plannen gewijzigd, net banaantje op en nu gaan we naar de eendjes.. alyss is aan het klieren met haar tuitbeker, knijpt ze in de tuit waardoor er sap uitlekt en dat zit ze nu met 2 handen over mijn tafel te smeren
Heel aanhankelijk, slecht eten, slecht slapen, hangerig, jengelig, overal bij willen zijn, niks is goed.. Kortom een helse sprong!
@ Quschke; ik heb tijmsiroop meegehad. Is vanaf 6 mnd @ Ach arme Jayden.. hier begint het ook een beetje. Vermoeiend is het af en toe wel ja.. @ Mermaid... lekker zeg.. de zomer lekker vrij ! oohh die 11mnd sprong.. nou ik ga me maar vast schrap zetten.. de voortekenen zijn hier ook al..
@kris: thanx....is dat die van daro? Ojee...hier nog niet veel van het sprongetje te merken....alleen nu hij ziek is is hij huilerig...maar dan weet ik wat me te wachten staat!!! Al heb ik van de vorige ook nooit zoveel gemerkt...
Elin is pas sinds een dag of drie weer te pruimen....maar ik heb echt een mental breakdown gehad....ik werd er GEK van....de avond dat ik tegen mijn ouders zei...ik weet echt meer wat ik met haar aan moet...ging het de dag erop beter. Alsof ze me gehoord heeft!
@11 maanden sprong hier zit ze er ook vollop in en dan nog es een beetje ziek zijn. gelukkig heeft ze van de prikjes geen last.maar tis best heftig alleen maar willen hangen bij je willen zijn weinig slapen..
Hahahaha, je had het veeeeeeeeeeel eerder moeten zeggen . Nu is het wel zo dat ik bij Ayla nooit zo heel veel van de sprongen merk, dus ik heb dat deze ook (redelijk) geruisloos voorbij gaat...
Ja man!!! hahahahaha...Tis me dr eentje hoor! Bij Seeger merkte ik ook nooit wat van de sprongen...het lijkt wel alsof Elin het voor beiden laat merken!
Nee is niet van Daro, maar van huismerk apotheek.. 11mnd sprong.. hmm heb van de vorige ook wel flink wat gemerkt. Dus vrees dat deze ook niet onopgemerkt voorbij zal gaan. Ze is de laatste dagen wat jengeliger, ineens huilen bij het kdv als ik weg ga enzo.. Maar ja nu is ze ook beetje ziekjes. zoo ik heb me toch pijn in mijn onder-rug.. ik ben weer eens gestopt met de pil ( slik hem steeds 4mnd door op advies van de huisarts ) en dan 1 stopweek, maar die is wel extra heftig lijkt het wel. Kan amper recht lopen.