@ Chilleke: Hahaha, ja leedvermaak idd . @ Caro: Is je man al wakker en aan de studie? Tjonge, volgens mij heb ik last van het dertigersdillema , zeg maar het "wat moet ik met mijn leven"-gevoel. Bekend bij iemand?
nee niet bekend n nog geen 30 althans snap niet precies wat je bedoelt maar zijn het niet je hormonen
@ Mermaid, ja, ik heb mezelf uiteindelijk omhoog getakeld en de trap op gesleept om hem uit bed te timmeren! Ehm, ja dat gevoel ken ik wel een beetje.
ik ben nog geen 30 maar heb dat 2 jaar geleden gehad....en toen hebben we..nou ja ik..besloten om voor een kind te gaan. Manlief wilde al eerder...maar ik nog niet...had hij neit iemand moeten kiezen die wat jonger is
Mermaid: gelukkig heb ik een weekje vrij. 30-ers dilemma.... ehmmm soms weleens in een flits, maar heb er nooit echt lang last van gehad.. Of ik ben het alweer vergeten, is ook al zo'n tijd geleden whahahahahahahaha
Hahaha, ja ik word dit jaar 30 hè, dus dan krijg je die onzin . En wat ik bedoel...tja...lastig onder woorden te brengen, maar echt het gevoel van wat wil ik met mijn leven. Wil ik voor altijd maar loonslaaf blijven. Gewoon dom elke week 3 dagen routinematig op staan, naar mijn werk gaan, daar de ballen uit mijn broek werken dan naar huis, eten, slapen en voor mijn gevoel de helft van mijn kinderens leven missen. Wil ik zo'n voorgekauwd leven? Het antwoord is simpel: nee. Maar wat wil ik dán? En dat is dus mijn dertigersdilemma: wát wil ik in godsnaam?! En daar heb ik dus eigenlijk geen antwoord op. Ik weet wat ik niet wil, maar ik weet dus niet wat ik wel wil. Best lastig .
mermaid, nee sorry nog geen last van... ben dan ook nog geen dertig... quschke, hoeveel schelen jullie dan? als ik vragen mag cm hahaha toch nog wakker gemaakt, wat zei hij?
@nonnie heb ff je foto's gespiekt ziet er echt goed uit die schommel.. Wat een lieve foto's van alyssa en wat een lieve honden Macho is een mechel toch? of een duitse herder?
6 jaar...dus valt nog wel mee maar hij wilde al geruime tijd een kind....en ik was er nog niet klaar voor. Totdat ik ook dat punt bereikte van wat wil ik nou eigenlijk...
@chilleke, hier was het omgedraaid, ik wilde al heel snel maar ben nog niet, wij schelen 12 jaar hahahahaa maar gelukkig gedraagd ben zich als een kind van 12 hahahahah
@ mermaid, ik heb heel lang getwijfrld tussen wel en niet carrière maken. Als ik zou willen zou ik op mijn werk meer kunnen gaan werken en manager kunnen worden. Maar dat gaat niet met het aantal uren dat ik nu werk. Aan de ene kant lijkt het me heel leuk en uitdagend, maar aan de anderen kant zou ik heel vaak juist minder uren willen werken en minder verantwoordelijkheid. Maar des te oudere ik wordt, des te kleiner Wordt de kans dat ik die carrière kan gaan maken. Dus af en toe bekruipt me zo'n nu of nooit gevoel. Wat als de kids dalijk tieners zijn, krijg ik dan geen spijt dat ik mijn kans nooit heb gegrepen? Maar op dit moment is mijn moedergevoel toch nog sterker en zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen meer te gaan werken en mijn kids nog minder te zien.