April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker! ;)

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat is wel echt een mooie datum ja! ;) Spannend hoor!

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    haha vroeg ik ;) , maar jij bent niet de enige die Ka en mij door elkaar haalt af en toe, of vroeg Ka het ook ?
    Ik vertelde een paar pag terug dat wij met zijn 3-en in dezelfde week bevallen zijn terwijl we elkaar buddy waren, maar hoe zat het nou ook weer. Ka was eigenlijk mijn buddy, maar die was ineens vlak voor mij bevallen dus toen was jij mijn schaduw-buddy en bleek jij ineens een dag voordat ik ingeleid was bevallen te zijn ...

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Pfff, nou ik heb echt een rot zwangerschap gehad. De eerste 16 weken misselijk. Was ook heel veel afgevallen (vreemd genoeg niet eens zo heel veel hoeven overgeven, maar gewoon echt misselijk voelen en niet kunnen eten). Begin van de zwangerschap ook last van mijn bekken gehad. Vanaf 18 weken harde buiken en dus halve dagen gaan werken. Vanaf week 27 hoofdpijn. Week 29 opgenomen in het ziekenhuis met funneling (verweekte baarmoedermond en verkorte hals) en na drie dagen ziekenhuis thuis rusten. Met 40+1 ingeleid ivm te weinig vruchtwater en een helse bevallig gehad met subtotaal ruptuur.

En dan nog mensen die vragen of we een derde willen:$;):p

Maar als ik dan naar mijn meisje kijk, was het dat allemaal meer dan waard!

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Wat een hel! :$

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Cm; herkenbaar... hier ook een rotzwangerschap en vreemd genoeg heb ik er toch ook erg van genoten. Alhoewel ik pas weer een lading plastic tasjes in mijn auto onder mijn stoel vond en dacht;" oh ja.. das waar ook... " ( ik spuugde bij voorkeur tijdens het autorijden.. ;) )

7. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    weet iemand trouwens hoe het met Merijn is ??

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nee, is al even geleden toch dat ze hier geweest is

9. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Nou lieve meiden, ik ga afsluiten.. mn lieve mannetje is net thuis van zn werk, en zoveel hebben we elkaar niet gezien dit weekend ;)

Slaap lekker!

X

10. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ CM: WOW! dat is wel heel erg! Hier alleen de eerste 16 weken ziek geweest, echt de hele dag spugen... Totdat we op vakantie gingen, daar was het over (vergeet nooit meer dat we in de trein naar schiphol zaten en ik een rol vuilniszakjes bij me had, anders zou ik het niet redden!) Daarna de ontsteking aa evenwichtsorgaan. en bloedverlies, maar na 26 weken nergens meer last van gehad, tot de bevalling!
    Duurde erg lang, maar nog steeds iedere ochtend als ik wakker word en dat kleine meisje zie liggen (of staan inmiddels) ben ik super blij en zou ik het zo weer doen!

11. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ Chloe, slaap lekker!

Hier ook afsluiten, heb net een uur met mijn zusje en een uur met een vriendinnetje gebeld :S, zometeen komt mijn mannetje thuis, dus ga maar vast afsluiten!

Slaap lekker en tot morgen

12. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    trusten voor iedereen die gaat slapen. Wij zullen zo ook wel gaan denk ik... even ons wijntje op drinken..

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heb niks bijgelezen behalve dat me oog op napoleon viel
    meid wat dubbel zeg
    ik hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven
    en hoop dat je er uit komt!
    dikke knuf

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Was ik gewoon weer oo de bank in slaap gevallen :$

Rol gelijk maar.door naar mn bedje.

Caro: ja jij had inderdaad een heftige zwangerschap, en de kans op vroeggeboorte door die verkorte baarmoederhals gaat ook niet in de koude kleren zitten natuurlijk.

Ik ben bij Demi tot 18 weken kotsziek geweest, spuugde echt heel de dag! En ineens was het over. Demi kwam een weekje te laat in de bloedhitte ter wereld maar verder weinig te klagen.
    Bij Justin ben ik maar even misselijk geweest en verder ook door de zwangerschao heen gefloten gelukkig.

