd toe als ik dentinox wil smeren...maar nu laat hij het niet toe...zo sneu!!! Is de eerste keer dat hij echt laatmerken dat hij ergens pijn heeft!!! normaal altijd vrolijk..... pff..tranen staan me in de ogen....
dat haden wij dus eergisteren nacht anderhalf uur heeft ze zo hartverscheurend gehuild/gegild van de pijn en heb al die tijd met er op mijn arm gelopen maar na anderhalf uur was ik er klaar mee kon het niet aanzien dat mijn meisje zo'n pijn had dus heb een zetpilletje gegeven en na een half uurtje was ze in dromenland en daarna helemaal opgeknapt! ben niet snel van de meds maar dit was echt zooooooo zielig!!! @lau, nee ook niet snap er niets meer van? heb zelf in de dressoirlades gekeken en in de tafel la maar ook daar niets maar die is nu wel weer opgeruimd hahahaha...zodra ik hemn heb gevonden laat ik weten waar die lag hahahaha
ja dat denk ik....anders ga toch ook even plat op de bank! Ga ik ook zo doen...even lekker filmpje kijken...
@ikheid ahh meis ga anders lekker op de bank hangen.. lekker ff relaxen @quschke lekker rustig aan doen meis.. arme justin.. @hier laetitia ligt alweer op bed en de randen va het plafond zijn gedaan..
Ojeetje, wat een tandenproblemen allemaal..... Mijn sm is gastouder en die gaf mij de tip om gewoon elke dag chamodent te gebruiken, ook al is er geen bijna-door-tand. Gerodi krijgt elke dag als hij gaat slapen een druppeltje (dus niet de max hoeveelheid) op zn speen. Hierdoor slaapt hij goed en heeft tot op de dag van vandaag nog geen last gehad... Weet niet of het daardoor komt, maar er komen nu 2 boventanden aan, maar heb niet het idee dat hij er erg last van heeft. Misschien een idee?????
@lau, goed bezig dus in huis! @chilleke, gijs lekker bezig @LZ, chamodent heeft hier nog nooit geholpen, dentinox wel, maar hier waren de eerste 6 tanden no problem geen kik gegeven en at altijd goed maar deze tand deed blijkbaar veel pijn met doorkomen maar hij is nu door dus nu is alles weer goed...maar wel een goeie tip..zal jhet onthouden voor de volgende keer wie weet..
Nonnie: in de wasmand??? Als ik iets kwijt ben, heb ik het vaak met de was en al opgepakt en in de wasmand gegooit...
@LZ, nope, heb geen was meer en er slingert hier geen was in de woonkamer, en weet zeker dat het schoentje ergens beneden ligt..maar als alyss zo wakker is ga ik weer even boven zoeken voor de 5e keer ofzo...
@ Quschke: Arme Justin . Hm, helaas pindakaas kreeg ik net alsnog een rekening van de H&M binnen van die retourzending waarmee iets niet goed was gegaan. Gelijk maar betaald, zijn we daar ook weer vanaf.