April mama's 2010 deel 10!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat is volgens mij ook zo, maar ben er ook pas bijgekomen toen alyss 4 mnd was ofzo eerder had ik ZP nog niet ontdekt maar zelfs ik zie hun als mij vrienden.. als ik met iemand hier sta te kletsen en die zegt dan dit of dat dan zeg ik altijd oh een vriendin van mij ..... heeft of had dat ook en bla bla ik noemze nooit bij topic naam in mijn eigen kring want ze kennen ze toch niet en iedereen denkt nu dat ik heel veel vrienden heb door heel nederland :D

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jij bent populair:p:p:p:p:p:p

3. nonnie26

ongeduld is mijn ding :D
    geloof dat wij even moeten PB'en voor een datum hahaahhaa

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahah, die Nonnie is zo'n popi-Jopie! :p

5. Trotsemama1

whahahaha jaaa ben zooo ongeduldig:p:p:p whahahaah
    en als ik me verveel:p is het nog erger :p

6. Trotsemama1

en ik f5 maar en ik f5 maar:p whahahahah

7. nonnie26

je moest eens weten ;) heb net de uitnodigingen gerangschikt op familie en echte vrienden kan je zeggen dat er maar 10 stelletjes komen waarvan er maar 2 stellen echte vrienden zijn!!!

8. nonnie26

heb je geen vlek in de koelkast ofzo dan maak je die even schoon en als je dan terugkomt heb 3 pagina's te lezen!!! leuk vooruitzicht toch :D

9. Trotsemama1

ik weet precies wat je bedoelt:)

10. nonnie26

ja dat knopje is hier een beetje aan het verslijten :)

11. Trotsemama1

wahahah neee diee heb ik gister schoongemaakt:p

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik/wij nodigen voor Ayla's verjaardag ook echt alleen mensen uit die we met enige regelmaat zien en die Ayla ook daadwerkelijk vaker dan 1x hebben gezien... Maw, de meeste van Arco's vrienden komen dan ook niet.

13. nonnie26

goed he!! en als ze dan zeggen waar komt die mermaid dan vandaan dan zeg ik ooohhh ver weg die ken je niet :D

14. Trotsemama1

whahahahah die ken je lekker niet
    neh neh neh neh neh:p

15. Trotsemama1

ik had trouwens maar 16 uitnodigingen
    en 3 daarvan zijn vrienden
    de rest is gewoon familie

16. MamaX

MamaX Niet meer actief

Zoals je op hyves kunt zien aan mijn www. die slaat dus op mijn sz...

Zal even kort vertellen. Ik ben in 2005 alleen naar australie gegaan, daar 3 meiden leren kennen waar ik bevriend mee ben geraakt. Wonen in een dorp hier 10 min. vandaan. Eenmaalterug in NL hun vrienden leren kennen, wat eigenlijk heel goed ging.
    Op een moment een paar jongens leren kennen met stappen. Een, zullen hem even M noemen, kreeg zij een relatie mee. Maar M en ik konden erg goed met elkaar overweg, gewoon als vrienden.
    Daar kon zij niet zo goed tegen, dus we hebben wat woorden gehad. Uiteindelijk kwam ze aan met een A4tje tekst van internet. Ze hadden met zn 3en bedacht dat ik een prsonlijkheidsstoornis had!
    Hadden een half A4tje tekst over die stoornis en konden mij daar helemaal in vinden. Ik was er kapot van!
    Uiteindelijk hebben we afgesproken het er niet meer over te hebben.
    In die tijd leerde ik mijn man kennen, helaas het broertje van M...
    Daar was zij het dus ook niet mee eens! heeft er alles aan gedaan om ons uit elkaar te krijgen, zelfs via mijn so.
    Toen afstand van iedereen genomen, maar mijn man en ik wilden wel samen verder. Uiteindelijk zijn we gewoon normaal tegen elkaar gaan doen, om de goede vrede te bewaren.

Begin 2009 hebben wij besloten dat we graag een kindje wilden. dit mijn so verteld... 3 maanden later is mijn sz ineens zwanger, foutje zei ze! prima kan gebeuren...
    4 weken later kwam ze op bezoek, omdat ze had gehoord dat wij ook bezig waren, kwam ze vragen hoe wij dat wilden gaan doen en wie we als peetoom/tante wilden vragen.
    Ik heb maar 1 zusje, dus dat was duidelijk, mijn man heeft 3 broers en wij wilden de jongste vragen, omdat hij nog geen vaste relatie had en de beste band met mijn man had. en we vertelden dat we wilden trouwen als ik zwanger was, omdat ik dezelfdeachternaam als mijn kindje wilde, zelfs zitten vertellen dat ik de jurk bij mijn ouders in Indonesie wilde laten maken.
    Een week later horen we ineens dat zij het jongste broertje als peetoom hebben gevraagd en 5 maanden later gaan trouwen, en ze laat een jurk maken in indonesie, erg toevallig allemaal he?

Uiteindelijk in Januari 2010 word hun dochtertje geboren. mijn man werkte toen heel veel,hij mocht eerder naar huis om naar zijn nichtje te kijken. Vervolgens krijgt hij een telefoontje van zijn broer dat hij niet mocht komen, hij moest maar een andere keer een afspraak maken :S. In die tijd werkten ze ook nog samen in hetzelfde bedrijf, maar mijn man was daar steeds het pispaaltje. Hij heeft toen ontslag genomen waar zijn broer weer boos over was.
    uiteindelijk zijn wij een maand naar indonesie geweest, in de hoop dat de rust was weergekeerd als wij terug kwamen.
    Helaas... de hel brak los. mijn sb is vreemd gegaan! met een meisje van 15 (hij is zelf 27) en mijn sz gaf mij daar de schuld van. Heb de meest belachelijke verwijten gekregen.
    Sindsdien wil ik dus niet meer bij mijn schoonfamilie langs. ben het zoooo beu. Krijg ook steeds meer verhalen te horen de ze over mij verteld en kan er gewoon echt niet meer tegen.

Met mijn man kan ik er ook niet over praten, want dan krijgen we ruzie... pfff.... wat een verhaal, zit alweer te huilen :S

Sorry, maar ben zooooo blij dat ik het nu kwijt kan...

17. nonnie26

ja klopt, had je verteld! die waren toch alleen op kraambezoek geweest en daarna nooit meer???

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben weg, kreeg commentaar van Arco dat ik op zaterdagavond met de laptop op schoot zit, dus om de lieve vrede te bewaren ga ik aftakelen, hahaha. Tot morgen. KUS

19. nonnie26

hier precies hetzelfde!! maar dan met 15 uitnodigingen

20. Trotsemama1

mamax
    jeetje wat heftig zeg
    belachelijk z'n schoonzus
    maar 1 ding vind ik wel en dat is dat ik vind dat je man wel aan jou kant moet staan en dat jullie over dit echt geen ruzie moeten maken want anders krijgt zij haar zin!!

Deel Deze Pagina