ja dat heb ik nog van toen ik er mee begon overgehouden, kip koken haha tis makkelijk gooi het in de zelfde pan als aardappelen bijv.. maar voor ons doe k het wel bakken hoor maar thnx ik ga zo maaar eens snijden en dan gaat Gijs eten
Ik snijd hier ook alles... alleen druiven (in vieren) vindt ie maar raar en groot. Maar goed, das geen vlees.... whahaha (ja vruchtvlees)
Gerodi heeft wat met onze salontafel, eerst vreet ie het plastic ervan op en nu trekt ie mn zilvere dienblad met alles erop er vanaf Hij schrok zich een hoedje, maar of ie er ook iets van geleerd heeft.......
@ Ikheid: Idd, lekker onderuit op de bank vanavond. Geniet ervan! @ avondeten: Wij eten hutspot met een gehaktbal. Mjammie. Is de 2e keer dat ik gehaktballen maak, maar ze zijn nu al beter gelukt dan de vorige keer. Toen had ik 1 kant laten verbranden bij het aanbraden van de ballen @ LadyZ: Hahaha, witlof speciaal voor mij, nou en bedankt hè . Hij heeft er vast niks van geleerd, behalve misschien dat het behalve schrikken toch ook wel lachen is en dat doet ie het vast nog 100x . Leuk vooruitzicht, niet? @ Chilleke: Ik heb echt nog nooit vlees gekookt voor Ayla. Ik bak het gewoon en snijd het dan heel klein voor haar. Hoe doen jullie dat als je gaat koken en je kindje is wakker? Ik zet Ayla altijd erbij in de kinderstoel. Op de één of andere manier vindt ze het erg boeiend om te zien hoe ik kook, hahaha. Misschien omdat ik er niet zoveel van kan, LOL .
Hahaha LOL mermaid! Jayden kruipt hier gewoon rond als ik sta te koken. LZ: fijn zeg dat ze iig nog aan een eventuele zw.schap kunnen/mogen denken! Jayden slaapt! Ben bijna een half uur op zijn kamer blijven staan, niks zeggen en hem niet aankijken en het werkt! Yeah! Nu gaan wij zo eten en dan lekker niks doen! Ben eraan toe
kom nog even ego-en: echt he af en toe:x:x:x thomas werkt nu in breda, zou je denken goh fijn dat is hij op tijd thuis NEE HOOR! gisteren om half 8 nu ook weer. en dan denk je dat hij belt hoe laat hij thuis, nee hoor..dat moet ik maar gokken, en als ik hem bel er naar vraag dan krijg ik gesnauw terug en gezeur dat ik altijd zeur echt is toch niet heel raar omdat te vragen en oh ja ik mag het ook niet vervelend vinden want het hoort bij zijn werk:x het is gewoon vermoeiend als gijs zo is als hij vandaag is, en vind het gewoon fijn dat hij gijs nog effe kan zien en andersom en op bed kan leggen. nee, nu moet ik alles zelf doen..maar dat begrijpt hij niet! af en toe he :x:x en oh ja moet ik dadelijk ook nog hele verhalen horen hoe het was op zijn werk, daar heb ik dan geen zin, raar he!
Hier speelt justin ook gewoon als ik aan het koken ben...wel voordeel dat we open keuken hebben. Justin heeft redelijk gegeten en ligt alweer in bed! Hier vanavond ook niets doen.....alhoewel....moet nog altijd strijken....
Heel herkenbaar..er zijnd agen dat ook aan het wachten ben totdat sven thuis is zodat hij even met justin bezig kan zijn. Vind het niet raar dat je vraagt hoe laathij thuis is....neem toch aan dat je ook wilt weten wat je met eten moet doen! Mannen zijn daar gewoon ontzetten laks in....:x edit: al moet ik wel zeggend at ik de mijne na 6 jaar toch aardig goed 'opgevoed' heb
@Chilleke ahh meis toch ja dat is echt k*t.. Mannen!! @ikheid lekker dat hij slaapt @Mermaid laetitia kruipt hier altijd rond tijdens het koken. @ hier manlief is chinees halen dus tot strakjes!
@mermaid, ohhh mjammie hutspot das lang geleden zeg!! @chilleke, hier net als quschke een opgevoede man na 7 jaar belt als ie bij zijn collega weg rijd dan heb ik een half uur voor het eten en als ie in de ochtend naar zijn werk gaat vermeld ie altijd waar ie zit en of ie het wel of niet red om om 6 uur thuis te zijn voor het eten, red ie het niet dan kook ik voor mij en alyss en hij zet zijn eigen overgebleven prakkie in de magnetronnie... dus sorry hier geen *zucht* mannen... maar kan me voorstellen dat je het niet leuk vind, ik vind het ook niet leuk als ie pas na 7 uur thuiskomt want gegarandeerd dat ie alyss dan niet ziet omdat ze geen laatste fles meer krijgt en om kwart voor 7 of 7 uur nokkie gaat!!
