April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@mermaid, balen dat ayla niet wil slapen, succes met eten koken! wat eten jullie???

@LZ, kapper :$ hier echt nog lang niet ze krijgt nu wel plukjes die over haar oor heen gaan maar ja dat heeft mama ook :cool:

@lau, lekker hoor chinees!!

@topic oh ik had het begin wel gelezen maar verder niet meer ik kijk vanavond nog wel even..

@hier, jurkje toch geruild voor een maatje kleiner er zit stretch in dus dat moet kunnen voor de zomer en haar verjaardag... en ja hoor ik was alyss aan het verkleden in de winkel en daar kwam eylem binnen met mama, zus en irem!!!! dus hebben we elkaar weer gezien erg gezelli!!!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    MamaX: zou leuk zijn als ze ook een groep verder kan, Gerodi is in deze groep ook de oudste...

Ikheid: vanavond lekker met de beentjes omhoog!!

Wij eten witlof (speciaal voor Mermaid:D) aardappels en schnitzel. Gerodi krijgt een stukje tartaar.

3. nonnie26

@quschke, hopen dat het nu beter blijft met justin!!

@mamax, jippie weekend!!

@ikheid, hopen dat de hoofdpijn snel over is!

@hier, ga beginnen aan het eten, bloemkool schotel met gehakt..

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik ga ook aan het eten beginnen...de aardappelen hebben al gekookt en die ga ik zometeen bakken...daarbij kip schnitzels en erwtjes en wortelen.

Nonnie; Gezellig...hebben jullie weer live kunnen beppen!!!

Het topic gaat trouwens aardig snel....ben na een paar blz's gestopt met lezen....toch allemaal hetzelfe.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hey !!
    Was ik weer even..
    prullie ligt in bed, maar wil niet slapen. Ze is ook niet zo lekker. Al 3 grote dunne poepbroeken gehad vandaag en ze heeft ook wat verhoging ( 38.0) en ze is hardstikke schor.. we moeten vanavond naar 10 min gesprek op het kdv .. ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.. ;)

6. nonnie26

LZ, serieuze vraag hoor maar waarom krijgt gerodi geen snitzel??

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

LZ: hoe is dat toen nog afgelopen met dat plastic in Gerodi's mondje? Das helemaal goedgekomen hè?
    En hoe gaat het trouwens met die vriendin die d'r kindje is verloren?

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    oh en ik zie allemaal lekker avondeten voorbij komen.. hmm
    Hier zalmpje met worteltjes en ik denk dat ik voor ons wat frietjes bak heb ik zoo`n zin in en heb nog wat verse voorgebakken in de diepvries liggen. Voor Sanne kook ik er een aardappel bij

9. nonnie26

@quschke, klinkt ook lekker!!!

@kris, sanne ook al ziekjes gaat lekker zo!!!

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey Ikheid ! Jij ook weer even hier. ! alles goed behalve je hoofdpijn ?

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja hoor, verder alles goed.. heb alleen een onhandelbaar kind, wil echt niet slapen, laat staan naar bed. Krijsen gewoon. Overal waar ik ga is hij. Mgoed, zal wel ee fase zijn ofzo (hoop ik).

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Omdat ik niet genoeg heb whahahahahahaha, dus dacht: dan maar een tartaartje en doorsnijden, kan ie er 2x mee doen:D

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja helemaal goed gekomen, meneertje was in het zh alles alweer vergeten.....:cool:
    Met mn vriendinnetje gaat het op en neer.... Uit alle onderzoeken is wel gebleken dat het niet erfelijk is. Zn kaliumtoevoer was niet goed, vandaar epilepsie, en de 4e laag van zn hersentjes was niet goed ontwikkeld. Het is gelukkig dus niet "verboden" om nog aan een zwangerschap te denken...
    Lief dat je ernaar vraagt!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Krid: ojee, Sanne ook al aan het kwakkelen... beterschap voor je meisje

15. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    @ ikheid.. hmm sterkte ermee ! Ik hoor veel over de 11mnd sprong. Ben zelf niet zo van de sprongen.. maar ja wie weet

hier ook echt een eigen willetje aan het ontwikkelen...

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik " ga " weer.. Sanne is weer uit bed ( zucht.. ) die was een feestje aan het bouwen in bed en ik dacht dat als ze nu alsnog in slaap valt slaapt ze zeker een uur en dan zijn we weer te laat.. dus ja.. ik ga maar gauw koken .. !!

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe snel een vraag tussendoor

hoe geven jullie eigenlijk vlees? ik heb het tot nu toe gewoon gekookt en dan gemalen (rest geprakt) behalve gehakt en saucijs dan. maar hoe doen jullie dat? GIjs krijgt dadelijk kip

18. nonnie26

aahhhh zo :D ik vroeg me al af of er een speciale reden was dat ie het niet kreeg!!

@kris, tot snel!!

19. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@chilleke ik geef het gewoon in stukjes.. bij kip gewoon stukjes eraf halen en dan geven.. velletje eraf..

20. nonnie26

ik heb nog nooit vlees gekookt :( gewoon gebakken in de pan en dan vlees wat prakbaar of snijbaar is gewoon prakken anders door de haksel machine maar over het algemeen snij/prak ik alles in minie stukjes en gooi het door eten heen, maar dat doe ik met al hnet vlees dus niet alleen kip of gehakt..

Deel Deze Pagina