April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nou hier ook, het is al even begonnen met regenen getverderrie!! maar goed dat boodschapjes binnen zijn dus alleen een stukje van auto naar winkel...

@chloe, zwaai, zwaai terug! veel plezier hoop dat je iets leuks vind!!

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ja baal dr echt van maarja aan het weer doe je niks.. lekker he als de boodschapjes weer binnen zijn

3. nonnie26

hahha nee doe je niets aan maar had het verkeerd omschreven, alyss slaapt nog maar als ze wakker is gaan we boodschapjes halen en bedoelde dat dat binnen was inplaats van buiten zeg maar ;)

4. lautjuhhh

oh haha verkeerd gelezen.. wel lekker dt ze nog slaapt

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Sorry hoor, ik kom weer even egoën:

Ik zit er even helemaal doorheen. Ik MOET 24/7 van alles: werken, het huishouden, boodschappen doen, voor Ayla zorgen. Ik heb gewoon nooit eens een moment dat ik echt niks, helemaal niks hoef. We zouden eigenlijk even naar mijn vader en stiefmoeder gaan, maar Arco is nu alleen met Ayla. Ik wil gewoon zo graag even tijd voor mezelf. Maar nu voel ik me weer schuldig dat ik even Ayla niet om me heen kan hebben...zucht...nu kan ik nog niet genieten van de tijd alleen...

Pfff, sorry hoor, ben wel alleen maar aan het klagen vandaag :).

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

knuf denk ook aan jezelf je hebt ook mermaid tijd nodig !! je bent niet alleen moeder of werknemer

7. lautjuhhh

Probeer dr van te genieten meis, denk ook aan jezelf zeker nu je ook zwanger bent, doe gewoon even lekker niks, de rest komt morgen wel.. lekker even tutten of op de bank hangen of ene uurtje slapen.. Schuldig hoef je je niet te voelen want iedereen heeft dat wel eens denk ik hoor. ik heb het ook wel eens met laetitia dat ik manlief eruit stuur met haar mdat ik een beetje gek word van dr..

Probeer dr van te genieten meis! Knuff

8. nonnie26

@mermaid, ach meid, toch, hoop dat je inmiddels weer een beetje geniet, kan me voorstellen dat het soms best veel is.. en wel aan je zelf denken hoor want je lichaam is druk bezig!!

@hier, alyss wakker maar boodschapjes moeten even wachten want sbroer en szus zijn even plots op visite ( met kids :x ) hatrdstikke gezelli dus ;)

9. lautjuhhh

@nonnie gezellig ;) dan straks maar de boodschapjes :)

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm
    hopelijk bevallen de matrassen

nonnie
    alleen maar fijn toch, zonder tut :D

chloe
    zwaaizwaai
    en veelplezier!

lau
    hier ook rege, bah!

mermaid
    vergeet niet dat je naast mama, werknemer ook nog jezelf...vergeet dat niet en neem voor jezelf de tijd!

zo ik ga dadelijk naar mijn vriendin :) wat een regen zeg! :cool: en ik moet echt nog effe langs de winkel omdat ik geen brood en danoontjes meer in huis heb. ;) zoooo geen zin in...maar ja zal wel moeten :cool:

11. MamaX

MamaX Niet meer actief

Hoi Allemaal,

Steeds als ik denk te gaan bijlezen komen er weer 20 pagina's!

Heb nu pas weer de 1e pagina gelezen, straks verder want hoor nu een klei meisje wakker worden.
    Was gisteravond al begonnen met bijlezen maar toen kwam manlief met een wijntje en toastjes aan :D

@ Nonnie, nog geslaagd voor een zwembroek/badpak?

@ Chloe, hoe is het met de autojacht gegaan?

Ga nu even mijn misje halen, tot vanavond. Manlie is werken dus ik heb alle tijd!

12. nonnie26

@chilleke, heb je nog zin gekregen om brood en danoontjes te halen?? veel plezier vanavond!!

@mamax, gezelli dat je er vanovond ook bent! en nee niet geslaagd want de plannen liepen anders...

@hier, boodschapjes zijn binnen en gelijk maar een visje gehaald bij de visboer dus die hebben we net lekker opgesmuld alyss vond het ook lekker..

ze had me toch een lol in de winkelwagen :D

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Dank meiden voor de lieve woorden. Toen Arco weg was met Ayla heb ik lekker mijn teennagels weer eens gelakt en een beetje tv gekeken. Rond 16.15 uur waren ze weer thuis en ging Ayla lekker op bed en heb ik uitgebreid op de bank gelegen. Ze is nu net wakker en we gaan lekker pannenkoeken eten. Mjammie!

