APRIL-mama's 2010, deel 11

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Als ze het red om het daar pas te eten..is natuurlijk ook gezellig om daar samen te eten.
    Maar hier zou dat te laat zijn....dan heb ik huilend kind omdat hij honger heeft.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat leek mij ook! Ok, thanx dan doe ik dat. Ze heeft natuurlijk 3 uur geleden nog een hele banaan op, dus ik kan me niet voorstellen dat ze al echt honger heeft, hahaha, en anders geef ik haar nog wel een soepstengel ofzo.

Nou ok, dan ga ik me maar eens opmaken en bedenken wat ik aandoe. Dan Ayla nog even omkleden en dan kunnen we wel zo'n beetje gaan denk ik.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    voor mermaid:

goet :D;) :(:cool::(:$:x:);):) :p .

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@ermaid, ik zou het proberen te rekken maar hier gaat dat dus niet werken!! waar was je geweest dan met je moeder omdat je zegt een echte aanrader maar dan moet ik wel weten waar hahahah veel plezier vanavond!!!

@quschke, vroeg naar bed omdat je moe bent of vroeg naar bed omdat je bang bent door je eisprong??

@CM, yep satebitterballen bij de AH eigen merk zit in zwarte doos en dat geld ook voor de sate kroket die ik nu op me wittel bolletje heb :D

@lukas, hoooooooiiiii lukas!!!!!! hier ook alles goed!!! heb je nog wat leuks gedaan vandaag????? :)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ok, om 20u afspraak bij de hap.... Gerodi drinkt niet meer....

6. nonnie26

hier dus ook niet, maar heb dan geen huilend kind maar een schreeuwend/gillend kind waarbij iedereen zich boos omdraait omdat ze zo lekker luidruchtig is zodat ze haar buiten het restaurant nog kunnen horen laat staan als je ernaast zit :cool::)

7. nonnie26

oh mijn hemel sterkte meis! had het vanmorgen wel gelezen maar kon niet op je reageren erg sneu voor gerodi! het is dus alleen maar erger geworden begrijp ik??

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mmm balen hopelijk is het niks ernstig en heeft ie alleen even last van zijn keel van het spugen

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik geloof niet dat ie last van zn keel heeft, hij heeft vanmorgen 1 papfles 150 op (09.00u) en om 11u een peer, daar zit vocht in. Vanmiddag een boterham, maar de fles weigerde hij. De hele middag geprobeerd om diksap, melk en ORS aan te bieden, maar hij drinkt niet. Net wel een beetje joghurt, dus hij zal niet uitgedroogd zijn, maar wil wel weten hoe en wat, want hij is ook aan de dunne en moet een keer iets gaan drinken.

10. nonnie26

he bah wat vervelend zeg! kan me voorstellen dat je wilt weten hoe of wat had ik ook gewild! succes zometeen! laat je het ons nog even weten vanavond??

@hier, ga even een stinkerd verschonen..

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als ik een beetje op tijd terug ben, laat ik het weten! Het was erg druk, vandaar pas om 20u een afspraak. Thanx!

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Vroeg naar bed omdat ik moe ben;)
    Eisprong is (normaal gesproken ) donderdag geweest...dus nu is het weer redelijk safe;)

13. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ojee...dat gaat niet goed! Hij heeft het echt goed te pakken! Goed dat je langs hap gaat!!!!

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz oei succes bij de hap!! klinkt niet goed!

@Mermaid veel plezier vanavond!

@ Nonnie klinkt als een gezellige avond ;)

@ hier wij gaan zo lekker filmpje kijken! the green mile! ik kom af entoe in de pauze's nog wel ff koekeloeren :)

15. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dan zal het wel niet nee
    hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    LZ; sterkte bij de HAP.. ! Goed dat je even laat kijken !

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zooo ik kom ook weer even aanwaaien...

Ka GEFELICITEERD met Elisa!!!

Chilleke leuk dat je het jasje hebt besteld en goed hey van Gijs!

Nonnie JEUJ Alyssa ook al aan het staan! Ziet er stoer uit he!

Quschke spannend, misschien toch een huisje...duim voor jullie!

Mermaid, dat klinkt echt heerlijk relaxed!! Jij slaapt vast lekker vannacht!

Lukas, HOI! :D

LZ :( wat is dat nu weer? Veel sterkte bij de HAP!!

Lautjuh veel plezier met de film!

Jeetje, wat eten jullie allemaal lekkere dingen zeg! Arretjescake, witte bolletjes met kroket, pannekoeken...Wij hebben ook friet gehaald vanavond, maar heb nu dus spijt dat ik gewoon friet met een kaassoufle heb genomen en geen bolletjes met kroket want dat vind ik eigenlijk veel lekkerder....zucht...en vind het nadeel van friet altijd dat je zo snel weer honger hebt, heb alweer een paar chocoladekoekjes op ;) en had bedacht dat ik zandkoekjes ging bakken, maar dat doe ik toch maar niet :p wel heel erg lekker!

Wij hebben wel een lekker dagje gehad. Vanochtend even naar de kledingbeurs, was pas vanaf maat 86 maar toch 1 witte legging, 1 roze truitje (van BFC voor 40 cent :(:D) en een wit bloesje met bloemetjes meegenomen. Daarna bij de Blokker een zachte babypop voor Irems verjaardag gekocht. En tompoezen bij de Hema gehaald voor bij de koffie :cool: supervers, lekker! Vanmiddag nog even langs de AH, bij een sixpack Fanta kreeg je een gratis fietstas, superleuk heel vrolijk, dus wij zijn 2 sixpacks Fanta en 2 fietstassen rijker :D staat echt heel leuk bij mijn fiets. Ik hou van gratis :D .

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem gratis is altijd leuk :d

@hier het word hier toch rambo hahaha die begint om 20.00.. hebben nu een heerlijke verse cake voor ons staan met een bak koffie mjammm

19. nonnie26

@lau, hier ook rambo :D hebben gisteren deel 1 al gezein dus ben bang dat het 3 dagen op rij word hahaha

@eylem, leuk hey die beurs! hier waarschijnlijk dezelfde beurs maar dan 9 april ik geloof in een school als ik me niet vergis of naaast een school weet niet precies de flyer hangt in de AH hierzo! maar dat is dus wel de moeite waard??

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik vond het wel de moeite waard, jammer dat het nog wat te groot was voor Irem anders had ik zeker wel wat meer gekocht. Er was genoeg.

Deel Deze Pagina