April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Dat heb ik een paar jaar terug ook gehad! Dat was echt heel eng. Het leek net of ik regelmatig met mijn hoofd in een gong zat ofzo. Heel vaag! Hoop dat nooit meer te krijgen in ieder geval!

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Uiteindelijk toch bij Ikea. We willen nu doorsparen voor een boxspring van Auping en dan over een jaar of 5 willen we de slaapkamer en de badkamer opnieuw doen en dan dus een nieuwe boxspring. Dus geen zin om nu voor heel veel geld nieuwe matrassen te kopen en die dan over 5 jaar weer weg te doen. En ik hoor van iedereen dat matrassen van Ikea goed zijn, alleen sommigen zeggen dat ze na een jaar of 5/6 gaan verslijten. Maar dat zou voor ons dus niet rampzalig zijn.

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker!;)

4. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Tandjes, hier nu 5, 3 boven (waarvan 1 hoektand) en 2 onder. Die onder zaten er al met 5 maanden, maar boven duurde wat langer!

@ evenwichtsorgaan, dat is inderdaad eng, had ik in de zwangerschap, voelde alsof ik 24/7 in een achtbaan zat en er niet uit kon!

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Mijn stagaire had dit vorig jaar, en ik ben haar gewoon bijna een half jaar kwijt geweest :$ schijnt idd nog wel heftig te zijn, en net als pheiffer kan je der best lang last van houden hoorde ik

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@quschke slaap lekker,

@ tandjes hier nu 7 tandjes 4 boven 3 beneden en tandje 8 is op komst.. dus gaat echt super hard hier.. Ze heeft er gelukkig weinig last van.. de eerste tandjes was een ramp zeg. gossie wat had ze een pijn..

@ Hier ik ga zo vast afsluiten want wil na u.n naar bed!

Slaap lekker alvast en tot morgen!!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja ;) Ik heb jarenlang een cyclus gehad waar je de klok op gelijk kon zetten, precies 28 dagen en 6 uur! Vervolgens 5jr spiraaltje gehad waarmee ik 1x twee mnd een beetje bruinverlies had, 1 dag. Daarna zwanger, en vervolgens is alles in de war geweest ;)

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Noa had haar eerste tandje pas met 9 maanden. De tweede kwam een week later. De rest laat vooralsnog op zich wachten!

Heb je daar na de bevalling ook nog last van gehad? Ik had vanaf week 27 zwangerchapsmigraine! Echt verschrikkelijk! Gewoon 13 weken lang hoofdpijn en de dag na de bevallig was het verdwenen! Bizar gewoon!

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker! ;)

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Lautjuh, weltrusten!

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik heb de htc wildfire en daarvoor de htc touch hd, en die reageren op alle tikjes :D

12. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jeeej White Collar :D Dit programma is echt te verslavend :p

13. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ CM, was er gelukkig tjdens de zwangerschap na 8 weken ook weer vanaf. Je krijgt er gewoon helemaal niets voor en ik deed niets anders als overgeven!
    Wat erg, zwangerschapsmigraine! Maar wel fijn dat het zo snel over was.
    ik heb vaak migraine gehad, maar gelukkig goede medicijnen. Maar sinds de zwangerschap nergens meer last van gelukkig

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zwaai zwaai! Ik klets snel weer mee.. nu slapen, ben moe!

x

15. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    over tandjes: femke zit nu op 8, vier boven en vier onder. De eerste 2 kwamen met 7 maanden (na het stoppen met bv) de volgende 2 een maand later en vervolgens kreeg ze er 3 tegelijk door vorige maand en een week later nr 8...

@ka, nog pril hoor, ben dan nu 4wk en 5 dagen. Heb net toch even de uitgerekende datum gezocht en die komt uit op een leuke datum: 1-11-11 :D
    Maar natuurlijk afhankelijk van de conceptie en de innesteling.

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Jeetje Caro en mamax.. Daar wordt je echt niet vrolijk van tijdens de zwangerschap!
    Ik heb alleen de eerste 16 weken ochtendmisselijkheid gehad, iedere ochtend 2 tot 3 keer spugen, maar daarna heb ik de hele zwangerschap nergens meer last van gehad

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik heb al jaren af en toe last van migraine, maar dan is het een dagje en niet heel hevig. Maar tijdens de zwangerschap was het echt continue. Eerst dacht de dokter dat het voorhoofdsholte ontsteking was. Heb ook twee AB kuren gehad. Heb daarna fysio gehad omdat ze dachten dat het uit mijn nek kwam, maar dat hielp ook niet. Ik ben aan het einde van de middag bevallen en werd de volgende ochtend wakker en het eerste wat ik dacht was "wauw, wat ligt er een prachtig meisje naast me" en het tweede was "OMG, ik heb geen hoofdpijn meer!" Dat was zo'n opluchting!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zwaai terug en truste!

19. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

truste dames gaan ook naar bed als u.n afgelopen is net als lau!!

tot morgen!!

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker, en werkse de aankomende dagen! Spreek je daarna weer ;):)

Leuke avatar trouwens!

X

Deel Deze Pagina