@quschke, strijkse!! @hier, alyss heeft een potje op en die heeft ze helemaal op!!! en nog een flink bakje yoghurt joepie!!! dentinox is een wondermiddel ben blij dat ze weer heeft gegeten zometeen zelf even eten want had natuurlijk geen rekening gehouden met het feit dat mijn ovenschotel er 45 minuten in moet manlief is nu aan het eten maar alyss is moe en aan het vervelen dus dat word niet rustig genieten van het eten dus ga der zo eerst naar bed brengen en dan lekker zelf eten! goh wat een gezelligheid familie van 3 personen en we eten allemaal apart
Zooo weer bijgelezen, hehe. Nonnie jaaa was gezellig leuk winkeltje! Chilleke :x dat vind ik echt niet netjes van hem, het is toch niet zo gek dat je wil weten hoe laat hij thuis is? Wat is er zo moeilij aan voor hem om dat te zeggen? Geen herkenning overigens, mijn man belt altijd als hij later is Quschke wat sneu dat Justin zo ziekjes is! Lautjuh en smaakte het? Hier wel! Koken: als ik ga koken is mijn man altijd thuis dus dan houdt hij Irem bezig - zelfde als na het eten, ik ruim de afwasmachine in en hij blijft bij Irem, werkt het snelste. Pfff hehe wat een middag! Hele middag in de stad gelopen. Niet heel veel gekocht, maar wel 2 paar schoentjes/slofjes bij de Wibra en een witte bolero met korte mouwen (voor over het verjaardagsjurkje als het warm weer is, dat kan natuurlijk ook eind april en die ik gisteren heb gekocht is met lange mouwen). Verder nog het nieuwste boek van Kader Abdollah en dus het boekenweekgeschenk erbij en wat Hollandse kadootjes voor mijn schoonzusje bij de Xenos. Daarna lekker Chinees gehaald en gegeten, en nu alweer eventjes thuis. Irem is al vanaf 14.00 uur wakker, maar ze heeft natuurlijk de hele middag in de wagen gezeten dus die heeft echt energie voor 10, poe, kruipt hier nog volop rond. Ik laat haar maar even, ze zal zo wel moe worden.
@eylem, lekker middagje dus! heb wel 2 vraagjes voor je: vraag 1, waar heb je de bolero met lange mouw gekocht wnat ik moet een knal roze hebben maar weet niet waar?? vraag 2, ik KEN je moeder maar weet niet meer waarvan??? sinds ik je moeder gezein heb loopt het al te spoken in mijn hoofd want ik MOET gewoon weten waar ik der van ken staat er niet een foto van je moeder op hyves ofzo of kan je niet een fotootje doorsturen naar mijn eigen mail want ik moet het gewoon weten loop al de hele middag te piekeren GEK word ik ervan
Vraag 1: die komt dus bij Lief! vandaan maar was wel echt duur (35 euro.... ) Vraag 2: ohh wat grappig! Mijn moeder kende jou niet, ze zou wel eens aan de moeder van L. vragen want ik heb al gezegd dat die jouw moeder kent. er staat idd een foto van mijn moeder op Hyves in het album van Irem, op pagina 3 en 1 in het album vrienden....Ik ben benieuwd of je eruit komt, haha!
Eylem: lekker geshopt zo te lezen! nonnie:haha irritant als je iemand kent...m,aar je kunt niet plaatsen waarvan. Justin heeft 39 graden koorts..dus die heb ik toch een zetpil gegeven....heeft redelijk zijn fles leeg dus die gaat nuw eer het bed in. Hopelijk is hij morgen eens tukbeter...want dat is niet goed voor mijn hart.
@eylem, ga gelijk kijken!!! en nee 35 eurie was niet echt wat ik in gedachte had @quschke, aachh gos ja dat doet zeer aan een moederhart!! hoop dat justin snel opknapt! heb je al gestreken dan?? @hier, alyss al een half uurtje op bed die was echt op!!
@quschke he gedsie hopelijk slaapt hij vannacht goed door en is hij morgen weer wat opgeknapt @ Nonnie eetse en ja de pc bevalt super goed! @ Eylem lekker geshopt dus!! En lekker gegeten! @ hier net lekker chinees gegeten was weer lekker. Laetitia ligt net op bed die was helemaal op. vanavond lekker zp en tv.. maar nu eerst koffie!