Bevalling bij Demi was weeen vanaf 0300, heel lichtjes om 12u in het ziekenhuis mn vliezen doorgeprikt en een infuus omdat het niet opschoot, na 12 min persen was ze er om 1605 :D
    Bij Justin al spontaan 3cm door de voorweeen, gestript, 's avonds om 2100 naar het zh waar het weer niet opschoot maar ze wilde me niet doorleiden die nacht omdat er dan een gyn zn bed uit moest komen :$ hiet nog even een live verslag gedaan, om 0545 gebeld dat er iets moest gebeuren en ja hoor, toen kon ze ineens de vliezen doorprikken en om 0631 was hij er na 4 min persen :D

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nog ff snel:p

@mc: hier nog steeds maar we willen gaan kijken voor een autostoel, nog wat aan te raden? of juist af te raden??

@smakgeluiden: hier geen last van. mevrouw heeft ook nog maar 2 tanden en ik zie nog niet echt iets anders komen.

@uhh denk denk.

@hier: sherlock holmes gekeken maar daar was dus geen bal aan:S morgen weer werken, jammer. trouwens eten jullie kids ook zo veel?? Lotte eet nu 2 boterhammen bij het ontbijt + 100cc melk, fruit, 2 boterhammen bij de lunch + 100cc melk, koekje + 200cc diksap, avondeten met de pot mee ongeveer 200gram, 165 melk, en vaak komt ze laat op de avond nog een keer voor melk dan krijgt ze 100 cc melk
    voor nu maar lekker gaan slapen.
    trusten meisjes.

16. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Pamsie: nou Justin zou het wel lusten maar hij krijgt
    Ontbijt 150 ml pap
    0900 fruit met water en soms koek
    1200 1 boterham en water of sap
    1400 fles 120 ml
    1600 koekje of soepstengel
    1800 avondeten met yoghurt
    1900 180 ml pap

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zwangerschap van xander deed ik fluitend, geen enkel kwaaltje! en nog op d-day geboren ook ;)
    Bij eva 5mnd misselijk, bekkeninstabiliteit zo erg dat ik alleen nog maar achteruit kon kruipen. Ik was dood en dood moe en later bleek ik pfeiffer te hebben dat resulteerde in een te kleine placenta waardoor ze ondervoed was.
    Bij meike wel even misselijk, snel moe (heb tgv pfeiffer me/cvs overgehouden) bekkeninstabiliteit. Ben wel minder gaan werken toen. erg last van lage bloeddruk
    Bij femke was het drama, vanaf 12 weken heel veel harde buiken dus minder werken, last van lage bloeddruk, meerdere malen flauwgevallen. Stress van mijn werk, stress van mijn moeder, bekken, moe, peuter ;)

Maar wel altijd genoten ook gelukkig!!!

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

pfff napoleon erg he in de wacht hangen op maanddag ochtend!

Zooooo thobias weet dat alleen mama weer thuis is
    en wat doet meneer uitslapen !!
    hij ligt nog steeds in bed!!:D:D
    i love it want kom er ook net uit!

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Good morning,

Oh Napoleon maandagochtend de HA bellen is een ramp! Hopelijk heb je inmiddels iemand gesproken!

Caro pfoe wat een heftige zwangerschap zeg! Kan me voorstellen dat je blij was toen het achter de rug was! En MamaX trouwens ook.

TM lekkker dat ie zo uit kan slapen!

Pamsie zo Lotte eet goed!! Irem eet ongeveer hetzelfde maar dan 0,5/1 boterham per keer.

Zwangerschap was hier heel erg goed te doen, geen seconde misselijk geweest :$:D , echt eigenlijk nergens last van gehad tot 34 weken ofzo, toen werd het toch wel zwaar en de laatste weken hield ik heel erg veel vocht vast, had echt olifantenvoeten...die waren ook niet meteen weg na de bevalling. Maar verder vond ik het heerlijk om zwanger te zijn.

Hier goed geslapen, heb Irem geen enkele keer gehoord vannacht na de voeding van 23.30 dus toen mijn man om 5.30 opstond ging ik toch maar even kijken ;) toen was ze wakker, dus gevoed, helaas was ze toen om 7.30 wel uitgeslapen....nou ja. Het is alweer van dat grijze weer ik word er chagrijnig van bah!

Deel Deze Pagina