April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie mjam boerenkool das lekker! Gezellig dat er vrienden komen eten morgen.. Leuk alyssa vanmiddag in het boodschappen wagentje :d

@ hier zo even laetitia een broodje geven als ze begint te piepen en dan gaat ze even slapen en dan gaat we rond 2 uur half 3 ongeveer naar de kinderboerderij.. Tenzij laetitia langer slaapt :p

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Kinderboerderij; hebben ze hier niet :x . Alleen een stom hertenkamp met 3 herten.

Nonnie raclette is zeg maar gourmetten maar dan met kaas, je laat de kaas smelten in het pannetje van je gourmetstel, en die eet je dan met stokbrood of gekookte aardappel, uitjes en augurken....typisch Zwitsers gerecht.

3. lautjuhhh

@eylem hier hebben ze ook een hertenkamp staan 5 herten in en een partij kippen ne wat geitjes is op zich wel leuk maar ben je ook weer snel uitgekeken..

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wat een nutteloos topic trouwens in de lounge haha. :D

Moeder bestelt een kindermenu met friet en frikandel en maakt zich vervolgens druk omdat er cola bijzit, en ze had liever fristi erbij gehad :$ :D :D :D serieus, denken die mensen niet na ofzo?

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zwaai zwaai!
    Heb een ren-je-rot-weekend! Nu nog ff snel de stad in en dan op naar Utrecht; borrelen en eten met andere forummeiden. Leuk dus!

Iedereen een fijn weekend, morgen ben ik ook een hele dag weg..
    Ik denk dat ik er op z'n vroegst vrijdag weer ben.. ERRUG!

Dikke x

6. lautjuhhh

@ikheid veel plezier!!

@ Eylem ja echt een onzin topic sjonge jonge jonge echt waar je je wel niet druk om kan maken..

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Eylem
    lekker hoor racletten :D ik ga gourmetten :D

kris
    leuk idee de kinderboerderij :)

quschke
    gaan jullie zelf weg omdat je justin wegbrengt?
    veel plezier!

mermaid
    balen van je nacht
    klote is dat de site het niet doet
    kan me voorstellen dat je er van baalt...en wow je was wel laat met lopen, maar goed je loopt uiteindelijk wel ;) maar ik ben ook zo ongeduldig dus begrijp dat je het graag wil voor ayla..als ze het nou eens deed begrijpen ;)

lau
    lekker uitgeslapen dus :)

pams
    wat een vervelende situatie...ik heb oook geen idee wat je er aan kan doen

nonnie
    boerenkool, is nou niet mijn favo eten, maar smakelijk alvast :D

eylem
    ja had het ook al gezien, en wat een ophef over cola :$ werd zelfs gezegd dat het chemisch spul is... ;) nou volgens mij is het 1 van de meest gedronken drankjes, dus zo chemisch zal het niet zijn...al zeg ik niet dat je je kind moet geven...maar ik zou zefl het blikje opdrinken en mijn kind lekker water of diksap geven ofzo...;)
    wat voor kaas gebruik je daar eigenlijk voor?

ikheid
    veel plezier van het weekend, geniet ervan!

net effe een dutje gedaan :) met nadruk op JE...meneer slaapt niet zo heel lang meer 's ochtends ;)
    hmm hoorde net van mijn ma, dat mijn broer depressief is, althans niet echt echt depressief maar hangt er aan...:( is sneu maar hij doet het ook een beetje zelf;) zie hem morgen weer eens, dan zal ik het eens vragen aan hem

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@eylem, soort kaasfondue???

@lounge topic, nog niet gezien, maar als je er fristi bij wil dan zeg je dat toch gewoon??

@kinderboerderij, hier een hele grote maar ze mogen niet gevoerd worden en ze lopen niet los zitten echt in een eigen stuk.. dus ook geen drol aan, wnat je kan niet bij ze in de buurt komen..

@lau, veel plezier vanmiddag!!

@hier, even lounge topic checken en dan broodje en alyss naar bed ze heeft het toch volgehouden en staat al een half uur stapjes te zetten tussen tafel en bank en weer terug om vervolgens de hele bank en box af te lopen dus dat gaat goed :D

9. lautjuhhh

@chilleke lekker een dutje gedaan.. Balen dat je broer tegen depressiviteit aan hangt.. k ben dr mee bekend ken ook iemand die depressief is. is niet altijd even fijn om mee om te gaan.. maar goed.. t lukt wel hoor :)

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja dat topic, als je friet en frikandel wel in een kindermenu vindt passen, zeur dan niet over de cola...en overigens zitten fristi en chocomel ook bomvol suiker. Maar goed.

Chilleke ik gebruik raclettekaas die ze bij de AH hebben. Maar je kunt eventueel ook gewone jonge kaas gebruiken, dat deden we vroeger.

