@Eylem balen zeg van je ochtend!!! @ Tm lekker uitgeslapen dus! @ Lz he gedsie arme gerodi.. hoplijk helpen de zetpilletjes een beetje.. @ Chilleke druk maar leuk dagje dus! @ hier vanmorgen om 9 uur was laetitia wakker, dus mooie tijd :d vond ik ook niet gek ze had de hele dag gister niet geslapen ja in de auto op de terug weg. straks even boodschapjes doen en voor de rest lekker thuis hangen denk ik..
Sorry, had geen zin om alles terug te lezen, maar heb wel eea voorbij zien te komen. @ Caro: Fijn dat je eindelijk het jurkje hebt kunnen bestellen. Welk jurkje is het nou uiteindelijk geworden? Die van Noppies? @ Quschke: Wat een enge droom zeg. Echt zo'n nachtmerrie idd, dat je maar moet blijven rennen. @ Ka: HIEP HIEP HOERA!!! GEFELICITEERD MET ELISA!
@ lz, ach wat sneu! Beterschap voor je kleine mannetje! @ chilleke, tsja, je grenzen wat betreft uitslapen zijn snel verlegd als je eenmaal een kind hebt! @ nonnie, Haai! @ kris, fijn dat ze nog even had geslapen met tut! Hoef ik hoe echt niet te proberen!
@ Kris: Ik had gisteren nog even op die site die Ingrid toen gemaakt had gekeken en zag toen dat Elisa vandaag jarig is, dus vandaar . Gatverdamme, is het bij jullie ook zulk pisweer :x. Hier is het hartstikke donker en regent het. BLEGH!
Oh ja, die idd, die dacht ik al. Ik vind 'm wel leuk hoor, maar ik houd zelf altijd wat meer van meer kleurtjes. Maar je wilde 'm met een fuchsia romper en legging/maillot doen toch?