APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik denk dat het toch maar deze gaat worden....ik weet het echt niet meer....maar goed, deze vind ik dan nog wel enigszins gaan

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha chilleke, nog altijd jassen dilemma!

@ka: GEFELICITEERD MET ELISA HAAR EERSTE VERJAARDAG!!!

@lz: Ojee...gerodi zo ziek!ERm menneke!!!

@nonnie: als je op je gsm het zelfde probleem als mij hebt, met de c7, dan kun je het probleem verhelpen door een andere browser erop te zetten...ik gebruik nou opera mobile en nu kan ik ook via telefoon reageren!

Hier heeft Justin lekker geslapen tot half 9. Daarna meteen iedereen kleren aan, ontbijten en zijn we boodschappen gaan doen.
    De arretjes cake staan al in de koelkast. De eerste cake staat in de oven en nu het beslag gaan maken voor de wafels.

Justin trekt zich nu overal aan op...geweldig om te zien hoe snel ze dat door hebben...alleen weet hij nog niet zo goed hoe hij dan weer moet gaan zitten...maar goed dat hij airbag op zijn kont heeft;)

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden! (nouja bijna middag :cool:) haha

Ka, gefeliciteerd met Elisa haar eerste verjaardag! Dikke kus voor je kleine meid!

Lz, ahh wat sneu voor Gerodi, ik kan me ook niet zo snel iets smerigers voorstellen.. Lekker nachtje dus.. Beterschap met je mannetje!

@Chilleke, ben je er uit! haha.. Ik vind ook dat ze weinig leuke jasjes hebben hoor voor jongens.. Ik heb zo'n baseballjack, met een beetje leatherlook achtige mouwen, wit.. En de rest is van grijs stof met een tekst achterop

Hoi Nonnie op de telefoon :p

Eylem, Arghh lekkere ochtend ook weer dus, hoop dat je het er nog uit krijgt!

Cm, Schattig jurkje, als ik nog de goede voor me heb haha.. Ik denk idd met een fuchsia legging en romper helemaal top!

Quschke, ahhhhh arretjescake!!! Echt mijn lievelings! Zo lang geleden haha, dat was vroeger echt mn grote verslaving, maar het eettentje dat hier altijd arretjescake had is weg :(

@Hier, echt n k*tnacht.. Vanaf 1.00 heeft Yes maar bij ons gelegen, niet dat het iets hielp want hij sliep nog steeds beroerd, maar dan hoefde ik iig niet ieder half uur mn bed uit ;)

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge wat een rust hier :$.

Ik heb zo lekker een beautymiddag met mijn moeder samen. En dan vanavond gaan we pannenkoeken eten voor mijn oma's verjaardag. Arco heeft dus een middagje alleen met Ayla.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chloe: Balen van je nacht zeg. Hier ook een kort nachtje, maar dat had niets met Ayla te maken. Ik kon zelf gewoon de slaap niet vatten (heb 01.30 uur nog op de wekker gezien) en was om 07.00 uur al weer wakker.

6. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Dat is ook irritant! Ik haat het als ik niet kan slapen, omdat ik dan juist ga malen en overal over na ga denken, en het daardoor dus nog heel lang duurt voordat ik eindelijk in slaap val ;):cool:
    Maar wel lekker dat je vandaag zo'n leuk dagje hebt! Geniet ervan! ;)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wat is arretjescake:(:(:(

quschke leuk dat justin zo zich aan het optrekken is:D nu is weer helemaal niets veilig:p

chloe, jeetje wat een nacht. slaapt yestin dan wel, gijs vind dat alleen maar een feest ;) kan hij klimmen :p

mermaid, leuk geniet ervan...

jaaa wat een rust... thomas belde net...het zit tegen dus ben niet op tijd terug (nee zal weer eens niet waar wezen met dat stomme wrak van hem )zucht

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou meiden ik ga naar mijn schoonouders (alleen) zucht... tot vanmiddag denk ik!

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

goh wat een rust hier zeg!!!

@ka, gefeliciteerd met elisa!! hoop dat jullie een leuke dag hebben!!!

@CM, leuk dat jurkje als ik idd net als chloe de goede voor me heb!

@chloe, balen van je nacht meid! hopelijk vannacht beter, misschien was yes was bezig met de zomer tijd hahaha

@mermaid, lekker beauty dagje wat heb je allemaal gepland staan met je moeder? veel plezier!

@chilleke, leuke jas hoor!!

@quschke, weet niet wat jou probleem was bij de c7 maar bij mijn c6 kan ik gewoon lezen maar als ik dan wil reageren doet ie typen in hoofdletters maar krijg dat niet uit en als ik dan uiteindelijk gerageerd heb geeft ie aan systeembericht, uw bericht is te kort voer minimaal 3 tekens in terwijl ik gewoon een hele lap getypt had en dat is al de 3e keer ofzo dus kan gewoon niet reageren :( maar hoe doe ik dat dan een andere browser erop zetten??