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    En toen was er alweer deel 10! Jeetje zeg wat gaat dat hard.
    Bijlezen kom ik echt niet aan toe. Hoe gaat bet met iedereen? Nog spannende dingen gebeurd?

Nog even ego, Elisa kan nu ook echt kruipen! Ze kon het wel, maar deed het gewoon niet want het ging niet snel genoeg. Maar nu gaat ze ook op handen en knieen het huis door.
    Gister nog met haar naar de ha geweest voor haar oren. Was er de week ervoor ook voor hetzelfde. Ze blijft eraan trekken, met haar vingers in prikken en kan soms ineens gaan krijsen uit het niks maar haar handen op haar oor. De ha zag geen rood trommelvlies, maar ze heeft wel alle tekenen verder van oorontsteking. Sinds december is het eigenlijk nog niet helemaal weg geweest voor langere tijd. Ze heeft nu antibioticadruppels voor in haar oren en als ze dinsdag nog last heeft dan krijgt ze een wat langere en sterkere antibioticakuur. Van de vorige 2 ging het ook niet weg namelijk. En anders bezoekje nummer 2 aan de kno-arts. Hopelijk gaat het gauw weg, want dit is wel heel sneu. Word er zelf ook weleens moe van, want ze is continu zo huilerig en slaapt heel slecht.
    Maar goed, weer een veel te lang verhaal. Ik ga weer afsluiten, want ik moet nog aan het werk zo. Fijn weekend meiden!

15. lautjuhhh

@mermaid fijn dat je nog even hebt kunnen genieten van je tijd alleen..

@ hier laetitia ligt net op bed, we hebbe nhier lekker frietjes gegeten. Vanaaf komt een vriendin all you need kijken.

16. lautjuhhh

@ka he balen dat ze zo'n last heeft van dr oortjes, hopen dat de antibiotica druppels helpen!

17. nonnie26

@mermaid, fijn dat je nog hebt kunnen genieten, waren de pannekoeken lekker?? heeft ayla er ook nog van gesnoept??

@lau, zozo laetitia al op bed, voor de nacht?? vaste prik volgens mij dat die vriendin aynil komt kijken ;)

@ka, balen dat ze er zo'n last van heeft hopelijk gaat het snel beter..

@hier, alyss loopt weer haar vaste route van einde box -einde bank overstap tafel- einde tafel-overstap box en weer opnieuw :D
    ze gaat zo lekker naar bed watn van al dat lopen word ze wel moe en gaat ze gillen ( auwie );)

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zooo hehe gegeten, opgeruimd, Irem op bed en manlief achter de tv: eindelijk even rustig zitten :)

Mermaid getver soms kun je je echt zo 'geleefd' voelen, alsof je alleen maar bezig bent met al je taken! Goed dat je even een paar uur voor jezelf hebt gehad.

Chilleke veel plezier bij je vriendin!

MamaX succes met bijlezen ;) van vandaag valt het mee tot nu toe

Ka wat super dat Elisa nu echt kruipt! Succes ermee ;)

Lautjuh have fun met AYNIL

Nonnie wat schattig dat Alyssa zo rondhobbelt!

Brrr ik kwam net een krantenartikel van vandaag tegen over abortus, heb er even een topic over geopend bij Nieuws want het is een interessant artikel maar daarin wordt ook beschreven hoe een late abortus (na 22 weken geloof ik) wordt uitgevoerd...echt afschuwelijk :( . Je begrijpt niet dat mensen dat laten doen (medische redenen uitgezonderd) op zo'n late termijn.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Balen dat Elisa nog steeds last van haar oren heeft. Hopen dat het snel overgaat.

@ Nonnie: De pannenkoeken waren heerlijk. Ayla heeft gewoon een potje gegeten en daarna nog een kwart pannenkoek als toetje. Ze vond het er lekker iig :D.

20. nonnie26

@eylem, zo jij zit :D he getsie nee dat vind ik ook niets.. zat laatst naar ATWT te kijken en daar is een meisje ook zwanger die abortus ging laten plegen maar zat gewoon met tranen in mijn ogen in de hoop dat ze het niet zou doen als je eenmaal weet hoe mooi het is om zo'n wondertje in je buik te hebben wil je niet anders..

@mermaid, hahahah die ayla snoepkont :D fijn dat het lekker was, wij hebben met boodschapjes ook weer pannekoeken mix mee genomen mjammie.. weet alleen nog niet wanneer want ben houd er niet van..:(

@hier, voorraadboodschappen opgeruimd en dus gelijk lades uitgemest/opgeruimd/kruimels opgezogen.. als nieuw en ruimte dat ik over heb :$ zometeen nog even de koelkast doen die ik eigenlijk 2 weken geleden zou schoonmaken :)

Deel Deze Pagina