ff toevoeging....het ging dan om een hapje eten met elkaar!!! Wat willen jullie max besteden...ook wel handig om te weten! hahahaha...moet nog ff inkomen!
ik ben ook voor!! hier weer terug uit het ziekenhuis heb niks bijgelezen maar wat een hell voor een moedergevoel zeg noa raakte helemaal overstuur op de voorbereidings kamer papa moest erbij komen wat eigenlijk niet mocht maar ze was niet meer te houden ze ligt nu lekker te slapen en alles is goed gegaan
TM; vervelend zeg.. ! hopelijk helpt het goed Succes nog vandaag. Nou mijn aanvraag voor mijn dossier van de afdeling Gynaecologie ligt hier klaar om op de bus te doen. Hoop wat meer te weten te komen over het hoe wat en waarom tijdens mijn bevalling.
Gelukkig dat alles goed is gegaan en dat ze er uneit meer te veel last van heeft! En hoe gaat het nu met jou? Ook een beetje bekomen?
plannen gewijzigd, alyss op bed met alleen een fles ze was doodop en dan heeft een broodje geen nut dus die ligt nokkie nu, als ze wakker is maar een broodje..blijkbaar was ze moe van de eendjes
Kris: hopelijk krijg je snel een reactie!!! TM: aaaaaaah ja lijkt me ook moeilijk hoor...fijn dat alles achter de rug is!
@LZ, mag ik ook een mc flurry inplaats van een cola @TM, fijn dat alles goed is gegaan, arm ding hoop dat ze snel opknapt!!
Ik kan het me helemaal voorstellen! Had ik gisteren...justin was zo ziek....op dat moment was het fijn geweest als ik abacadabra kon doen...en dat alles weg was!
Haha de eendjes hebben goede indruk gemaakt! Hier trouwens ook altijd een succes als we naar de eendjes gaan!!! In de zomer kunnen we hier lekker naast de geul op het gras gaan zitten met onze voetjes in het water.....heb er nu al zin in
je staat zo machteloos heb ik dan je kan niet voor haar in de plaats en het is goed voor der pff als ze zo overstuur was als vandaag heb ik er ook echt nog nooit gezien ze liep helemaal rood aan !! maar gelukkig is ze lekker weer thuis en bij mama
Ik heb een ideetje!!! Als we nou van de zomer een picknick doen, waarbij iedereen zelf iets meeneemt. Ik zie zo vaak lekkere dingen voorbij komen....dat ik denk dat er best wat keukenprinsessen onder ons te vinden zijn. De meiden die zich daar niet aan durven te wagen verzorgen de drankjes!