@hier, net naar mijn zusje geweest was erg gezellig!! nu weer thuis en alyss heeft op de heenweg een uur geslapen en op de terugweg net ook een uur dus die weigerde uiteraard net in haar bed te slapen ;) maar goed ze is nu weer beneden en gaan zo even rondje stad..

10. nonnie26

oh gelukkig ik ben niet meer alleen ik zie ingrid :D

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie stadse! fijn dat het leuk was bij je zusje!

@ mermaid fijne middag en avond!

@ Chilleke arretjescake is super lekker dat ten eerste:p en ten tweede is het bisquit met chocolade erdoor in een cakevorm:D
    Errug lekker!

@ hier net lekker boodschappen gedaan. nu ff huisje opruimen enzo..

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oooh vandaar :) kvroeg me al af wat het was :p klinkt lekker idd, opruimse nog!

nonnie leuk dat het gezellig was en veel plezier nog!

zo net terug van mijn schoonouders en Thomas is grote boodschappen aan het doen. dus das wel lekker
    Heb net de jas besteld :D en oh ja mijn stiefschoonvader had wel leuke dingen meegenomen :D

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en oh ja...Gijs stond net 10 seconde los :$:D

14. nonnie26

hahaha das toevallig hier alyss net ook 10 sec ik had haar jas uitgedaan en ze kreeg haar koekje van papa dus hij zet haar op de grond en ze blijft gewoon staan :$:D

GO GIJS en GO ALYSS :D

15. nonnie26

@lau, opruimse!!

@chilleke, fijn dat je toch nog leuke dingen hebt gekregen!! goed zo de jas besteld hij is errug leuk!!!

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    wooow wat toevallig :D joehoe!!!

vond het wel eng hahaha maar toen hij door had ging hij zitten hahaha

ja, achteraf wel leuk. mijn schoonpa had uit amerika een spijkerjasje meegenomen...maar goed leuk voor erbij, maar wou toch ook echt een jas hebben. maar zooo zeg da kost daar allemaal geen drol kleren! prijskaartjes hingen er nog aan...gewoon stik leuke blousjes voor 8 dollar (is ongeveer 6,50)
    maar jij nog wat geshopt? jij ging toch ook de stad in?

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    zo...hier voor even klaar!

We zijn ondertussen ooknog bij mijn ouders geweest. En we zijn ooknog naar hethuis gaan kijken wat we al een tijdje op het oog hebben. Aangezien vandaag open huis dag is konden we gewoon even langs wippen en even snuffelen.
    in eerste instantie viel het tegen..er moet toch veel gebeuren. Maar toen we het eenmaal voor ogen had wat je er van kunt maken, zijn we toch wel enthousiast. De slaapkamers zijn redelijk ruim...en grote keuken! Een leuke tuin en een garage.
    Er moet wel een cv geplaatst worden want die is er nog niet:$ WE in deze tijd kan zonder verwarming:cool:
    De elektriciteit is bagger..maar gelukkig is sven ook electricien. De badkamer is niets....maar die kan dan in kleinste slaap kamer gerealiseerd worde. De keuken is op zich groot...maar ontzettend ouderwets.. en voor de rest moet alles gewoon opgeknapt worden.
    Dus we gaan maar weer eens kijken wat financieel mogelijk is....
    Moetne wel wat haast maken als we het echt willen want vanaf augustus worden de hypotheek regels weer strenger. Dan kun je nog maar 110% krijgen...en wij willen meer hebben om te kunnen verbouwen.

Ondertussen thuis ook alweer de wafels gebakken en de volgende cake staat er in. Sven net de haren ook eindelijk geknipt en nu even rust....voordat ik weer aan het eten ga beginnen.

En nu zie ik dat het een ongelooflijk lang verhaal is geworden!

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik had min of meer hetzelfde probleem. Ik zag neit wat ik typte:(:cool:
    Sven heeft toen andere browser erop gezet, maar vraag me niet hoe!:)
    Zal hem dadelijk even vragen als hij uit bad komt!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @chilleke: Arretjes cake is een calorieen bom!:)
    ROomboter met cacao, beetje koffie, suiker, eieren en biscuits onder elkaar gemengd en dan in ijskast zetten. (recept verschilt ook hier en daar)Maar dit is hoe ik hem maak...als je geen rauwe eieren erin wilt/mag doen dan kun je de eieren vervangen door wat vanille vla.

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chilleke jeeej wat goed

@nonnie alys ook wat goed!!

@ quschke nou ja opknaphuis kan ook leuk zijn.. maar gauw informeren dus!

@hier laetitia ligt nog ff op bed die ga ik er zo uithalen dan gaan we eten en daarna heerlijk avond..

Deel Deze Pagina