Wat heftig dat je broer depressief is!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nonnie nee geen fondue :) dat is gesmolten kaas met wijn in een pan waar je stukjes brood doorheen roert...bij raclette laat je de kaas gewoon als plakje smelten in het pannetje en dan eet je het met brood of aardappel....nou ja erg lekker en erg gezond maar niet heus ;)

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou ja, tis nog niet dat hij de hele dag in bed ligt enzo...
    hij is nu 28, heeft eigenlijk sinds vorig jaar alleen maar gestudeerd, is nu dus ook doctor in de scheikunde en heeft eigenlijk dus ook nooit echt veel verdiend. daarnaast heeft hij een duur levenstijl, dat houdt in iedere dag lunchen ergens, nooit koken, maar altijd ergens gaan eten, tripjes met vrienden, dus hij geeft meer uit dan hij heeft, dus staat altijd rood ;)
    nu was hij dus klaar met studeren en wist niet wat hij wilde worden (na 8 jaar studeren..) maar nu is hij leraar op middelbare school gewordne, is leuk, zijn passie maar daar verdien je geen hol mee...dus hij woont nog steeds op studenten kamer in leiden en heeft niet veel, daar baalt hij van, gen huis, geen auto etc. en hij heeft sinds december een sueper leuke vriendin (ook lerares) maar ja daar had hij 4 weken mee en toen ging zij een half jaar op reis (new zeeland enzo) dus was hij net verliefd en moet hij die nu dus ook missen. en hij kan geen nee zeggen dus hij heeft iedere dag van alles te doen en holt zich zelf voorbij... dus hij ziet het gewoon niet ziitten, maar hoe slim dat hij ok is, dat kan hij is hij kan het zelf niet veranderen...geld geven schiet ook niet op, omdat het een bodemloze put is...maar ja nogmaals hij doet het ook echt zelf ;) daarom is het zo dubbel...
    je zou toch denken dat hij met zijn hersens wel anders zou weten ;)

oei lang verhaal sorry:)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    `Gijs zegt ook even hallo

56ubyu ,k nhbyumçñhgyjuk,m

14. nonnie26

lees zo even terug, maar idd wat een onzin topic, ik bedoel als ik hier een kindermenu bestel aan de overkant en ik zie dat er cola inzit vraag ik of ik een fristi mag is dat zo moeilijk??? zie het probleem niet echt maar hier zou ben de cola opdrinken en zou alyss gewoon diksap of water krijgen ofzo... wat een onzin zeg!!!

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goeiemiddag!

Zo, deel 10 alweer! Jullie hebben gisteravond aardig jullie best gedaan.

Ik ben vanochtend met Lukas naar de bioscoop geweest, naar Yogi Bear. Erg leuk. Ik vind het toch ook wel zo'n schattig gezicht zoals hij op die grote stoel zit te staren naar dat scherm met zo'n 3D brilletje op wat heel de tijd van zijn neus afzakt. Om op te vreten is 'ie dan!

Zo even boodschapjes doen en manlief is nu met Lukas nieuwe matrassen halen. Toch Ikea, dus ik hoop dat we er geen spijt van krijgen!

Vanavond gaan we eten bij vrienden, dus de kids gaan uit logeren bij opa en oma. Dus met een beetje geluk kunnen we morgenochtend uitslapen! Jahoe!!!

Nou, ik ga snel de kleine dame een flesje geven en dan naar de winkels speren!

Tot later!

16. lautjuhhh

@chilleke okey nou ja misschien met hem praten dat dat helpt. of een helpende hand toereiken...

@ Caro veel plezier vanavond! en hopen dat je morgen lekker uit kan slapen :)

@ Nonnie ja dat zou hier dus ook zo gaan.. Manlief zou de cola drinken en laetitia krijgt dan wel wat anders..

@ hier.. laetitia ligt op bed.. zooo het betrekt in één keer buiten zeg. bah bah hoop maar dat het vanmiddag nog opklaart dan kunnen we nog lekker naar de kinderboerderij..

17. nonnie26

@chilelke, ja je zou verwachten dat ie beter zou weten, maar misschien weet ie zelf ook niet waar die het beste kan beginnen..

@lau, ja hier betrekt het weer ook, gelukkig alleen maar boodschapjes doen en das binnen hahahaha

@eylem, oh oke, weet ik veel heb ook nog nooit kaasfondue gegeten dus weet ook niet hoe dat werkt maar ik las gesmolten kaas en dingen er in dopen dus dat was mijn link hahahhaha

@hier, alyss knock out op bed had er in bed gelegd en was der aan het instoppen wil ik haar tutje geven was ze al vertrokken! :$ nou dan is ze moe kan ik je zeggen want zonder tut slapen is lang geleden hahahahaa...

18. nonnie26

@CM, fijn dat lukas het leuk vond!! kan me voorstellen dat het een lief en leuk gezicht is om te zien.. dus als het goed is slaap jij vanavond op een nieuw matrasje??
    veel plezier vanavond!!!

19. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Zwaai zwaai!!

Ik kom even hoi zeggen, en ben dan gelijk weer weg haha...
    Ben net als een wervelwind door mn huis heen gegaan, en wordt nu zo opgepikt door Ray om op autojacht te gaan :D

Ik hoop zo dat ik wat vind!!
    En vanavond ben ik uit eten en stappen met mn vriendinnen dus ik spreek jullie vast morgen nog wel even, en dan lees ik alles wel weer even bij ;)

Fijn weekend! X

20. lautjuhhh

@chloe Veel plezier en succes met je autojacht!!

@ hier nou we laten de kinderboerderij maar zitten. tis te regenachtig..dus volgende week maar ergens want morgen en maandag word het net zulk bagger weer..

Deel Deze Pagina